2024, április19, péntek
KezdőlapFesz leszA szektatulajdonos Németh Sándor családja törvénytelenül szerezte meg a Fidesznek a Klubrádió...

A szektatulajdonos Németh Sándor családja törvénytelenül szerezte meg a Fidesznek a Klubrádió frekvenciáját

-

Minden bizonnyal a Rogán Antalhoz fűződő szoros kapcsolat áll a Klubrádió frekvenciájának lenyúlása mögött. Németh Sándor, a családi vállalkozásban működtetett Hit Gyülekezete tulajdonosa, valamint elsőszámú strómanja, Németh S. Szilárd, a saját fia, szolgálatot tett Orbánnak és a Fidesznek, amikor a létrehozta a Spirit FM Rádiót, amelynek kizárólagos célja az volt, hogy a Klubrádió frekvenciáját lenyúlja, és a Klubrádió helyén – az ATV-hez hasonlóan – a Fideszt kiszolgáló álellenzéki csatornát működtessen.

Ennek történetét és jogi hátterét világítja meg a 444.hu mai oknyomozó riportja. Jelen cikkünkben ennek hátterét világítjuk meg, amely bemutatja, hogy a Németh-család az Orbán-maffia része és Németh Sándor üzleti-politikai vállalkozása, a Hit Gyülekezete szekta, a legteljesebb mértékben az Orbán-rendszer kiszolgálója, aminek anyagi nyertese az ugyancsak maffiaként működő Németh-család. A 444.hu riportja kiválóan ragadta meg azt a részletet, amely bizonyítja, hogy a Spirit FM a NER találmánya és kreálmánya. A szálakat pedig minden bizonnyal Rogán mozgatja.

Németh régóta szoros kapcsolatot ápol Rogánnal. Ez először 2012-ben, a Kossuth téren megrendezett nácizmus (valójában a Jobbik) elleni tüntetésen jelent meg látványosan a nyilvánosság előtt. A tüntetést a Hit Gyülekezete szervezte, amibe belerángatta a naiv Mazsihiszt és az Élet Menete Alapítványt is. Németh Sándor a tüntetésen felléptette Rogán Antalt, a mai „propagandaminisztert” is, s ez volt az egész rendezvény legfontosabb mozzanata: a tüntetés azt a célt szolgálta, hogy a Fideszt elhatárolja a náci szélsőjobboldaltól, mintha a Fidesznek semmi köze nem lenne hozzá.

Ez a rendezvény sokakat megtévesztett, holott a rendszerváltás utáni legaljasabb és legcinikusabb „tüntetés” volt, amelynek célja a diktatúra legitimálása, az Orbán-rendszer tisztára mosása és az Orbán-rendszer antiszemita jellegének elfedése volt. Az egész ezt a célt szolgálta, méghozzá sikeresen. Németh Sándor ezzel a Fidesznek tett szívességet, az ellenzék szokás szerint bedőlt, megette. Rogánnal pedig azóta is szoros kapcsolatot ápolnak. Németh Sándor fiának felesége, Németh Anna Rogán Cecília baráti körébe került, ami a Rogán-házaspár válása után sem szűnt meg.

Németh S. Szilárd, Németh Sándor fia, az ATV vezérigazgatója és a Spirit FM Rádió tulajdonosa beépült a NER-lovagok közé, a NER aranyifjak gondtalan és hivalkodó életét éli. Felesége, Németh Anna, rongyrázós tagja lett a „NER-ribancok” néven elhíresült hölgytársaságnak, amelynek legfőbb prominensei Rogán Cecília és Sarka Kata. Németh Sándor ezt a legteljesebb módon támogatja, mert jól szolgálja az anyagi és politikai érdekeit, valamint a Németh-család céljait. Még büszke is erre, mert így Rogán köréhez tartoznak.

Eközben a Hit Gyülekezete tagjainak azt javasolják, hogy viharban menjenek a Balatonon a strandra, amikor nincs senki, mert akkor nem esnek parázna kísértésbe a fürdőruhára vetkőzött nők és férfiak láttán. A Hit Gyülekezetében megszólják és tisztességre intik, akinek a térde fölé csúszik a szoknyája, ha leül. De Németh Sándor menye a „Nemzet Ribancainak” nevezett nők között pózol. A vezető lelkészt ez nem zavarja, mert hasznára van a biznisznek. A Rogán-kapcsolat nagyon fontos, és felülír minden vallási törvényt és erkölcsi szabályt.

