Ha megvontak a parlamenttől minden jogkört, miért vesz részt az ellenzék a parlamenti színjátékban?

Közzétéve May 14, 2020, 10:51 pm
8 mins

Az idők végezetéig szóló felhatalmazási törvény, amely a vírus után is megmarad, megvont minden jogkört a parlamenttől. Bevezette a rendeleti kormányzást, a nyílt diktatúrát, és Orbánt a tövények fölé emelte. Eddig is ez volt a tényleges helyzet, a parlament statáriális törvényhozásként működött, amelyben Orbán akaratát foglalták törvénybe. Most azonban megfosztották a parlamentet minden jogkörétől, Orbánnak nem kell ezt a színjátékot sem eljátszania. Törvényessé tették a törvények feletti állapotát. A parlament által hozott bármilyen törvény fölé helyezheti magát, a törvények felett áll. Ez diktatúra.

Ebben a helyzetben egy óvodás is feltenné a kérdést, hogy mi szükség van akkor a parlamentre? Ha az országot nem a parlament által hozott törvények irányítják, hanem Orbán rendeletei, ha a parlement által hozott törvények semmit nem számítanak, mert Orbán bármilyen törvényt felülírhat, akkor minek ülésezik üresjáratban a parlament? Az ellenzék miért tartja fenn ország és világ előtt azt a hamis látszatot, hogy Magyarország parlamentáris demokrácia? Van egy valóság, amelyben Orbán a törvény, és tőle függetlenül zakatol üresjáratban minden hatáskör, felelősség és befolyás nélkül egy színházi előadás parlament néven? Ahol az ellenzéki képviselők Oscar-díjas alakításokat mutatnak be, mintha valóban parlamentben lennének, szenvedélyes alakításokat mutatnak be, mintha ez valóságos lenne. Majd függöny.

Ha a parlament nem hozhat olyan törvényeket, amelyek a kormányra nézve kötelezők, minek a parlament? Diktátor mellett miért működtetnek egy parlamentet is, aminek semmilyen szerepe nincs? Már az is botrány volt, amikor kizárólag a PÉNZ miatt a kollaboráns álellenzék eljátszotta a parlamentarizmust, miközben ez akkor is egy színjáték volt, amikor Orbán formálisan még nem helyezte a törvények fölé magát. Hazugság volt az is, hogy ez egy parlament. Hamis és hazug legitimáció egy diktátornak, kizárólag a PÉNZ miatt, amivel megakadályozták, hogy Magyarország, Európa és a világ annak lássa Orbán fasiszta diktatúráját, ami. De arra, hogy már ennek a színjátéknak is lebontották a díszleteit, és már csak üresben pörögnek a PÉNZ miatt, nincsenek szavak.

Ha azt mondják némelyek, hogy ilyen jellemtelen, áruló, gazember vezetője még nem volt az országnak, akkor azt is tegyék hozzá, hogy ilyen jellemtelen, árulókból és gazemberekből álló ellenzéke sem volt még egyetlen politikai hatalomnak, amely képes a PÉNZ miatt egy olyan parlamenti színjátékot előadni, amikor parlament már nincs. Nem mondják meg a szavazóknak, hogy nem számít, kire szavaztak, nem számítanak a választások, mert a megválasztott képviselők alatt megszüntették a parlamentet. A diktátor rendeletekkel kormányoz, méghozzá a törvények fölött álló státuszban. Önmaga törvénye Orbán Viktor.

Ha valakik összejönnének egy vidéki általános iskola osztálytermében vagy egy színház színpadán, és eljátszanának egy parlamentet, annak épp annyi köze lenne a valósághoz, mint annak, ami a parlament épületében zajlik. Lehetne átélt beszédeket mondani, asztalt csapkodni, táblákat felemelni, indulatosan szónokolni, jól beolvasni, ki-be vonulgatni, miközben az egész csak egy színjáték a színpadon vagy a vidéki iskola osztálytermében. Ugyanez zajlik a parlament épületében, azzal a különbséggel, hogy ez nem ártalmatlan, mert ez a színjáték azt a hazug látszatot adja, mintha nem szűnt volna meg a parlament, mintha Magyarországon még lennének képviselők, lenne országgyűlés. Az ellenzék PÉNZÉRT szemfényvesztést folytat. Becsapja a magyarok millióit. Megakadályozza Európát, hogy megállítsa a diktatúrát.

Orbán Viktor és ellenzéke úgy tartozik össze, mint a fény és az árnyék. Nem léteznének egymás nélkül. Együtt alkotják a Nemzeti Együttműködés Rendszerét. Ők működnek együtt, méghozzá az alkotmányos rend megdöntésében. A rendszer igazi ellenzéke kívül van, atomizált, és nem tud csatlakozni senkihez. Nincs igazi pártja, mozgalma, sajtója, nincsenek hiteles személyiségei. Vergődik az ellenzéki pártok által orránál fogva vezetett balliberálisok között, akik vakok. Mondják az ostobaságaikat és legitimálják a kollaboráns árulókat. Tragédia. Reménytelen. Csődtömeg.

Az egész ország egy csalás, hamisítás, nincs semmi, ami igaz és valódi lenne benne. Hacsak nem Orbán fasiszta diktatúrája. Az tőrőlmetszett és igazi. De az ellenzék még ezt az egyetlen valóságos dolgot sem engedi látszani. A bűnük ugyanakkora, mint Orbáné. Semmivel nem kisebb, mert benne vannak a rendszer hazugságában. Közös a felelősségük.







56 hozzászólás : Ha megvontak a parlamenttől minden jogkört, miért vesz részt az ellenzék a parlamenti színjátékban?

