/

Az ATV és a Hit Gyülekezete Orbánnal összejátszva végleg lenyúlta a Klubrádió frekvenciáját

18 perc olvasási idő
89

Ha bárkinek olyan biztos lenne az ötös találata a lottón, mint amilyen biztosra megtippeltük előre, hogy a Klubrádió frekvenciáját a Németh Sándor “vezető lelkész” által tulajdonolt ATV és Hit Gyülekezete erre a célra létrehozott rádiója, a Spirit FM kapja meg végleg, akkor nagyon hamar nagyon gazdag lehetne bárki. Amikor teljesen törvénytelenül a Spirit FM a semmiből megkapta “ideiglenesen” a Klubrádió frekvenciájának használati jogát, már tudni lehetett, hogy ezt a csatornát arra a célra hozták létre, hogy az ATV-hez hasonló álellenzéki rádióval váltsa fel a Klubrádiót.

A magyar demokratikus érzelmű ellenzék morális csődje, hogy ezek után nem hirdettek bojkottot az ATV ellen, az orbánista ATV-t ugyanúgy nézik, és az ellenzéki politikusok, megmondóemberek és értelmiségiek ugyanúgy bejárnak. Tisztelet a kivételnek, mindenek előtt Tamás Gáspár Miklósnak, a csatlakozó Hadházy Ákosnak, Gábor Györgynek, Iványi Gábornak, Majtényi Lászlónak, akik emiatt bojkottálják az ATV-t. Majtényi László esetében jegyezzük meg, hogy az a korrupt puhányság, amivel felmenti ugyanakkor azokat, akik nem bojkottálnak, az ellenzék rákfenéje.

Az ATV érdekeltségébe tartozó Spirit FM esetében nyilvánvaló a lebukás, hogy az ATV összejátszik az Orbán-rezsimmel, és az Orbán-rendszer által pénzelt és felhasznált propagandacsatorna. Ami a televíziózásban az ATV, az a Spirit FM a rádiózásban. Innen tudható, mi az ATV. Mindkettő szerepe az, hogy ellenzéki csatornának álcázzák magukat, amivel a sajtószabadság hamis látszatát adja a közmédiumok elfoglalása és megszállása után, másrészt az ellenzék fölött kontrollt gyakoroljon, levezesse a gőzt, s bújtatott módon manipulálja az ellenzéki pártokat és az ellenzéki közvéleményt.

Az ATV 2010 óta az Orbán-rezsim propagandagépezetének zászlóshajója, a diktatúra egyik legfontosabb eszköze. Az Amerikai Népszava ezt kezdettől fogva mondja, amit még a Klubrádió vezetői sem ismertek el. Most már Arató András is tisztában van azzal, hogy mi az ATV, mi az ATV szerepe és funkciója, miután az ATV erre a célra létrehozott rádiója vállalta a Klubrádió kinyírását. Ma már “a frekvenciánkat bitorló entitásnak” nevezi Arató András az ATV rádiócsatornáját, amely Orbán propagandaminisztériumának felkérésére, megbízásából, lenyúlta a Klubrádió frekvenciáját.

Teljesen nyilvánvaló, hogy az ATV “rádiójára” azért volt szükség, hogy a diktatúra egy álellenzéki csatornával kifogja  a tiltakozások szelét a vitorlából, és azt mondhassa, hogy a Klubrádiót egy másik “független” és “ellenzéki” csatorna váltotta fel, működik a sajtószabadság. Ha a Klubrádió elég jó lenne, akkor nem győzné le egy rivális, másik “független” és “ellenzéki” rádió. Ez a szabad piac Magyarországon. Ezért arra a szerepre kérte fel a Rogán-féle propagandaminisztérium az ATV tulajdonosa által létrehozott Spirit FM-et a rádiózásban, ami az ATV a televíziózásban.

Cserébe Németh Sándor fogyatkozó “egyházát”, a saját tulajdonában levő Hit Gyülekezete nevű üzleti vállalkozást milliárdokkal támogatja és eltartja közpénzekből a magyar állam, ahogy az ATV is a kormánymédiával azonos forrásból kapja a hirdetéseket (a százmilliós hirdetési bevételeket), továbbá Németh Sándor képesítés nélküli állelkész nem kerül börtönbe százmilliárdos adócsalás és az ATV többségi tulajdonának ellopása miatt. Németh Sándor százmilliárdos “extraprofit” bevételek után nem fizetett egy fillér adót sem, az egyházak adómentessége azonban nem erre a profitra vonatkozik. Ez talán a rendszerváltás utáni legnagyobb adócsalás.

