Az EU most ismerkedik az Orbán-rezsim észak-koreai stílusával

Közzétéve December 11, 2019, 4:35 am
9 mins

Felháborodást keltett Kovács Zoltán nemzetközi kormányszóvivő antiszemita és penetráns stílusú twitterezése, amelyben sorosozta az uniós vezetőket, akik az Európai Unió szabályai szerint meghallgatást tartottak a magyar jogállamiság helyzetéről indított 7-es cikk szerinti eljárásban. A látszat az, mintha Kovács Zoltán kormánytisztviselő veszítette volna el a normális eszét és/vagy az arányérzékét, de valójában ez nem Kovács Zoltán, hanem az Orbán-rezsim magatartása. A dekázó minisztercsillag, Varga Judit igazságügyi miniszter semmivel sem jobb stílust használ, ő “boszorkányüldözésnek” nevezte az eljárást.

De Szijjártó Péter úgynevezett magyar “külügyminiszter” stílusa sem jobb, sőt nemrég bejelentették, hogy ez a hivatalos magyar stratégia. Mindenféle bírálat, kritika, számonkérés esetén a korrekt tárgyalás és elszámolás helyett a legbunkóbb sértegetés a válasz, arra hivatkozva, hogy Magyarországot (rosszabb esetben a “magyar népet”) megsérteni nem lehet. Miközben itt egy szó sincs sem Magyarországról, sem a magyar népről, mindössze egy gátlástalan és arcátlan bűnszervezetről, amely államcsínyt hajtott végre Magyarországon és elfoglalt az államot. Az eljárás éppen az általuk létrehozott szörnyállami autokráciát vizsgálja.

A meglepő csupán az, hogy miért csak most tűnik fel az Európai Uniónak, hogy Orbán rendszere éppen úgy viselkedik és kommunikál, mint például az észak-koreai diktatúra és az összes többi arrogáns, elnyomó és militáns rezsim, mint minden fasiszta ország. Ez önmagában is vizsgálat tárgya lehetne, illetve bizonyítéka annak, hogy Magyarországon nem egy jogállam működik, hanem egy bűnszervezet, amelyben a haramiák nyelvezete az elfogadott, és úgy reagál minden jogállami aktusra, mint az orosz maffia a rendőri intézkedésekre az Uralban: páncéltörő aknával.

Egy normális ország, amelynek kormánya és kormányzati adminisztrációja van, nem pedig egy szekta világát idéző, hűbéri rendszerben működő szervezett bűnözői csoport, egy törvényes eljárásban a jogi kérdésekre korrekt jogi válaszokat ad, tisztességes módon képviseli és kifejti az álláspontját, majd tudomásul veszi a törvényes eljárás döntéseit. Az Orbán-rezsim azonban nem fogadja el sem a jogállamiságot, sem az állami és nemzetközi törvényeket, normákat, pontosan úgy viselkedik, mint egy fegyveres banda, amely elfoglal egy várost, és törvényen kívüli állapotokat hoz létre. Kiröhögik és kigúnyolják a seriffet és a polgármestert, amikor a törvényeket mutatják nekik.

Nemzetközi bűnözők viselkednek így, Kovács pedig nem a saját stílusát adta elő, hanem Orbán Viktor utasításait teljesíti. Soha nem merne egy ilyen gerinctelen alak a saját szakállára sértegetni Magyarország nevében uniós minisztereket, az unió elnökségét ellátó finn kormány tagjait. Arról nem beszélve, hogy Kovácsnak nem csupán a stílusával van probléma, hanem a szabályok semmibe vételével a tekintetben is, hogy egy zárt ülésről adott ki információkat, azokat is meghamisítva és eltorzítva, a legócskább fasiszta propaganda stílusában. De nem tett mást, csak mi rendszere és bűnszervezete, valamint a főnöke, Orbán Viktor lényege. A törvényesség, a szabályok semmibe vétele nekik a mindennapok működését jelenti, ezt ma már kiterjesztik nemzetközi szinten is. Magyarország így működik.

Az nem véletlen, hogy ki és hogyan képvisel egy országot. Kovács évek óta ezt csinálja, a többiekkel együtt. Ez a dolguk, ezt várják el tőlük, ezért kapják a fizetésüket. Kovács állása akkor lenne veszélyben, ha nem ezt tenné. Ez a dolga, a nemzetközi trollkodás, hazudozás és aljaskodás. Olyan, mint a rendszere és a megbízói. Kovács lassan kikopik a korrekt nagy lapok olvasói rovatából is, mert a “véleményét” és a hazug fröcsögéseit csak az olvasói levelek között publikálják, azok közlésre alkalmatlanok. Ezúttal is a munkáját végezte, méghozzá kiválóan, ezért Budapesten dicséretet kap.