  1. Peter

    May 15th, 2020

    orbánrácsel is csak virtigli náci
    magyarország Európa pecegödre
    itt tartunk 2020-ban

    Reply
  2. Kovács Lajos

    May 15th, 2020

    Ezt már évekkel ezelőtt többször közzé tettem, hogy Magyarország legjobb színháza a nemzeti parlament, ahol az író G. orban, a szereposzto szintén. A gyártás vezető a bajszos Kövér házmester.

    Reply
  3. abramovics

    May 15th, 2020

    tehát az a meglátásom, és több alkalommal közzétett állításom
    .
    IGAZ,
    .
    miszerint az 1989-90-es „rendszerváltás” utáni úgynevezett politikai és gazdasági elitet az utolsó fillérig el kell számoltatni visszamenőlegesen.
    ennek végigvitele komoly erőpróbát jelent, amit csak és kizárólag elkötelezett kormány vihet végig.
    megjegyzem, hogy az időközben elhunyt tolvaj gazemberek örököseitől is vissza kell venni a rablott holmit, hiszen az bűncselekmény útján került hozzájuk.
    anno, a 90-94 között – ha jól emlékszem az időintervallumra, a tartalomban nincsenek kétségeim – megjelent két írás a 168 órában.
    az írások témája a szocializmusból a kapitalizmusba, a piacgazdaságba történő átmenet, és annak anyagi, tőke fedezetének létrehozása, megteremtése, és annak következményei az országra, a társadalomra nézve.
    az első írás állítása szerint ez az átmenet – ami a termelőeszközök, a vagyon magánkézbe adása jutása, juttatása és annak használata az ország, a társadalom hasznára – egy viszonylag röpke emberöltő alatt végbemegy.
    egy emberöltő 25 évben mérendő a közmegegyezés szerint.
    a második írás vitatkozva az első állításával azt mondta, hogy ez a folyamat bizony akár több, 3-4 emberöltőt is igénybe fog venni.
    természetesen, a cikkek keletkezésekor még nem volt EU, tervben sem volt, így annak a folyamatot felgyorsító hatását nem vehették figyelembe a szerzők.
    mindezt figyelembe véve az mondhatjuk, hogy a termelőeszközök, a tőke átmenete olyan tulajdonosi szerkezetbe, mely azt az ország, annak népe érdekében, hasznára működteti úgy, hogy a kapitalista piacgazdaságnak megfelelően saját hasznára és érdekében is működteti, még bőven odébb van.
    jelenleg egy tolvaj, gazember „elit” pusztítja le az országot.
    nem tartom kizártnak egy olyan felosztását a rablásnak, amit megfigyelhetünk izrael, és az „ellenséges” arab országok
    .
    VALÓDI HATALOM BIRTOKOSAI, A TŐKE
    .
    között működik.
    hiszen csak az úgynevezett kisemberek, a nép szintjén van ellenségeskedés közöttük, egy bizonyos anyagi szint felett ragyogóan egyetértenek mindenben!
    nem kizárva annak lehetőségét, hogy az első adódó alkalommal kitekerjék a versenytársaik nyakát.
    erre pedig a politika ragyogó lehetőséget kínál.
    mondok mindjárt egy minket, magyarokat közvetlenül is érintő esetet.
    váradi ernő és az arab üzletemberek, akik Párisi udvar helyén egy luxusszállodát építettek.
    nem ez az egyetlen közös üzletük, holott a váradi ernő egy vörös hajú zsidó gyerek, akit a nyilvánvaló araboknak gyűlölniük kellene,
    .
    DE
    .
    nem ez a helyzet!
    .
    VAN AZ A PÉNZ…
    .
    nos a háttérben ezek e férgek vélhetően egy ilyen szeretlek is, meg nem is együttműködésben vannak.
    .
    EZ A VALÓDI OKA ANNAK, AMIT CSINÁLNAK!
    .
    a háttérben meg az idióta híveket összeugrasztják, akik lelkesen „harcolnak” egymással, ahelyett, hogy mással harcolnának.
    a saját jól fel nem fogott érdekükkel szembe mennek, mikor ezeket a patkányokat támogatják.
    s ezek közé a csuti gecitól kezdve a gyurcsányon át a karácsonyig bezárólag értem mindet!
    s akkor visszakanyarodok a
    .
    RADIKÁLIS DEMOKRATÁK
    .
    EL NEM ÉVÜLŐ JAVASLATÁHOZ!
    .
    amit kiterjesztünk a magukat „demokratikus ellenzéknek” hazudó kollaboráns férgekre is!
    szemeteket különös figyelemmel vessétek a kuncze azon kijelentésére – Kálmán Olgánál tette élőben! – hogy a politikát hagyjuk meg a profiknak, a civileknek coki onnat!
    továbbra is csak azt tudom mondani, a jó kurva édes anyját neki, hisz az átkosban ő is csak egy általa oly lenézett civil volt, aki olyan rettenetesen profi politikus lett, hogy hatalmas felelősség terheli a csuti geci hatalomra jutásában!
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  4. abramovics

    May 15th, 2020

    azt mondta a csuti geci a mocskos pofájával, hogy:
    .
    “ha az Európai Bíróság olyan döntést hoz, amely ütközik a magyar alkotmánnyal, akkor az alkotmánynak kell elsőbbséget adni.”
    .
    ezzel a kijelentéssel van azonban egy nagy gond!
    .
    MAGYARORSZÁGNAK NINCS ALKOTMÁNYA!
    .
    MAGYARORSZÁGNAK CSAK EGY A FIDESZ ÁLTAL SAJÁT MAGÁRA ÖSSZETÁKOLT ALAPTÖRVÉNYE VAN!
    .
    azaz,
    .
    ALKOTMÁNYRA NE HIVATKOZZON A CSUTI GECI!
    .
    VISZONT AKI CÁFOLNI AKARJA ÁLLÍTÁSAIT, AZ HIVATKOZZON ARRA, HOGY
    .
    ALKOTMÁNY NINCS, CSAK ALAPTÖRVÉNY!
    .
    A KETTŐ NEM UGYANAZ
    .
    olyan ez, mint nem taggyűlés volt, hanem tagok gyűlése, ugyi? he? mi? na!
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  5. Joss

    May 15th, 2020

    Valahol olvastam 35-40 %- az a Magyarországi “embör” akinek se pártja se hite… Szal senki nem szólítja meg, senkinek nem hisz… Azért ez elég nagy “piaci” rés nem ?