Németh Sándor bizniszegyháza ideológiai és médiatámogatást nyújt az Orbán-rezsimnek, cserébe Németh Sándor szabadlábon maradhat és milliárdokat zsebelhet be. Németh zsarolható ember, aki Orbán kezében és zsebében van. Tőkeemelésnek álcázva, a Hit Gyülekezetéből származó pénzből megszerezte a Hit Gyülekezete 100 százalékos tulajdonában levő ATV (és a milliárdokat érő épületek) többségi tulajdonát. Németh Sándor a saját egyházát és saját híveit lopta meg, lopást sikkasztást és vélhetően hűtlen kezelés bűncselekményét követte el, olyan tolvaj, mint Júdás volt.

Bűntársa a saját lánya, Németh (Kauzál) Alexandra, aki a vagyonért felelős gyülekezeti cég ügyvezető igazgatójaként lehetővé tette az apjának a lopást. A feljelentés miatt elindult büntetőeljárást az Orbán-rezsim – a nyilvánvaló és egyértelmű bizonyítékok ellenére – “bűncselekmény hiányában” megszüntette. Németh Sándor egy liechtensteini offshore cégnek álcázta magát, az offshore cég volt az, amely Németh nevében tőkeemeléssel megszerezte a többségi tulajdont, majd az offshore cég tulajdonrészét átírták Németh Sándor nevére. Németh Sándor a Hit Gyülekezetét meglopta. Isten és Németh Sándor egymást kizáró fogalmak.

Németh Sándor az ATV-t már korábban is az Orbán-rendszer szolgálatába állította, mert féltette a vagyonát Orbántól. Paktumot kötöttek, az MDF kinyírásáért és az ATV szolgálataiért Orbán a Hit Gyülekezetének bevett történelmi egyház státuszt adott a vele járó kedvezményekkel együtt. Németh ezt a paktumot úgy tudta a gyülekezeti tagsággal elfogadtatni, amely korábban az SZDSZ-ben is szerepet vállalt, hogy egész addigi bibliamagyarázatait az ellenkezőjére fordította, a Bibliát meghamisította és egyházát a politikai katolicizmus ideológiájának szolgálatába állította.

Németh szisztematikusan és módszeresen kinyírta a nyilvánosságból a balliberális újságírás ikonikus figuráit, majd a kereskedelmi televíziózásból átvett jellemtelen, korrupt alakokkal üzemelteti az álellenzéki, hazug, manipulált csatornát, amelynek az általa kézzel vezérelt fiacskája a vezérigazgatója, aki a feleségével a Rogán Antalhoz és köréhez kapcsolódó NER-lovagok és NER-cicababák társaságába tartozik. A Hit Gyülekezete, az ATV és a Spirit FM szőröstül-bőröstül Orbán kezében van, a NER szerves része, amely az ellenzéki pártokat és közvéleményt manipulálja, kontrollálja.

Németh már nem csak nyalizó, önszorgalmú bedolgozó, hanem a Klubrádió frekvenciájának lenyúlása azt mutatja, hogy megbízásokat és feladatokat is teljesít a diktatúrának, amiért szabadlábon lehet és pénzt kap. A Hit Gyülekezetének volt már egy saját propagandarádiója, a Hit Rádió, amely közéleti rádió is egyben. Semmi szükség nem volt még egy rádióra. A Spirit FM-et nyilvánvalóan utasításra (szebb szóval: felkérésre) hozták létre, kifejezetten arra a célra, hogy átjátsszák nekik a Klubrádió frekvenciáját, hogy így védhető legyen a sajtószabadság súlyos sérelme.