Az ATV-t az Orbán-rendszer tartja fenn. Németh Sándor televízióját Orbán Viktor fizeti, a pénzt ugyanazon a csatornán keresztül kapják, mint a NER propagandagyárának további szereplői. Az ATV a legelkötelezettebb illiberális médium, a legfontosabb és leghatékonyabb része Orbán és Rogán propagandamédiájának, mivel a teljes ellenzéket (a pártokat, az értelmiséget, a holdudvart, a szavazókat) bekebelezte, és kontroll alatt tartja. Németh ezt olyan professzionálisan csinálja, hogy ugyanerre a feladatra kérték fel a rádiózásban is.

Az akció első lépése az volt, hogy a Németh-gyerek (Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója) fillérekért megszerezte a Broadway Rádiót, és üzemeltetőjét, a Közösségi Rádiózásért Egyesületet (KRE). Erre azért volt szükség, mert csak olyan rádió pályázhatott a Klubrádió frekvenciájára, amelynek volt legalább egyéves műsorszolgáltatási tapasztalata. A Hit Gyülekezete rádiója, a Hit Rádió online működik, ezért nem volt alkalmas arra, hogy a Klubrádió helyére pályázzon. A Broadway Rádiót átkeresztelték Spirit FM Rádióra, hogy rámenjen a „szentlélek kenete” a lopásra.

Világos, hogy a Hit Gyülekezetének semmi szüksége nem volt erre  rádióra, mert van saját rádiója. A Hit Rádióról pedig a 444.hu rosszul tudja, hogy csak egyházi célokat szolgált: ez egy közéleti rádióként működtetett szektás propagandacsatorna, amelyben megszólaltatnak politikusokat, közéleti szereplőket. A Spirit FM a Broadway Rádió frekvenciáján (amely néhány fővárosi kerületben fogható csupán) a legteljesebb mértékben vakvágány és zsákutca lett volna önmagában, ha nem tudták volna azt, hogy ez az első lépés a Klubrádió ATV általi „testvéri” kinyírása felé.

A történet ismert, a fideszes Médiahatóság mondvacsinált és körmönfont trükkel megvonta a frekvenciát a Klubrádiótól, nem újított vele szerződést, és az elsőre „érvénytelenül” pályázó Spirit FM „ideiglenesen” máris beköltözhetett a Klubrádió frekvenciájára, mindenféle pályáztatás nélkül. Már ekkor lehetett tudni, hogy őket szemelte ki a hatalom arra, hogy a Klubrádiót eltüntesse, s az ne tűnjön a sajtószabadság durva sérelmének, mondván: egy másik „ellenzéki” csatorna kerül a helyére: az Orbán-hívő és Trump-imádó Németh Sándor „ellenzéki” csatornája. Mindez a fia nevén.

Azonban a történet legszebb része az, amit először most a 444.hu írt meg, hogy a kelet-európai abszurd tipikus homokszeme került a gondosan felépített fogaskerekek közé. A Klubrádió helyére kiírandó pályázat késett, emiatt a Spirit FM-nek fél évre odaajándékozott ideiglenes frekvenciahasználati jog lejárt, amit a Spirit FM nevén nem lehetett megújítani, mert egy vállalkozás egy éven belül csak egyszer kaphat ideiglenes engedélyt. Erre a szerződést átírták a Németh Sándor tulajdonában levő másik családi vállalkozás, az X and A Kft. nevére, de a Spirti FM szólt tovább.

Ez azt jelenti, hogy a Médiahatóság és a Spirit FM tulajdonosai összejátszottak, és közös erővel törvénytelenséget követtek el, hogy ne kelljen a Spirit FM-nek elhagyni a frekvenciát már arra az időre sem, amíg a kamu pályázaton azt „hivatalosan” elnyeri. Ez a törvénytelenség kizárta volna a Spirit FM tulajdonosait a pályázat lehetőségéből, hiszen törvénytelenül bitorolták a frekvenciát, és „megtévesztették” a Médiahatóságot, amely annyira ostobának mutatta magát, hogy másik céggel kötött szerződést, de „nem vette észre”, hogy ugyanaz a rádió szól a frekvencián.

Az ügy legszebb része most következik: az X and A Kft.-t az a liechtensteini offshore cég, az X & A Marketing and Holding Limited alapította, amelynek segítségével Németh Sándor ellopta az ATV többségi tulajdonát a Hit Gyülekezetétől. A lopást tőkeemelésnek álcázva hajtották végre, majd amikor az offshore cég megszerezte a vagyon 60 százalékát, amelynek része az ATV és a székház, az egészet átírták az offshore cég mögött meglapuló Németh Sándor „vezető lelkész” nevére. Németh Sándor ezzel kilopta saját egyháza, saját gyülekezete és saját hívei szemét. Mint Júdás.