    Reply
    • abramovics

      May 15th, 2020

      látod, haver?!
      állandóan cinikusan cinkelni akarsz mindenkit, s ezenközben annyi kreativitás sem szorult beléd, hogy egy nyelvi játékkal értelmessé, szórakoztatóvá tedd amit írsz.
      segítek, mert látom, nem megy!
      .
      te írod:
      “Azért ez elég nagy “piaci” rés nem ?”
      .
      szerintem a fent általam mondott kritériumoknak megfelelően kreatívan ez így helyes:
      .
      Azért ez elég nagy “pi(a)ci” rés nem ?
      .
      .
      örülök, hogy segíthettem,
      .
      .
      abramovics voltam, s vagyok
      .
      .
      Ps.:
      javaslom, olvass sokat!
      engem, másokat, olyanokat, akiket érdemes!
      tanulhacc még eleget!
      ( szándékosan, szerénytelenül, s magamon nevetni tudóan tettem a felsorolás elejére amit tettem! )

      Reply
      • Joss

        May 15th, 2020

        Pici a piaci rés? 😀
        Hát ölég nehéz belehatolni… (jujj…) 😀 Én kérek elnézést, mert kapok a pofámra aszem… 😉 (Beleugranak a csajok anyakamba aszem…)
        De nagyon megtisztelő, hogy felhívta erre a figyelmemet.
        Olvasok erősen, ahogy mondja. 😉

        Reply
        • abramovics

          May 15th, 2020

          hát mókuska!
          .
          kicsit fejnehéz vagy, azaz nehéz a fejedbe verni a dolgokat.
          ( lehet nem a fejedbe kellene verni a dolgokat, hanem inkább fejbe kellene verni valami súlyos, kemény dologgal? tied a választás! )
          most ne menjünk bele a nehéz szó értelmezési lehetőségeibe, gondolok itt arra, hogy egy viszonylag nagy űrméretű tárgy, vagy valami, egy olyan inercia rendszerként működik, mely a rendszeren belül teljes vákuumot tartalmaz, s mást nem, s így ebből kifolyólag a nehéz kitétel ebben az esetben inkább könnyűként értelmezhető.
          hú öcsém! jó kis mondat, mi?
          félek tőle azt a bizonyos fonalat már itt képtelen leszel követni,
          .
          DE
          .
          uccu neki, vessük el magunkat okosításod irányába!
          tekintettel arra az el nem hanyagolható tényre, miszerint én voltam bátor egy szójátékot javasolni neked, amiből te semmit sem értettél.
          .
          DE
          .
          tudjuk be ezt nehéz gyermekkorodnak – ha volt nehéz, vagy gyermekkor egyáltalán – s ebből adódó tájékozatlanságodnak a világ dolgait illetően.
          a megfejtéshez egy rejtvényt adok fel neked.
          természetesen az általad történő megfejtés minden reménye nélkül,
          .
          DE
          .
          én már csak ilyen vagyok, szeretek jáccani.
          .
          kis nagy ember
          .
          ennyi, s nem több, mit meg kellene értened, érted?!
          he? mi? na!
          .
          .
          abramovics voltam, s vagyok
          .
          .
          Ps..
          NE ERŐSEN OLVASS, INKÁBB HATÉKONYAN!
          .
          ez annyit tesz jelen esetben, hogy az olvasott szöveg megértésére törekedsz, s ha elakadsz bátran fordulj segítségért!

          Reply
  6. Amanda

    May 15th, 2020

    Viccek AN olvasók számára:

    I.

    Két farkas beszélget:
    – Te, figyelj már, verjük meg a nyulat!
    – Oké. De mi legyen az? Sapka? Füstszűrő?
    – Tőke!

    II.

    Két csillagász találkozik.
    – Úgy néz ki, tévedtük a kvazárral kapcsolatban, amiről tavaly azt hittük, hogy elnyelte egy feketelyuk.
    – Mégsem nyelte el?
    – De, csak nem egy feketelyuk.
    – Hanem a tőke?
    – Nemár. Honnan tudtad?
    – A fél Internet erről beszél.

    III.
    Tibi bácsi elmegy az orvoshoz.
    – Doktor úr.
    – Monnya.
    – Ha így csinálok, dörög!
    – Vegyen be ebből a pirulából naponta hármat vagy egyet.
    – Jó, de szeretném tudni, mi a diagnózis.
    – Mi lenne?
    – Oszt tán nem csak megint az fránya tőke?
    – Mindig az.

    Reply
    • Amanda

      May 15th, 2020

      (Ez nem a cikkekről szól, hanem a kommentekről)

      Reply
    • Nyuszika

      May 16th, 2020

      A helyes megfejtés véletlenül nem a túlnépesedés…? 😁

      Reply
  7. Buksi Kiszökött

    May 16th, 2020

    “olyan sötétek, mint az afrikai fekete éjszaka”
    Azért ezt az utalást én lecserélném valami kevésbé rasszistára.

    Reply
    • Amerikai Népszava

      May 16th, 2020

      Egyetertek.