Ennyit jelent ennek a maffiának a szabály, a törvény, a korrektség, a nemzetközi jog, az elfogadott normák, a külpolitikai kapcsolatok. Mindent kiröhögnek, kigúnyolnak, bemocskolnak, lesöpörnek az asztalról, semmit nem tisztelnek és semmit nem tartanak be. Nemcsak Magyarországon tapossák a jogállami normákat, de az ezt vizsgáló bizottságban, az Európai Unióban is. Ez egy gengszterállam, ha egyáltalán még államnak lehet nevezni. A kérdés az, hogy az Európai Unió miért engedi, hogy lassan tíz éve packázzon velük, miért nem teremtik meg azonnal a jogi alapját, amíg ezek a fasiszták az Uniót is el nem foglalják, hogy kirúgják őket.

Orbán az Európai Néppártban is támadásba lendült az új lengyel elnökkel szemben, aki érvényesítené vele szemben az uniós normákat, hogy ő maga dönti el, hogy marad-e, és azzal fenyeget, hogy távozik, ha nem hajlandók eltűrni egy nemzetközi bűnöző terrorját. A Néppártnak és az Uniónak is azt kellene megértenie, hogy semmit nem nyer azzal, ha ennek a bűnözőnek az országát, amit kisajátított magának, belül tartja, mert fékezni nem tudja, és csak az Uniót rombolja. Ha bent tartják, előbb-utóbb az Uniót veszélyezteti. Magyarország kártyavárként omlana össze az Európai Unió nélkül és a magyar nép is azért tűri el ezt a bűnözőt, mert az uniós jogokat és lehetőségeket élvezi. Ha az uniós tagság veszélybe kerülne, Orbánt az első fára húznák fel a lábánál fogva a keresztény magyar nép derék képviselői.

 





32 hozzászólás : Az EU most ismerkedik az Orbán-rezsim észak-koreai stílusával

  1. Avi

    December 11th, 2019

    Miután az EU-nak nagyon megfelel, hogy Orbán olcsó munkaerővel szolgálja ki az itt megtelepedő multikat, így eltűrik, hogy ez a vályogvető cigánygyerek a képükbe röhögjön.

    Reply
    • Amanda

      December 12th, 2019

      Én szeretni szoktam, amiket írsz. Most is egyetértek a tartalommal.

      Csak azt lehetne, hogy O1G cigányozását abbahagyjuk?

      Rettenetes, hogy ezt le kell írnom: nem az vele a baj. Abszurd, hogy ezt ezen az oldalon említeni kell.

      Amúgy évekre visszamenőleg nem emlékszem olyanra, hogy bármelyik kommenteddel nem értettem egyet. Ha volt ilyen, lényegtelen részlet volt.

      Annyi mindent lehet Orbánra mondani, ami jogos. A geci csak egy a sok közül.

      Kérek mindenkit, hogy a cigányságot ne Orbánnal sértegessük. Előre is köszönöm.

      Reply
      • Kopasz barmok országa

        December 12th, 2019

        Nem azzal van baj, hogy O.V cigány, hanem azzal, hogy egy horthysta cigány. Természetesen nem a származásával van a baj, hanem hogy annak ellenére milyen eszméket vall magáénak. Hogy imádott Horthyja még kormányzó volt, mialatt rengeteg roma pusztult el a náci haláltáborokban. Hogy a faluszéli putriból felkapaszkodva, liberális (ál)énjét idővel levetkőzve beleszeretett a kacagányos úri világba, amely anno mélységesen lenézte azt a társadalmi réteget, amiből ő maga is jött. Amennyiben Orbán Horthy kortársa lett volna, soha nem lett volna lehetősége kijönni a putriból, pláne egyetemre mennie. Maradt volna napszámos vagy cselédsors várt volna rá. És ennek ellenére Orbán ezt a kort imádja és tette mércévé, ebbe a korba álmodja vissza magát és az országát is. Eme korszellem jegyében alakította át az országot.

        Szóval nem cigány, hanem egy horthysta cigány. Lássuk be: történelmi távlatból ez oximoron.

        Reply
        • Amanda

          December 13th, 2019

          Ezt elfogadom, és csak eddig senkitől nem azt láttam leírva, hogy “horthysta cigány”, hanem az összes többi verziót.

          Ha Bobby Fischerről valaki negatív kontextusban leírja, hogy zsidó, abból se fog kiderülni, hogy “ja, hát arra gondoltam, hogy antiszemita zsidó”. Ami igaz, csak akkor azt kell leírni.

          A “vályogvető cigánygyerek” és a “csuti gecigány” kifejezésekről nekem nem Horthy jut eszembe. Ha ezzel egyedül vagyok, akkor nem szóltam.