Ez a liechtensteini offshore cég alapította az X and A Kft.-t, amelynek funkciója az volt, hogy a hirdetéseket ezen keresztül folyassák át az ATV-be. Vagyis, mielőtt Orbán pénze megérkezik az ATV kasszájába, azt még Németh Sándor megcsapolja a saját offshore cége által létrehozott kft. segítségével. Miután az ATV ellopása megtörtént, az offshore céget felszámolták, a nyomokat eltüntették, a tulajdon Németh Sándor nevére került, ahogy az X and A Kft. is az ő tulajdona lett, immár nyíltan mutatva, hogy ki zsebeli be itt a pénzt. A költség a gyülekezeté volt, a haszon Németh Sándoré.

A liechtensteini offshore cég fiktív és hamis „tőkeemeléseit” a Hit Gyülekezete vagyonkezelő cége, az Új Spirit Kft. ügyvezető igazgatója tette lehetővé. Innen a Spirit FM rádió neve. Az Új Spirit Kft. ügyvezető igazgatóját úgy hívják, hogy Németh (férjezett nevén: Kauzál) Alexandra, aki Németh Sándor lánya. Apja és lánya összejátszott, így lopták el az ATV-t. A Klubrádió frekvenciájánál apja és fia játszott össze, és így lopták el a Klubrádió frekvenciáját.

Az „X and A” elnevezés Németh Alexandra, Németh Sándor lányának nevéből származik, hogy minden „kenet” (a Németh-család neve) alatt maradjon, démonok ne férhessenek hozzá. Folytatva a gyönyörű történetet, a pályázat további késedelme miatt az X and A Kft. ideiglenes használati engedélye is lejárt, ezért a Németh-családnak elő kellett húzni a kalapból egy harmadik céget, amely újra egy „kívülálló”, eddig nem pályázó idegen cégnek adta ki magát, hogy az „ideiglenes” használati engedélyt megszerezze, ugyancsak a „Spirit FM” számára.

Ez a vadidegen, új cég a Németh Média Kft. volt, Németh S. Szilárd, Németh Sándor fiának cége. A Médiahatóság nem vette észre most sem a törvénysértést, megadta az „ideiglenes” engedélyt, és nem tűnt fel nekik, hogy még mindig a Spirit FM szól a frekvencián. Aztán megjött a várva várt elfogulatlan, objektív és független pályázat, amire a Spirit FM nevében újra a Közösségi Rádiózásért Egyesület (KRE) nevén pályáztak, holott a Spirit FM ekkor éppen a Németh Média Kft. rádiójaként sugárzott a meghirdetett frekvencián, ami téboly. Az egész úgy törvénytelen, ahogy van.

A független és objektív médiahatóság az egy éve működő és 15 ezer (jobbára a gyülekezet tagjaiból álló) hallgatósággal rendelkező Spirit FM Rádiót ugyanolyan szakmai színvonalúnak minősítette, mint a húsz éve működő Klubrádiót, amelyben a Magyar Rádió egykori munkatársai dolgoztak, igazi profik, akiket a médiaháború és a jobboldal politikai tisztogatásai után kirúgtak a közmédiából. A Spirit FM az „ideiglenesen” használt frekvencián sem tudott saját műsorokat létrehozni, az ATV műsorait ismételték, amit a médiahatóság eredeti műsoroknak fogadott el, és ezzel „nyertek”.

Különálló Spirit FM Rádióról nem is beszélhetünk, mert teljes az összefonódás az ATV munkatársaival, ahogy Németh Sándornál a Hit Gyülekezetében minden összefolyt. A kipróbált és a Németh bizalmát élvező emberek csináltak mindent: havilapot, hetilapot, saját televíziós műsort, politikai akciókat, performanszokat, illegális titkosszolgálati jellegű ügynöki munkát, melyhez olyan kiváló és tapasztalt volt III/III-as ügynökök álltak rendelkezésre, mint Morvay Péter, akinek személyében ez a működési mód jól látható: személyi titkár, újságíró, külpolitikai szakértő, fordító, aktivista, hitvédő és politikai propagandista, álhírek és összeesküvéselméletek gyártója, fordítója és terjesztője. Morvay, mint „reneszánsz ember”, aki mindent kiszolgál, és annak ellenkezőjét is.