      Reply
  8. Joss

    May 16th, 2020

    Baszogasson mást, kérem tisztelettel…
    A nácifasista duma meg nem kell!
    tiszteletel:
    J.B

    Reply
  9. abramovics

    May 16th, 2020

    amilyen az adjonisten, csak olyan a fogadjisten!
    .
    meg keő gondúúni, hogy kivel szórakozhacc haver, s kivel nem!
    .
    NE GYŰJCSÉÉ PARAZSAT A FEJEDRE, MER MEGÉGET!
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok
    .
    .
    Ps.:
    látom tudod már hol a helyed

    Reply
  10. Joss

    May 16th, 2020

    Már megbocsásson, tisztelt uram!
    Én, tiszta szívvel, jóindallattal és elfogultság nélkül jöttem ide… Gondolván, hogy itt nemes lelkű emberek vannak, akik az “igaz” dolgok elhivatottjai…. Hmm…. :/
    Hátööööö…
    Kicsinyes, saját igazukat valósnak vélő embereket találtam…. Akik elvakultak…. Kik politikailag, kik meg vallásilag… Hna, kössz szépen…
    Hát aszem’ ez volt az utolsó hozzászólásom itt…
    Mindenkinek minden szépet és jót kívánok.
    (J.B)

    Reply
  11. Nyuszika

    May 16th, 2020

    Kedves Joss,

    nem tudom mi volt a nézeteltérés tárgya, de nem kell mellre szívni. Csak mert valaki nem kedveli a jelenleg Magyarországon uralkodó rezsimet, attól még nem biztos, hogy természetesnek tekinti az alapvető emberi tiszteletet és toleranciát ( ” amit magadnak nem kívánsz…” ahogy egy klasszikus idézet kezdődik, ezúttal nem Marxtól, hanem jóval régebbi… hahahahaha ) embertársai felé, még ha a rezsim elutasítása közös pont is.
    Tanulság a poszt-orbáni időkre.

    Reply
    • abramovics

      May 16th, 2020

      belebeszélek, mert érintett vagyok a dologban.
      a helyzet az, hogy az említett jövevény állandóan cinikusan cinkelni próbál mindent, s mindenkit, és most lesre futott.
      nem kell, hogy egyetértsünk bármiben is,
      .
      DE
      .
      ne cinkeljünk sunyin, aljasan, hanem vállaljuk fel és álljunk bele!
      vagy menjen a fenébe!
      nem tudom, nem is akarom, és nem is fogom soha tolerálni a hátulról mellbe figurákat.
      ha és amennyiben az volt a célja, hogy idejöjjön, s gúnyolódjon azokon akik ide írnak, akkor magára vessen és viselje a következményeket.
      mikor én valakivel cinikusan viselkedem, akkor vállalom a következményeket, és beleállok.
      .
      .
      abramovics voltam, s vagyok
      .
      .
      Ps.:
      beszéltünk itt bizonyos szily, meg a bede nevűekről.
      nos, ez a “Hátööööö…” nagyon a 444-re hajaz s tán ippeg valamelyik ez a Joss, mint elkövető

      Reply
      • Joss

        May 16th, 2020

        ????
        Mi a faszról beszél maga????

        Agyahugy barom!

        Reply
        • abramovics

          May 17th, 2020

          úgy tűnik,
          .
          BELEHIBÁZTAM!
          .
          túl nagy ez a “tiltakozás” öcsi!
          .
          .
          abramovics voltam, s vagyok

          Reply
      • Nyuszika

        May 16th, 2020

        Nem tudom, nem akarok tovább belefolyni mások vitájába, de mindenesetre szomorú ha ellenzéki érzelmű, értelmes emberek értelmes, konstruktív vita helyett egymást ekézik. Persze senki sem tökéletes.

        Reply
  12. Orsós Elemér

    May 16th, 2020

    Hogy visszatereljem a személyeskedéssel féltévejedőket az eredeti kérdéshez, válaszolnék rá:
    csak azért járnak be kényszeredetten hogy, a politikától megcsömörlött -négy évenként csak egy hónapra méltatott- szavazógép nehogy dologtalan megélhetési politikusnak nézze őket! Pedig azok!

    Reply
    • István

      May 17th, 2020

      Ez nem ellenzék. Akkor már 2010-ben egységesen kivonultak volna az Orbángyűlésből. Kell a pénz a gyerekre, utazásra, könnyebb életre. Nem fognak visszamenni ápolónőnek, autószerelőnek, tanárnak. De ezt már annyiszor kielemeztük. Szuvorov nagyherceg mondta honkongi látogatása kapcsán a 19. század vége felé: demokratikus berendezkedésű országot csak demokratikusan gondolkozó néppel lehet megteremteni. Itt semmi nem változik, csak az alattvalóság megjelenési formái. Most örülnek a trollok, hogy így összekaptatok. Gratulálok!

      Reply
      • abramovics

        May 17th, 2020

        István!

        véleményem szerint nem kaptunk össze senkivel!
        hiszen maga a troll személyében ide keveredett senkivel nem lehet összekapni!
        .
        CSAK TÜKRÖT TARTOTTAM ELÉJE, S MEGLÁTTA BENNE MAGÁT, MIRE VISÍTANI, VONYÍTANI KEZDETT: HOGY ŐTET BÁNCSÁÁÁK!
        .
        olvasd el mit írtam Elemérnek, abban benne van a lényeg!
        .
        .
        abramovics voltam, s vagyok

        Reply
    • abramovics

      May 17th, 2020

      nos Elemér!