          Reply
          • abramovics

            December 13th, 2019

            személyes érintettség okán
            .
            a tények veszélyes dolgok, mert tények!
            .
            azaz, nem lehet velük vitába szállni.
            csak megmagyarázni.
            aki meg magyarázgatni kezd, azzal nem érdemes semmit sem kezdeni!
            nézzük akkor, amit nem kellene megmagyarázni, mert tények:
            .
            felcsúti származék e patkány, tehát csuti, ami TÉNY!
            simicskától, ki autentikus forrása a tényeknek e féreg esetében tudjuk, hogy geci, ami TÉNY!
            van az a sokat mutató, s értelmes embernek sokat is mondó fotó, amin láccik cigánysága, illetve megjelenése eme ártánynak, tehát cigány, ami TÉNY!
            .
            nos, vannak itten tények, melyek megfelelnek a valóságnak, azaz nem hazugságok, csúsztatások, álságosságok, más emberek megtévesztésére szolgáló gazemberségek,
            .
            CSAK EGYSZERŰEN TÉNYEK!
            .
            ergo – s ez itten nem a szikojajobika! – az a kitétel, melyet eme patkány-féreg-ártány esetében minden alkalommal használok, miszerint ez egy
            .
            CSUTI GECIGÁNY,
            .
            MAGA A TÉNYEK HALMAZA, MAGA A VALÓSÁG, S EBBŐL KIFOLYÓLAG AZ IGAZSÁG!
            .
            kinek nem teccik, avagy sérti azt a fene nagy úri ízlését, annak javaslom szorgosan tanulmányozni Jaroslav Haesk Svejk című művének “utószó az első részhez” című fejezetét, különös tekintettel a való világgal kapcsolatban kifejtettekre!
            .
            .
            abramovics voltam, s vagyok

          • Amanda

            December 13th, 2019

            A te hozzászólásodra már nem tudok válaszolni, mert a “válasz” gomb egy bizonyos mélység után nem jelenik meg. Viszont arra írok.

            Biztos észrevetted már, hogy nem tolom a “szélsőliberális” vonalat. Abból az egyszerű okból nem, mert ha nem lennének rasszok, nem létezne rasszizmus. Nyilvánvaló, hogy vannak vonások, amelyek különböző csoportokra statisztikailag jobban jellemzőek, legyen az rassz vagy kulturális közeg.

            (Mondjuk attól is sírok, amikor az antirasszisták” a “faji megkülönböztetés” ellen feszólalnak. Ezzel ugyanis a nácik kottájából játszanak. Aki a faji megkülönböztetés ellen harcol, az a nácikkal játszik együtt, akár tudtán kívül. Embereket nem lehet faji alapon megkülönböztetni, ugyanis az emberiség egy faj. Nem kettő, nem őt, mem huszonhárom, hanem egy. Általános iskola ötödik osztály, biológia. Ma mindegy.)

            Viszont nem értem, mivel vitatkozol, én ugyanis nem állítottam, hogy Orbán Viktor nem cigány.

            Azt állítottam, hogy ennek nincsen jelentősége, mert a viselkedése az nem a cigányokra, hanem őrá jellemző.

            Ha pedig megemlíted, azt nehéz nem úgy értelmezni, hogy nem tulajdonítasz jelentőséget neki.

            Tehát, a kérdés az, hogy szerinted van-e a száramzása és a viselkedése között összefüggés.

            Ha van, az pontosan mi?

            Ha nincs, akkor miért említed?

            Bónusz: azt miért nem írod le, hogy barna szeme van?

      • István

        December 13th, 2019

        Igazad van, ez valóban méltatlan stílus, és sokunk érzékenységét sérti. De akkor terjesszük ki a kérésedet tovább. Az egyéb alpári kifejezéseket és stílust is felejtsük el. Jómagam is szívesebben olvasok érveket, mint szitkozódást. Talán mert több bennük az információ.

        Reply
        • Amanda

          December 13th, 2019

          Engem nem zavar az alpári stílus, főleg, amikor indokolt.

          Orbán esetében az.

          Ami zavar, hogy a származása említése azt a benyomást kelti, mintha a vele való problémák a nevezett népcsoportra volnának jellemzőek. Ez a gond, nem a trágárság.

          Reply
  2. Amatőr

    December 11th, 2019

    És az EU nem, hogy tűr hanem egyes tagországai vidáman üzletelnek is egy “lator” kormányú országgal.

    Reply
    • proaktiv

      December 11th, 2019

      Az EU-ban várják a végét, illetve kivárják, amig a “lator” kivívja az összenépi ellenállást és a sorsát megpecsételi a nép.

      Reply
      • Kopasz barmok országa

        December 12th, 2019

        Arra várhatnak sokáig. Az “ellenzéki” pártoknak kellene megszerveznie az össznépi ellenállást, ha már a rezsim egy-egy újabb jogtipró intézkedése után maguktól nem tódulnak ki száz-és százezrek az utcára, mint azt tették pl. Ukrajnában vagy Szlovákiában nemrég. De az álellenzék csak dagonyázik a mocsokban. Megfizetik.