Németh és az ATV vállalta ezt a feladatot. Nemcsak álnok hazugok, akik manipulálják és félrevezetik az ellenzéket, hanem hullarablók is lettek. Németh Sándor olyan, mint aki a csatamezőn a hullák ujjáról húzza le a gyűrűket, forgatja ki a zsebeiket. Már nemcsak saját híveit lopja meg, hanem a kollégáit is, részt vesz a kinyírásukban. Már amennyire Németh egy kolléga, mert ahogy nem lelkész, úgy nem is újságíró, csak egy maffiózó, aki pénzért mindenre képes, még arra is, hogy saját nézőit becsapja. Ez ennek a szakmának a legalja.

Amikor az ellenzék megerősödött, és komolyan felmerültek a rendszer megdöntésének feltételei, az alaptörvény illegitimitása és törvénytelensége, az ATV teljes erőbedobással rombolta az ellenzék ébredését, a rendszer megdöntésének lehetőségét, olyan képmutató, aljas gazemberekkel, mint a Németh Sándor által irányított Hack Péter, aki polgárháborúval fenyegetett meg mindenkit, aki az alkotmányos rend és a jogállam helyreállítását szorgalmazta. Amikor megérezték, hogy Márki-Zay egy ámokfutó, aki megbuktatja az ellenzéket, naponta szerepeltették, hogy csak beszéljen.

Ez az ATV szerepe, funkciója. Ugyanez a szerepe az orosz és a kínai kommunista propagandát közvetítő Spirit FM-nek is. Most pedig a “független” Médiatanács egy demokratikusnak álcázott pályázat győztesének ezt a Spirit FM-et hozta ki győztesnek, amely már a Klubrádió törvénytelen leállításakor megkapta minden törvényes alap nélkül a Klubrádió frekvenciájának “ideiglenes” használati jogát, amit most törvényesítettek és véglegesítettek. Szegény Klubrádió, éppen csak egy ponttal maradt le… Tetszettek volna jobb pályázatot írni, kevesebbet ismételni.

Mindezt pedig maga az ellenzék hitelesíti, legitimálja. Minden ember, aki bekapcsolja az ATV-t, minden ellenzéki politikus és értelmiségi, aki beteszi a lábát az ATV-be, az az Orbán-rendszer bábja, csicskása, ahogy mondani szeretik, “Orbán szekerét tolja”, akit egy köztörvényes bűnöző, csaló, keresztényfasiszta állelkész irányít és manipulál, aki ugyanolyan diktátor és fasiszta, mint Orbán, aki pszichikai terrorral irányítja a családi magánvállalkozásként működtetett bizniszegyházát.

Minden ember, aki bekapcsolja az ATV-t, beteszi a lábát az ATV stúdiójába, az leköpi a Klubrádiót, a Klubrádió újságíróit, hallgatóit, lábbal tapossa a sajtószabadságot, s éljenzi Orbán diktatúráját. Aki ezt nem veszi észre, vagy azt gondolja, ez nem számít, az immorális idióta és funkcionális analfabéta, az Orbán-rezsim ereje és támasza. Aki pedig mindent néz és hallgat, az ATV-t, a Spirit FM-et és a Klubrádiót is, az annyira hülye, hogy akár Moszkvában, Pekingben vagy Phenjanban is élhetne, az teljesen véletlen, hogy nem fideszes, de még lehet az.

Az Amerikai Népszava hirdetett először bojkottot az ATV ellen, kijelentve, hogy “vagy ATV, vagy szabadság, a kettő kizárja egymást”. Az Amerikai Népszava ezúton is megerősíti elkötelezettségét a szabadság, a demokrácia, a jogállamiság és az emberi jogok mellett, fasiszta bűnözőket nem támogat, ezért továbbra is bojkottálja az ATV-t. Kijelenti, hogy az ATV-be soha nem teszi be a lábát, ha bárhogyan könyörögnek, akkor sem.

Akik pedig alig várják, hogy behívják őket, szégyelljék magukat, s akik mint a narkósok, alig várják, hogy sunyi módon manipulálják, becsapják őket, keressenek fel egy jó orvost vagy pszichiátert.







Amerikai Népszava Opinion

Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.

Előző cikk

Az már nem kérdés, hogy Trump puccsot szervezett, a kérdés az, hogy lehet-e még elnök

Következő cikk

Márki-Zay szerint a kihívói és kritikusai csak ellenzéki pártok ügynökei lehetnek