      itt, jelen esetben nem a személyeskedés a lényeg!
      a lényeg, hogy megjelent itt valaki, aki minden egyes hozzászólásában – nézd vissza nyugodtan! – cinikus cinkeléssel gúnyolódik azon, s azokkal, amiről, s akik itt írogatnak.
      nem kéne…
      aszondom…
      továbbra is tartom, hogy nem tudom, nem is akarom, és nem is fogom soha tolerálni a hátulról mellbe figurákat.
      amennyiben úgymond “jobbító szándékkal” – hallottunk már ilyet olyanoktól, akik utólag belülről bomlasztották a rendszert, igaz? he? mi? na! – inkább rettenetes, mint “rettenetesen szellemes” gúnnyal akar segíteni, az ne ide jöjjön, menjen inkább az olyanféle félék közé, ahová való, s akolilag tartozik!
      akolilag – szép új magyar szó, most alkottam.
      olyan, mint az isvángatten a Svejkben, ha olvastad.
      tovább nem folytatom, nem ér ennyit az egész, csak elmondtam a véleményemet.
      lehet teccik, lehet nem teccik,
      .
      DE
      .
      az enyém
      .
      .
      abramovics voltam, s vagyok
      .
      .
      Ps.: még az empátiára való törekvéssel sem vádolhatsz, hiszen miután számomra újoncként itt megjelent e figura, volt olyan kommentem, amiben az értelmesebb emberek közé tartozónak minősítettem.
      .
      DE
      .
      lassan, lassan – adtam kellő időt neki, na! – feltűnő lett az állandó cinikus gúnyolódása, rejtett fikázása, a hátulról mellbe előre stílusa, az a tenyérbemászó gusztustalan viselkedés, ami morvai krisztina “mosolygó ( klaus ) barbie” szerepe volt, s amilyenek ma a csuti geci nőneműként kinevezett senkijei
      meguntam!
      van ilyen, nem?

      Reply
      • Orsós Elemér

        May 17th, 2020

        Nos, hogy ne keveredjek én is a személyeskedés mezsgyéjére, csak a Svejkre való rákérdezésedre válaszolnék:
        -már többször is olvastam élvezettel, megúnhatatlanul, mert a világ legjobb paródiának álcázott kor- és erkölcsrajzának tartom, amit szerintem sok “ember “okulására kötelezővé kellene tenni! 😀

        Reply
        • abramovics

          May 17th, 2020

          EGYETÉRTEK!
          .
          napi szinten olvasom, nekem a Svejk a “bibliám”
          úgy gondolom, hogy bármi történünk velünk a világban, arra van egy remek történet benn, ami ráadásul mulattató!
          .
          .
          abramovics voltam, s vagyok

          Reply
  13. corsair

    May 17th, 2020

    Tisztelt Abramovics úr

    Lehet Önnek az ” akolilag” szó új de én azért nem vindikálnám a nagy nyelvújjító és a mindenhez jobban értő jogot magamnak.

    Ha emlékszik a vírus miatt folytatott vitánkra abban sem igazolta az idő egyetlen állítását sem!

    A mai nap az utolsó amit itthon a beosztásomban eltöltök, hétfőn leszerelünk.

    Vége a járvány első súlyos szakaszának, az egyetemi vizsgálat bebizonyította azokat a szakmai, epidemilógiai tényeket amiket én is mondtam szemben az Ön által hivatkozott véleményekre. Az Ön és mások által követelt tömeges tesztelés értelmetlenségét több szempontból is bebizonyította az egyetemi vizsgálat. A hatalmas anyagi, emberi és labor kapacitás lekötésén kívül semmi értelme nem lett volna. Gondoljon bele maximum 7000 lehetséges pozitív fertőzöttet lehetett volna megtalálni az országban amennyiben a Gaus görbe szélső értékét nézzük!!!
    Szerencsére otthon csak elhivatott, szakmáját, hivatását szerető profi emberekkel dolgozhattam eggyütt, döntési helyzetben is ők voltak, szemben minden önjelölt prófétával.
    Emlékszik Ön az Orvosi kamara 50-60.000 beteget, összeomló egészségügyi rendszert vízionáló nyilt levelére?
    Hallott tőlük bocsánatkérést?! Mert én nem!!! Pedig mint szakmai, mint emberi szempontból ez lenne a legkevesebb, a lemondás gondolata pedig olyan távol ál tőlük mint makó Jeruzsálemtől.

    Az a gyűlölet ami az Ön hozzászólásaiból árad sehova nem vezet. Ön mindent és mindenkit gyűlöl és lenéz.
    Persze ezzel sem áll egyedül.
    Úgy őszintén ha az önnel szemben más véleményt képviselő embereket gyengének, aljasnak, gecinek kiáltja ki akiket bebörtönözni, elüldözni kell ez mégis hova vezet?
    Mitől lenne Ön megkérdőjelezhetettlen, voltak már elődök, kik vallási fanatizmusból, kik vélt szellemi fölényük hitében szintén ezt gondolták, de Savonarola vagy Robespierre, Danton, Mara élete és halála soha nem igazolta ezt.
    Gondolom nem olvasta Szun Ce művét, nem ártana, ha már minden és mindenki ellen háborút akar viselni.

    Az évfolyam társaimmal együtt örültünk, hogy orvosi és katonai eskünk szellemében segíthettünk.

    Ha ősszel visszatér esetleg a járvány és ismét hasonló intézkedésekre lesz szükség mi mind visszajövünk, nem azért mert kötelező!

    Minden jót kivánok Önnek és a többieknek az oldalon, érdekes tapasztolatokat szereztem.
    Azt gondolom nem kell mondanom sem az itt képviselt véleményeikkel, sem a stílussal nem értek egyet.