        Reply
  3. Ede bácsi

    December 11th, 2019

    Mi várható attól, akinek Bodrogi Gyuláról annyi jut eszébe, hogy Süsü?
    De hisz’ Hitler is “festő” volt!

    Reply
  4. Horváth Zsolt

    December 12th, 2019

    A helyzet gyakorlatilag nem olyan egyszerű,hogy Magyarországot az EU tegye ki.A tagságról végső soron az adott ország lakossága dönt.Nem véletlen,hogy Orbán a kilépést nem kezdeményezi.Mivel minden felmérés szerint a magyar lakosság a tagság pártján áll,méghozzá egyértelműen,egy ilyen tárgyú népszavazást elbukná a kormány,ha egyáltalán érvényes lenne,és politikailag rosszabbul jönne ki,mint anélkül,ti.az azt jelentené,hogy van egy fajsúlyos ügy, amiben a lakosság többsége mást gondol,mint az Orbán-kormány.

    Reply
  5. BrunszvikTeri

    December 12th, 2019

    Ez az “EU és Orbán viszony” valami olyasmi mint amikor a Wall Street ellenséget vásárolt magának Hitler személyében. Az Európai Unió, annak mai “Wall Street”-képviselői Angela Merkel és Ursula von der Leien a német nagytőke alázatos kiszolgálói, különös tekintettel az összeszerelésben érdekelt autó világmárkák nagyüzemeire. Csak az a kérdés, érdekli e őket egyáltalán – ha van ilyen – az Európai Unió érdeke ?
    Tudjuk, ők . n e m . m o s t . ismerkednek Orbanisztán Ö n társaság fasiszta rendszer-specifikumaival, mint azt a cikk feltételezi. Ők ezt megtapasztalhatták már minimum az elmúlt tíz év magyar diktatúra mocskán érlelt televényén, csak közben úgy tesznek mintha semmi se történt volna, miközben a magyar Führer zsebeit degeszre tömik az Uniós polgárok adó-pénzével: … hányinger !

    +1
    Megfigyelhető, hogy az EU-n belül is . c s a k . a . n e m . n é m e t . tisztségviselők próbálják fölvenni a harcot Orbanisztán bűnös gyakorlatával és alakalmi ördögi húzásaival szemben.

    Reply
    • Amanda

      December 12th, 2019

      Mióta mondom én is ezt

      Reply
  6. Kopasz barmok országa

    December 12th, 2019

    Felháborodást keltett… És?! Következmény? Lesz? Vagy csak a szokásos sopánkodás, rosszallás és irgumburgum?! Kitiltják ezt a Himmler-képű szart az Unió területéről?!

    Új gyárat épít a német autóipari beszállító Schaeffer-csoport Magyarországon a meglévő mellé. A Mercedes is bővít. Jön a BMW is.

    Amikor a tények pofán csapnak…

    Az uniós fölháborodása álszent és képmutató. Nem lesz itt semmilyen büntetőszankció Magyarország ellen. A következő költségvetési ciklusban kevesebb pénzt fog kapni, de a rezsim – ha rajta múlik – ezt is túl fogja élni. Majd több pénz jön onnantól Oroszo.-ból, Kínából, a Közel-Keletről és megoldják valahogy. Az egyetlen kérdés: nekünk, akik itt vagyunk…NEKÜNK MIKOR LESZ ELEGÜNK VÉGRE?!

    Reply
  7. Bogatyr

    December 12th, 2019

    Most vallották be hogy Magyarország szegény ország. eddig nem ezt kommunikálták. mondjuk akkor is tudtuk hogy hazudnak!

    Reply
  8. Nyuszika

    December 12th, 2019

    Meglepetések elkerülése érdekében, nem árt észben tartani: tőke és fasizmus jegyesek…

    Reply
    • Amanda

      December 12th, 2019

      Ez nem igaz. Vannak országok, amelyekben újra és újra felüti a fejét. Például: Németország, Magyarország. Olaszországot nem érzem fairnek ide sorolni, ők azért igyekeznek. Inkább Japán lehet a harmadik.

      Na most ebből Magyarország igen csóró hely.

      Anglia, Hollandia, Svédország, Norvégia, Svájc mióta fasiszta? Mikor voltak azok?

      Reply
  9. Amanda

    December 12th, 2019

    Milyen EU?

    Az nem tudom, megvan-e nektek, hogy O1G a kis büdös Ráhel vállalkozásán keresztül az imént vett pár millió privát adatot a mobilhasználókról.

    (Ha valaki nem értené a lényeget, vagy megzavarná a zavar, elmondom, hogy ilyen adatot nem veszel úgy, hogy abban a személyek nem azonosíthatóak. Mi a bánatért vennéd meg úgy?)