Németh Sándor ravasznak képzeli magát, amikor az ATV-ben és a Spirit FM Rádióban is bulvárosítja a műsorszerkezetet, aminek célja az, hogy az emberek figyelmét elfordítsa a közügyekről, az Orbán-rezsim működéséről, belebutítsa őket a bulvár szennyébe. Ennek érdekében hozták létre a fia, Németh S. Szilárd cége nevén a Nap Híre című bulvárszemetet, amiben így is felismerhető Németh Sándor keze nyoma, a primitív, szemellenzős, szájbarágós szektásság és a tendenciózus politikai manipuláció, ami a Németh-féle „médiabirodalom” ismertetőjegye.

Németh Sándor az ellenzéki pártok és politikusok, ellenzéki értelmiségiek és közéleti szereplők bűnös közreműködése nyomán képes volt fenntartani azt a hazug látszatot, hogy az ATV „ellenzéki” csatorna, és az egész médiabirodalma balliberális közönségnek szól. Miközben nyíltan oroszbarát, Amerika-ellenes, szélsőjobboldali propagandát közvetítenek, a kínai kommunista párt primitív agymosását is beleértve, ami egyértelműen Orbán politikai és hatalmi céljait szolgálja, s mindezen százmilliókat keresve. Miközben a NER a valódi sajtót korlátozza, megszünteti, felszámolja.

A Hit Gyülekezete az a bizniszegyház, amely csak a tulajdonosának, Németh Sándornak biznisz. A profit nem az eklézsiáé, hanem Németh Sándoré és családjáé. Mindenki más az „Urat szolgálja”, és ha nem kívülálló, hanem a Hit Gyülekezete tagja, akkor rendes fizetést és megbecsülést sem kap. Ez egy olyan egyház, amelyben a világiakat értékelik, azoknak udvarolnak, azokat fizetik meg, a hívők pedig totális kontroll, elnyomás, terror és megfélemlítés alatt ingyen vagy bagóért dolgoznak, és Némethnek még ők fizetnek. Azt gondolják, hogy ez kedves az Istennek. Azt hiszik, ez az Egyház.

Németh Sándor még a Klubrádió kinyírásában is részt vett, és ezt is megúszta „ellenzéki” csatornaként. Pedig „hullarablóként” foglalta el a Klubrádió frekvenciáját, egy olyan kamu, nem létező csatornával, amit Rogán felkérésére dobtak össze, ami jelenleg is egy ötletszerűen működő, rohamcsapat által működtetett fos, mint minden, amit Németh Sándor a maga primitív módján irányít. De működik, termeli a pénzt, Orbán kezére játssza az ellenzéket egy olyan ember, aki zsarolható, akit Orbán akkor zár börtönbe adócsalás, lopás, sikkasztás, hűtlen kezelés miatt, amikor akar.

Németh Sándor hamis messiás bevonul a Klubrádiót jelképező zebra hátán a NER propagandagyárába, az ellenzék hozsannázása közben. A 444.hu montázsa, készítette Kiss Bence

Ebben a minden részletében undorító mocsokságban fetrengenek azok, akik kiszolgálják Németh Sándor igényeit, akinek primitív akaratát a fia, Németh S. Szilárd közvetíti civilizált formában a munkatársak felé. A 444.hu is megette a szöveget, hogy csak bizonyos határokat kell betartani, minthogy nem lehet beszélni Orbán családjáról, Hatvanpusztáról, Rogán ügyeiről, stb., de ezen túl Németh S. Szilárd „nagy szabadságot ad a szerkesztőknek”. Milyen „ellenzéki” csatorna az, egyáltalán milyen sajtó az, ahol a hatalom megmondja, miről nem beszélhetnek? Miféle „szabadság” az, ahol mindenki tudja, mit nem szabad?

Ismerjük ezt a „nagy szabadságot”, amelyben mindenki tudja, hol vannak a határok. Működik az öncenzúra, mindenki tudja, mit képvisel az ATV nevű médiamocsok, és hogyan kell működtetni. A munkatársak ennek a szakmának a legócskább és legaljasabb prostituáltjai. S hogy ez így van, arról bárki meggyőződhet, ha elolvassa Friderikusz Sándor 2016-os interjúját, amelyben elmondta az ATV működésének gyomorforgató kulisszatitkait, köztük azt, hogyan akarta Németh rávenni, hogy ne ártson Orbánnak. Nem véletlen, hogy Friderikusz például már nem dolgozik ott.

Németh Sándor és a szabadság. Ez a két fogalom olyan távol van egymástól, mint az ég a földtől, a menny a pokoltól, Isten az ördögtől, mint az ördög a szenteltvíztől. Mint Németh Sándor az Istentől.







Amerikai Népszava
Amerikai Népszava
Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.
25,000KövetőKövessen minket!
1,000KövetőCsatlakozzon!
340KövetőIratkozzon fel!

Legutóbbi bejegyzések