    Reply
    • abramovics

      May 17th, 2020

      örüljünk, amíg lehet
      .
      DE
      .
      ha ide egy
      .
      IGAZI HÜLYE
      .
      csutiseggevége barom írkál, azt kezeljük a helyén!
      Merkely szerint a most elvégzett „áttesztelése” a társadalomnak azt mutatja, ez nem volt egy komoly járvány magyarországon.
      .
      ENNEK ÖRÜLJÜNK,
      .
      HA IGAZNAK FOG BIZONYULNI!
      .
      én a legrosszabbra készülök, s a legjobb kimenetelben reménykedem.
      ( ezt a csuti geci is mondta,
      .
      DE
      .
      mint tudjuk ő hazudik még álmában is, tehát ne is figyeljünk rá! )
      az, hogy
      .
      VALÓJÁBAN HÁNY BETEG VAN, VAGY LESZ MÉG AZ ORSZÁGBAN,
      .
      nem lehet teljes bizonyossággal kijelenteni.
      ez a jelenlegi helyzet egy pillanatnyi részeredmény.
      kicsit nem figyelünk oda, s pillanatok alatt összejön az az 50-60 ezer beteg, sőt bőven több!
      az egészségügyi rendszer összeomlását pedig nem vizionálta sem az orvosi kamara, sem senki, aki épeszű felnőtt ember.
      .
      https://168ora.hu/itthon/koronavirus-agyfelszabaditas-elhunyt-mutet-185434
      .
      ebben az esetben csak és kizárólag az egyszemélyi felelőst kell bíróság elé állítani szándékos emberölés vádjával.
      azt, hogy ez most a csuti geci, vagy a kásler, azt döntsd el magad!
      az egyik a felbujtó, a másik – pechére – a végrehajtó.
      a jog viszont ebben az esetben a „bűnszervezetben elkövetett” súlyosbító kitételt alkalmazza haver!
      ( nem térek ki arra, hogy bármikor, bárhol, bármiben is vállalták-e a felelősséget, visszaléptek-e, lemondtak-e a csuti geci és bandája, mert annyit nem érsz te magad sem, meg a hülyeségeid sem. )
      .
      mondom tovább haver, te kis budejovicei benedek!
      a gazdád tartótisztje a putyin, most, hogy dűlni-borulni látszik a dolog eszement tesztelésbe kezdett menteni a menthetőt.
      biztos ő is hülye nem?
      s akkor térjünk rá a legszebb részekre!
      .
      TIPIKUS, AHOGY A CSUTI GECI ÉS BANDÁJA A SAJÁT MAGUK ÁLTAL ELKÖVETETT GAZEMBERSÉGEKKEL, BŰNÖKKEL VÁDOLJÁK MEG ÁLLANDÓAN A VELÜK EGYET NEM ÉRTŐKET, S AKI NEM A KONDA TAGJA.
      .
      „Az a gyűlölet ami az Ön hozzászólásaiból árad sehova nem vezet. Ön mindent és mindenkit gyűlöl és lenéz.
      Persze ezzel sem áll egyedül.”
      .
      egy példa arra, amit fentebb állítok.
      s igaz, nincsen ez a barom sem egyedül a csutiseggevége létezésével,
      .
      DE
      .
      azt azért nem értem, akkor mi a jó k édes anyja b picsájába van az, hogy a messzi svédországban éli a mindennapjait?! he? mi? na!
      olyan ez, mint az a fideszes állat, akit megválasztottak polgármesternek, s azonnal kiment Ausztriába dolgozni.
      .
      ez pedig különösen gyönyörű annak fényében, hogy a véleményük leírásáért elvitték a rendőrök a békés embereket:
      .
      „Úgy őszintén ha az önnel szemben más véleményt képviselő embereket gyengének, aljasnak, gecinek kiáltja ki akiket bebörtönözni, elüldözni kell ez mégis hova vezet?”
      .
      szóval haver!
      .
      MÉGIS, HOVA VEZET?!
      .
      hova vezet a csuti geci bandájának rémuralma?! he? mi? na!
      .
      „Mitől lenne Ön megkérdőjelezhetettlen, voltak már elődök, kik vallási fanatizmusból, kik vélt szellemi fölényük hitében szintén ezt gondolták, de Savonarola vagy Robespierre, Danton, Mara élete és halála soha nem igazolta ezt.”
      ( a helyesírási hibára nem térek ki )
      .
      vallási fanatizmus – semjén és tettestársai
      vélt szellemi fölény – köteleskövér legutóbbi kijelentései, miszerint aki nem azt mondja, amit ő, meg te, az nem része a nemzetnek
      az említettek halálára csak annyit, hogy a forradalom felfalja gyermekeit,
      illetve a Mester egy bölcseletét:
      .
      „Az országút közepén mamutok hullái hevernek, az út menti ösvényen viszont előretörnek a kitartó hangyák – mondta egy volt tanárom, és még hozzátette: – Aki haladni akar, annak ritkán nyílik látványos, királyi út, minden lépésnyi előrejutásért meg kell verekednie!”

      összegzésül:
      nekünk így kell verekedni ezekkel a férgekkel, akik a csutiseggevégéből lógnak ki, s rosszabbak a koronavírusnál is.
      .
      .
      abramovics voltam, s vagyok
      .
      .
      Ps.:
      IGAZI HÜLYE:
      .
      feltétlen hívő, nincs önálló gondolata, vakon megy a vezír által kijelölt úton eltántoríthatatlanul. mindemellett hihetetlen kitartó „jó ügynökhöz” méltó mód levakarhatatlan, gátlástalan. kiforgatja a valóságot, mindennel magát „igazolni” véli, fejlődni képtelen, ebből következően értelmetlen hozzá bármilyen gondolatot intézni úgy szóban, mint írásban.
      természetesen Igazmondó Háry János – a csuti csüngőhasú geci – szempontjából ezek a tulajdonságok mindennél többet érnek, viszont számomra ez a kombináció azt jelenti:
      .
      KERÜLD EL!
      .
      csak, hogy tudd ki is, mi is vagy
      mivel tartom magam az intelmemhez, ettől a pillanattól fogva nem létezel, negligállak, mint ártalmas szemetet, amire még pillantást vetni is undorító

      Reply
    • Kopasz barmok országa

      May 17th, 2020

      corsair!