    Szóval, a HVG megkérdezte a Telenort és a a Vodafone-t, akik azt válaszoltál, hogy szerintük erre a magyar törvények nem adnak lehetőséget. Ez igaz, bár ebből a mondatból a “magyar” szót ki is húzhatjuk. Erre semmilyen törvények nem adnak lehetőséget. Ilyet diktatúrákban művel a diktátor, tehát ott, ahol eleve nincsenek törvények.

    Na, ha nem a Telenor volt és nem a Voda, akkor vajon ki? Talán az, aki nem válaszolt a HVG-nek? Áh, biztos nem a T-System volt. Ők soha nem tennének ilyet. Ők derék németek. Tőlük mindenféle ilyen dolog távol áll.

    Nyilván érdekesebb az élet, és főleg a politikai, vagyis misztikusnak tűnhet, ha ignoráljuk a tényt, hogy Európa közepén van egy rohadt nagy náci ország, ami mindig is náci volt, és a jelek szerint az is maradt.

    Tarantino nem azért rakott be két németet pozitív hősnek a filmjeibe, mert a németek nem nácik, hanem azért, mert alapvetően azok. Szabályerősítő kivétel nehezen létezik akkor, ha nincs hozzá szabály.

    Az vajon miért van (sokadszor kérdezem), hogy minden olyan videójátékban, ahol lőni kell, és nem zombikat vagy démonokat, ott németket kell ezrével halomra lőni?

    Milyen ország az, aki ez ellen nem tiltakozik?

    Hát olyan, amelyik megérdemli. Pont olyan. Ahogy Orbánt is azért nem lövik le a magyarok, mert például a magyar adórendszer is olyan, hogy így vagy úgy minden nem szuicid vállalkozó adót csal. Ezért mindenkinek van némi bűntudata, és nincs elég erkölcsi háttere “lőni”.

    Orbán ámokfutását lehetetlen addig megérteni, amíg az ember Németországot nem rakja a helyére magában.

    Hogy Magyarország egyesítette őket (kis túlzással), az sem véletlen.

    Egyébként, az valakiben felmerült már, hogy végülis, mi a bánatnak kellett őket egyesíteni? Ők nem véletlen voltak kettédarabolva. Baszki. Annak oka volt.

    Angela Merkelen keresztül az ENSZ a palesztin alagútásásokat finanszírozza.

    Betiltották a halal vágást is a rémuralma alatt, amivel együtt, egész véletlen, a kóser vágást is tiltani kellett. Na mindegy, ez mind véletlen.

    A T-Systems is véletlenül volt az a szolgáltató, ami eladta a felhasználók privát adatait a kis büdös Ráhelnak.

    https://hvg.hu/gazdasag/20191211_Mobilhasznalok_tomegeirol_szerzett_adatokat_egy_allami_ugynokseg#comment-4721607526

    Reply
    • BrunszvikTeri

      December 13th, 2019

      Amanda!

      A hangsúly nem azon van, hogy német, h a n e m . azon, hogy . n a g y t ő k e , függetlenül attól, hogy német, hottentotta, vagy netán amerikai gigászokról beszélünk.
      A kedves-szelíd “Angela” – igaz, a német választók többszörös megbízására hivatkozva – megjátszva a bűbájos européer háziasszonyt, s z o l g á l j a . k i . nemcsak a “saját” nagyipara, de szolgálataiért viszont-szolgáltatás gyanánt szemrebbenés nélkül, a mi nagytőkés* . d i k t á t o r u n k . i g é n y e i t . is…
      Angela és Ursula kettőse most már úgy rendelkezik az EU “”kohéziós”” anyagi eszközein, mintha azok is az ő országuk költségvetésének részét képeznék, miközben a többi tag a haját tépi Orbánok, Szíjjártók, Kovácsok és Varga Juditok pofátlanul felforgató brüsszeli tombolása láttán…

      Megjegyzem, ami Németország – szerintem se véletlen – korábbi kettéosztottságát illeti, én azoknak adok igazat, akik némi túlzással, de azt mondják, hogy a fal lebontásakor, a kettéosztottság megszűntével, ők nyerték meg a II. Világháborút …

      * Lásd: Mészáros Orbán Strómanja Co. 🙁

      Reply
      • "tisztelhölgyeimésuraim"

        December 13th, 2019

        Három tényező vonzza Mo-ra a német tőkét. [Fontossági sorrend nélkül.]
        – Az egyik, a . t i t k o s – vagyis üzleti titok-számba menő – állam és cég között kötött paktumok főleg a kedvezményes vám és adótételek tárgyában. Amit Orbanisztán “stratégiai partnerségnek” nevez.
        – Aztán az állam és cég között megkötött alacsony hazai bér tételek és a munkavállalók kárára tett munkaügyi engedmények, törvények, akár menet közben is az ő javukra megváltoztatva.
        – A korábbi ballib’ kormányzat által kiépített kiváló autópálya infrastruktúra és ipari parkok.

        Reply
  10. István

    December 12th, 2019

    Csak azt tudjuk, hogy semmit sem tudunk. Az amcsik – tudjuk a demokrácia nagy bajnokai – 45 után a CIA-n keresztül zsákszámra vásárolták meg a náci szakembereket, hogy a tudásukat felhasználhassák a Szovjetunió ellen. A CIA jelenleg is annyi pénzt kap, amennyit akar, és arra használja fel, amire csak akarja. Kongresszusi ellenőrzés adatok hiányában komolytalan vállalkozás, márpedig talán csak egy tucat ember láthat bele a kártyákba. Ott vannak a világ minden pontján, ahol csak Amerika érdekei megkívánják. Nincs ez másképp az EU-ban sem. S akkor mi ugrálunk? Időnként visszahúzzák a láncot, hogy tudjuk, hol a helyünk. Légypiszokként ugrálunk, hátha észrevesznek. Ha már nem veszik hasznunkat, eldobnak, mint Ráchel a szaros pelenkát.

    Reply
  11. Bogatyr

    December 13th, 2019

    Döbbenten állok az angol választás előtt. Gyk a Konzervatív párt csak hergelt az EU ellen, nem emlékszem hogy programjuk lett volna. Most felemlítik az Egészségügyi rendszert. Eddig nem volt rá idő? Vagy akarat? De ez is a szegények/ bevándorlók ellen szigorít ha jól emlékszem…
    Enyhén orbán-közelinek tűnik az eredmény, mivel a Munkapárt széjjelesett (az antiszemitizmus is behúzott neki egyet) gyk nem is látszik a Konzervatív párt leváltásának / felelősségre vonásának mikéntje. Pedig a gazdasági helyzet azt mondja: sűrgősen vissza kéne csinálni a Brexitet – nem erőnek erejével átnyomni. Szerintem súlyosan megtévesztették a választókat. Ha mégse, kijavíthattok 🙁
    Amanda! Sajna a dolgok kútfeje tényleg Németországban van. Érthetetlen meddig, miért hagyják az egészet. De ha jobban megnézem voltaképpen a CDU van egyfolytában hatalmon, nem csoda – képtelenek a váltásra. Kéne egy igazi váltópárt! 🙁

    Reply
    • Kopasz barmok országa

      December 13th, 2019

      Az angol választók díjazták Boris határozottságát. A választási eredményekből ugyanis teljesen más kép rajzolódik ki, mint a felmérésekből, melyek időnként a brit társadalom brexit-hez való hozzáállását mérték. Az utóbbi időben már enyhe többségben voltak a maradáspártiak. Erre történt ami történt. Rengeteg munkáspárti szavazó is amúgy kilépéspárti, és az is igaz, hogy Angliában és Wales-ban a Konzervatív Párt szavazókat tudott átcsábítani a Labour-tól.

      Szóval a határozott fellépés.

      Csak erre mondom én azt: a pokolba vezető út néha határozottsággal van kikövezve.

      Egyelőre még csak a választások történtek meg, de a Brexit valószínűsége jelentősen megnőtt. Át fogják nyomni a Parlamenten. Rendezett kilépés lesz, átmeneti időszakkal, ami alatt lényegében semmi nem fog változni.

      A fiatalok viszont menekülőre fogják. Az állami egészségügyi rendszer rohadni fog tovább. Ahogy írtad: hiába nagyhatalom, rengeteg nehezebb sorsú, szegény (legalábbis brit viszonylatban) ember él az országban, akik számára megfizethetetlen a magánegészségügy, és halnak meg, mert nincs elég ágy a kórházakban!!! Az ellátás színvonala folyamatosan romlik, mert – akárcsak nálunk – az orvosok és ápolók tömegével mennek külföldre a jobb körülmények és persze a jobb bérezés miatt. És Boris, ez a hazug populista idióta a magánegészségügy felé terelné az embereket, az állami egészségügyi rendszert – az NHS-t pedig megnyitná az amerikai nagytőke előtt. A Brexit után több gazdasági szektor fog jelentős munkaerő hiánnyal küszködni. Ócska szar gonosz és populista politika volt a kelet-európaiakat a brit társadalom ellen hangolni. Kis túlzással ők tartják el a gazdaságot. Az angol nem fog elmenni mosogatni, a pakisztáni, a hindi meg a kenyai, a volt gyarmatokból érkezők – akik kivételezett helyzetben részesülnek a szigetországban – sem fognak dolgozni. Ennek ellenére mindenféle szociális juttatás jár nekik. A Nemzetközösség mindenek előtt…