      Írja:

      “Az Ön és mások által követelt tömeges tesztelés értelmetlenségét több szempontból is bebizonyította az egyetemi vizsgálat. A hatalmas anyagi, emberi és labor kapacitás lekötésén kívül semmi értelme nem lett volna.”

      Semmi értelme nem lett volna?! A magyar állampolgároknak (köztük nekem is) joga van tudni: hozzávetőlegesen, nagyságrendileg mennyi lehet a fertőzöttek reális száma. Ezt pedig csak és kizárólag a minél több tesztelés tenné lehetővé.

      Kevés a teszt, aminek lehetőségét tudatosan vonták meg az emberektől. Ebből következően sokkal kevesebb a regisztrált fertőzöttek száma, mint amennyi valóban lehet – illetve most, a járvány első hullámának lassú lecsengésével fogalmazzunk inkább úgy: lehetett az országban. A kiugróan magas hazai halálozási arány (12-13%) is ennek a következménye. Önnek nem tűnt föl a magas halálozási mutató?! Ön szerint nem szorul magyarázatra? Maga szerint ez minek köszönhető, ha nem annak, hogy a koronavírusba belehaltaké köszönőviszonyban sincs a megfertőződöttek, ill. megbetegedettek valós számával?

      Jogunk van tudni a valós számokat, amiket a rezsim hallgat el előlünk. Egyfelől nem tette lehetővé elég teszt elvégzését, hogy ne legyen elég kimutatott fertőzött. Másrészt borítékolhatóan a regisztrált fertőzöttek és betegek számát is elhazudhatta. Ebben biztos vagyok. És mégpedig abból az okból, ami a diktatúrák természetéből fakad: hogy mutassa országnak-világnak milyen fasza hely ez a Magyarország. A létező világok legjobbika, ahol legkisebb lesz a gazdasági visszaesés és legkevesebb a fertőzött. Diktatúrák ismérve elzárni a valóságot a lakosság elől. Márpedig kis hazánk pont ilyen hely, ahol a rezsim uszít, félretájékoztat, elhallgat és ahol lakosság egy jó része (főleg vidéken) szisztematikusan meg van fosztva az információhoz való jutás jogától. Miért pont most, a koronavírusjárvány kapcsán kellene elhinnünk, hogy a hatalom igazat állít, mikor mindig hazudik?

      Reply
  14. abramovics

    May 17th, 2020

    tartva magam az intelmemhez, a tapló paraszt orbánseggevége féreggel nem foglalkozom, azonban a
    .
    VALÓSÁG BEKÖSZÖN
    .
    a következő kis részletben Németh Péter tollából/billentyűzetéből:
    .
    “És akkor át is térhetünk a másik válságterületre, az egészségügyre. Vajon megállja-e a helyét a kormányfői definíció, a fényes győzelem. Beszélhetünk-e arról, hogy e téren jól teljesítettünk, amikor az operatív törzs nevetség tárgyává vált, amikor a területért felelős miniszter egyértelműen belebukott a járványba, amikor a védőfelszerelések késve érkeztek, és azok elosztása még ma sem megoldott. Mint ahogy azt sem tudjuk, továbbra sem, hogy mit, mennyiért vásároltunk. De a legnagyobb bukást az összevissza intézkedések, a súlyosan elhibázott lépések eredményezték. A nem koronavírusos betegek hazazavarása, azaz az ágyak kötelező kiüresítése minden más országban, normális helyeken, fejek hullását – ha e téma kapcsán, szabad ezt a kifejezést használni – követelte volna, és követeli még ma is. Ehhez képest, szinte eltörpül az a tény, hogy az erre kijelölt szakemberek nem tudták eldönteni, hogy kell-e maszkot viselni vagy sem, kell-e tesztelni vagy sem; hol ezt, hol azt közölték a nyilvánossággal, teljes zavart okozva a mondataikkal. Mint ahogy magának a miniszterelnöknek is sikerült zavart okoznia, amikor kijelölte a járvány csúcspontjának napját – május 3-át –, és amely kijelöléshez azonnal igazodott a teljes államapparátus, kivéve magát a vírust. Az ugyanis nem volt hajlandó akkor tetőzni, maradt szerencsére abban az állapotában, amilyenben addig volt, hogy aztán elkezdjen némileg laposodni….”
    .
    itt elérhető az egész írás:
    .
    https://hirklikk.hu/kozelet/a-miniszterelnok-kezeben-kalapaccsal-szogek-vagyunk-mi-is/363827
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  15. abramovics