      Itt jegyzem meg: hiányolom az Amerikai Népszava álláspontját Brexit ügyben. Egyetlen írás nem jelent meg meg eddig a tervezett kilépésről. Lehet, nem érzi feladatának, pedig végső soron a Brexit ugyanannak az illiberális populista nyomulásnak a következménye lesz, mint pl. itthon Orbán demokrácialebontó rendszer átalakítása, Trump hatalomra kerülése vagy éppen az új brazil elnök ámokfutása. A Földet a pokolba vezető illiberális tábor tegnap este pezsgőt bontott. Trump, Putyin, Micimackó és persze Orbán a térdét csapkodja – sikerült bevinniük egy gyomrost az Európai Uniónak – hiszen végső soron erről van szó: a versenytársat pofozni, ütni ahol csak lehet. Márpedig a Brexitet nem csak az UK, hanem az EU is meg fogja szenvedni – hiába mondják most sokan, hogy uniónak is könnyebb lesz. Nem, nem lesz könnyebb. Egyrészt kiesik egy nettó befizető ország, másrészt az európai gondolat, mint eszme is sérül.

      Reply
    • Amanda

      December 13th, 2019

      John Cleese az egyik legokosabb élő ember, akit “ismerek”. (Akiről tudok).

      Ő Brexit-párti.

      Mivel ő él Angliában, és nem én, figyelembe véve a fentieket, kevés okom van kétségbe vonni a Brexit iránti igény jogosságát.

      Például, ha Svájc belépne az EU-ba, én elköltöznék. Hála az égnek, ekkora baromságot nem tervez itt senki.

      Pedig hidd el, utálom a vámokat (rengeteg dolgot rendelek külföldről), a határellenőrzést, a roamingot, és egy sor más dolgot. Az EU ötlete tetszene, csak ahol Németország és Magyarország megjelenik, ott kevés jóra lehet számítani.

      A hollandokkal, finnekkel, dánokkal, svédekkel, és ha nagyon muszáj, még a franciákkal is, tök szívesen lennék Únióban.

      Mi több, a német ismerőseimet is kedvelem. Nem az egyénekkel van bajom, hanem az országukkal.

      Oroszország ugyanez. Imádok oda menni, full jó, barátságos, élhető hely. Amíg nem gondolsz Putyinra.

      Reply
      • istván

        December 15th, 2019

        Majd a britek eldöntik, mit akarnak. Azonban egyet ne feledjünk: annak idején a Montánunió, később a Közös Piac gazdasági érdekek mentén jött létre. Politika csak annyi volt benne, hogy a franciák és a németek ne ugorjanak újra egymásnak. Amikor a szocialita tábor felbomlott, mindjárt a politika lett hangsúlyos, mondván, hogy vegyük be a volt szocialista országokat. Egyrészt, hogy jobban befolyásolhatók legyünk, másrészt csökkenteni Oroszország befolyását, harmadrészt új piacot szerezni a nyugati termékeknek, valamint olcsó munkaerőt a tőkének. Igaz, hogy a szegény volt szocialista országok nagyon megterhelték az akkori EU gazdaságát, de bíztak benne, hogy a kohéziós alapokkal ez orvosolható lesz. Legalábbis kifelé ez hangzott jól. Valójában egy bürökratikus, korlátozó, és nem felemeló gazdasági egységesülésbe léptünk be anélkül, hogy a magyar ipar és mezőgazdaság leépítéséért kártérítést harcoltunk volna ki, mint anno a lengyelek. És igazad van, Amanda: Németország az EU révén megnyerte gazdasági vonalon a II. világháborút, ha ez ugyan nem a harmadik volt. AZ, hogy ez Amerikának és Oroszországnak nem tetszik, az természetes. A dollár világpénz szerepe egyre csökken, az EU korlátozta a halászati jogokat Amerikával szemben, és szivatja az oroszokat. Elképzelhető, hogy a szinfalak mögött máris van egy USA-Oroszország megállapodás az EU tönkretételére. SAjnos, a mai helyzet az, hogy könnyű dolguk lesz.

        Reply
        • SchumackerLady

          December 16th, 2019

          István

          Érdemes megfigyelni, hogy Orbán az US, a RUS, és az EU között merre is orientálódik vagy, hogy inkább, miben is sántikál… Egy biztos, semmi esetre sem az EU felé, sőt onnan egyre inkább, kifelé navigálja ezt az országot…
          Bocs a gyerekkori irodalmi hasonlatért, de pontosan olyan ez a . s ö t é t . a l a k , mint Verne Grant kapitány gyermekei-ben a hajószakács, aki a kormányoszlop iránytűje alá csempészik egy baltafejet, hogy az, az egész hajót az általa sunyi-mód remélt (az utasok által nem várt) kalózok lakta partszakaszra térítse…

          Reply
          • istván

            December 16th, 2019

            Az orientáció helyett én inkább a pávatánc kifejezést használnám. Orbán természeténél fogva ez a pávatánc inkább a diktátorok felé hajlik, azok közül is – finoman szólva – a jobb oldalra húzók felé. Mindenesetre – és ettől a Jóisten mentsen meg -, ha sikerül ugyanannyi pénzt szereznia keletről, mint most nyugatról, akkor kilép az őt korlátozó EU-ból. De ennél Oroszország is, Törökország is, Kína is, Izrael is óvatosabb. Valamint Orbán pontosan tudja, hogy a mágnes ott lapul az iránytű alatt, hiszen ő tette oda. Vajon ki lesz a tizenöt éves kapitány, kíváncsi vagyok rá…

  12. abramovics

    December 14th, 2019

    Amanda
    DECEMBER 13TH, 2019
    .
    “Tehát, a kérdés az, hogy szerinted van-e a száramzása és a viselkedése között összefüggés.Ha van, az pontosan mi?”
    .
    alapvetően udvarias embernek tartom magam, így kér(d)ésed számomra parancs!
    ennek megfelelően elmesélek egy történetet,
    .
    AMI VALÓSÁG, HISZEN MEGESETT, S KÖZELRŐL NÉZHETTEM VÉGIG.
    .
    neveket nem mondok, pontos helyszínt azonban adok.
    .
    anno, a szociban volt egy Royal Nagyszálló nevű szálloda a körúton.
    volt annak egy főportása, ki egy szomszédomnak közeli rokona volt.
    javakorabeli ember volt ez a főportás, szakmailag kiváló, nyelveket beszélő, intelligens, művelt kultúrember volt.
    felesége is volt ennek a főportásnak, szép, boldog házasságban éltek, csak egy híja volt ennek a frigynek.
    a gyerek!
    sajnos, nem született gyermekük.
    végül az örökbefogadást választották, s egy cigány származású csecsemő leánygyermekre esett a választásuk.
    a kislány a család szeme fénye volt, tündéri kis gyermek, magam is dajkáltam, játszottam vele.
    mindent megkapott, amit az élet, s a szociban tehetősnek, vagyonosnak számító nemzetközi, nyugati értelemben véve is kultúrált, intelligens, a művészeteket kedvelő szülei adhattak neki.
    különórák, zene, balett,, nyelvoktatás a papától, s külön tanároktól, jó iskola, utazások, gondtalan élet.
    cseperedett a gyermek, lassan nagykorúvá vált.
    s ekkor egyszer csak hirtelen megrántotta a szüleit, akik mindennel elhalmozták, gondtalanná tették az életét.
    megrántotta – meglopta nem kis összeggel.
    .
    a cigányok a magyarokat “paraszt” névvel illetik, s azt mondják, a paraszt azért van, hogy dolgozzon, termeljen, állítson elő értéket, ami a romát – jelentése férfi, ember – illeti, s az elveszi tőle.
    .
    nos a történet megfejtését rád bízom, ok?
    .
    összegezve, úgy gondolom, hogy a cigányok között is rengeteg rendes, tisztességes ember van, míg a magyarok között is vannak senkiházi koszos, mocskosok.
    .
    DE
    .
    az arány a népességen belül nem mindegy!
    nem véletlenül szerepelt a rendőrségi nyilvántartásokban a cigánybűnöző, a cigánybűnözés kitétel.
    mivel a csuti gecigány tipikusan a cigány bűnözők viselkedésmintáit produkálja, így nem látom okát annak, hogy ne nevezzem nevén azt ami, s aki.
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  13. DonGolo

    December 18th, 2019

    Idefent szinte mindenki “etnikai”, nemzeti alapon keresi az EU és a demokrácia fiaskóinak gyökerét. Holott valójában az alapban, azaz a fundamentumban kéne kutakodniuk.

    De mi is a társadalmi alap ? A gazdaság, még pontosabban annak a tulajdoni arányokban* közvetlenül érdekelt potentát szereplői képezik az egész épület felépítményének statikus és növekvő stabilitását, mellyel kapcsolatban mégis be kell látnunk, hogy az államonként változó kohéziót képez a felépítményhez képest. Mégpedig az egyes államok nagytőkéseinek érdekérvényesítő, lobbi ereje szerint.
    Tény, hogy a nagyságuknál, vagyis a tőkeerejüknél fogva egyelőre, a “német” jelzővel felruházott, de a lényegét tekintve magát kereszténynek és demokratának titulált, valójában konzervatív ősmasszívum képezi a legerősebb alapot ahhoz, hogy az egész bálteremben neki húzzák a talpalávalót. Ehhez húzza a számára legmegfelelőbb prímaaas, Orbaaan Mihaaaly a fülükbe – nameg a zsebükbe – virtuóz, pávatánccal vegyes, rém-fals rókatáncát, melynek fejében Ők már eddig is túl sok milliárd valódi €-ós bankjegyet fűztek e csifrasűrös bandavezsérnek abba a sakadozott vonyójaaaba…
    ˙

    .
    * Nem a személyi tulajdon a mérvadó, bár annak is igen-nagy szerepe van e hazug, Merkel képviselete kerszténydemokrata szerepjátékban.

    Reply

Szóljon hozzá SchumackerLady

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)