    May 17th, 2020

    ha már lúd, legyen kövér!
    .
    DE
    .
    ne a köteleskövér, s nézzük meg mit is jelent
    .
    VALÓJÁBAN
    .
    a következő, mit egy csutiseggevége szervilizmusból ideokádott:
    .
    „Szerencsére otthon csak elhivatott, szakmáját, hivatását szerető profi emberekkel dolgozhattam eggyütt, döntési helyzetben is ők voltak, szemben minden önjelölt prófétával.”
    .
    a szokásos helyesírási hibát újfent dobjuk el, s
    .
    KONCENTRÁLJUNK A TÉNYEKRE!
    .
    olvastam ma egy itthoni, elhivatott, szakmáját, hivatását szerető profi orvos névvel, képpel vállalt szakmai véleményét az önjelölt próféta csuti geci, s seggevége-kásler „profi lélegeztető gépeiről”
    .
    idézem is, hogy szó ne érje a ház elejét, s ne lehessen vádolni engem, a levegőbe beszélek!
    .
    Lovas András szegedi aneszteziológus és intenzív terápiás orvos névvel is vállalta szakvéleményét, miszerint a koronavírus elleni védekezéshez központilag, Kínából beszerzett lélegeztetőgépek nem ilyen betegségek kezelésére szolgálnak.
    Csak egy lélegeztetőgép II.
    A napokban számos sajtótermékben megjelent, hogy bizonyos kórházak intenzív osztályai ResMed Lumis 150 lélegeztetőgépet kaptak a COVID-19 betegségben szenvedő, tüdőgyulladásos betegek ellátására.
    Aneszteziológus és intenzív terápiás szakorvosként szeretnék szakvéleményt mondani úgy a készülékről, hogy annak magyar és angol nyelvű használati utasítását is átolvastam. Hangsúlyozni szeretném, hogy ezen véleménynek semmi köze a politikához, tisztán csak szakmai alapokon nyugszik és a saját véleményemet takarja. Elsődleges célja, hogy az eddig megjelent félinformációkat, esetleges valótlanságokat tiszta látótérbe helyezze úgy, hogy esetlegesen egy laikus is megérthesse azokat. A készülék rendeltetésszerű használatával kapcsolatban semmilyen véleménnyel nem szeretnék élni. Tisztán szakmai okfejtésemet pedig névvel, sajtónyilvánosan vállalom.
    Röviden összefoglalva, a ResMed Lumis 150 lélegeztetőgép egy olyan eszköz, melyet egyértelműen otthoni használatra fejlesztettek ki a következő indikációkkal, mint ahogyan az a magyar nyelvű leírásban is szerepel: „Célzott betegpopuláció/betegségek: Obstuktív tüdőbetegségek (pl. krónikus obstruktív tüdőbetegség), restriktív tüdőbetegségek (pl. a tüdőparenchyma betegségei, a mellkasfal betegségei, neuromuszkuláris betegségek), központi légzésszabályozási betegségek, obstruktív alvási apnoe (OSA), illetve obesitas okozta hypoventilatiós syndroma (OHS).”
    A termék egyértelműen non-invazív lélegeztetésre alkalmas csak, amit mindenki helyesen véleményezett vagy írt le ezidáig a sajtóban. Ezen kezelési mód során a beteg orra és szája vagy orra elé illesztett, szorosan záró maszkon keresztül tudjuk a beteget lélegeztetni, aki a fenti betegségek valamelyikében szenved. Ezeket az eszközöket a szakmai nyelv CPAP (continuos positive airway pressure – folyamatos pozitív légúti nyomás) lélegeztetőgépeknek hívja, annak ellenére, hogy ezek tudása, mint pl. a jelen típusé is már magasabb. Így valójában ez egy VPAP (variable positive airway pressure – változó pozitív légúti nyomás) készülék.
    Nagyon fontos megjegyezni, hogy a termék leírásában sehol nem szerepel a fertőzéses eredetű tüdőbetegségek ezen eszközzel történő ellátása. Még annak ellenére sem, hogy kórházi használatra is ajánlja a gyártó a terméket, de itt is szintén csak a fentebb nevezett betegségekben. Nem véletlen, hogy kórokozók által létrehozott tüdőgyulladásos beteg légzéstámogatása ezen eszköz indikációi közt nem szerepel.
    Ennek egyik fő oka szakma szempontból, hogy a termék nem biztosítja a FiO2 (fraction of inspired oxygen – belélegzett oxigén arány) állítás lehetőségét, tehát azt, hogy pontosan hány %-os oxigén tartalmú gázkeverékkel kívánjuk a pácienst lélegeztetni. Tüdőgyulladás esetén ezen érték beállítása rendkívül fontos, hiszen oxigént változó mértékben igényelnek a tüdőgyulladásban szenvedők. Másik alapfeltétele a biztonságos használatnak, hogy tudjuk, pontosan hány %-os oxigén tartalmú gázt ad le az eszköz. Ezt a nagyobb tudású lélegeztető gépekben egy oxigén szenzor (érzékelő) biztosítja, ami ebben a termékbe nincs beépítve. Bár az eszközhöz szükség esetén oxigén csatlakoztatható, maximum 15liter/perc áramlással, de ennek elvesztése esetén az eszköz nem tud riasztani, hogy a bevitt oxigén koncentráció alacsony. Ez olyan biztonsági alapkövetelmény, mely kritikus állapotú, pl SARS-CoV-2 vírus fertőzött tüdejű beteg ellátására nem teszi alkalmassá a gépet, még akkor sem ha folyamatosan monitorozzák a vér oxigén telítettségét egy szaturáció mérővel.
    A szakmai vélemények továbbra is megoszlanak arról, hogy a COVID-19 beteg lélegeztetésében a non-invazív lélegeztetésnek hol a szerepe. Vannak betegek, akik alkalmasak erre, ez biztos. Erről én most nem szeretnék írni. Viszont egyértelmű, hogy jelentős részük invazív gépi lélegeztetésre szorul, Olaszországban, a legutóbbi vizsgálatok szerint, az intenzív osztályokra kerültek 90%-a. Az invazív lélegeztetés során, a szájon keresztül, a légcsőbe vezetett tubuson keresztül gépi lélegeztetik a beteget. A ResMed Lumis 150 készülék erre nem alkalmas.
    A kritikus állapotú COVID-19 fertőzött betegeknél, még ha non-invazívan is kezdjük el őket lélegeztetni, akkor is készen kell állni arra, hogy a terápiát bármikor módosítani kell és a non-invazív lélegeztetést invazívra kell váltani. Ennek megfelelően az intenzív terápiás szakmában dolgozók, így én is, minden eszköz igény felmérés során olyan lélegeztetőgépet jelöltek meg a jelen járvány helyzetben, hogy a gép mindenképpen tudjon invazív módban lélegeztetni és emellett megtalálható legyen benne a non-invazív mód is. Kollégáim minden esetben egy vagy esetleg két lépéssel előrébb járnak egy betegség romlásában, mint ahogyan azt adott pillanat mutatja. Jelentősen előre meghatározzuk a terveket, hogy progresszió esetén milyen újabb kezelési módokat tudunk bevetni. Ez az intenzív terápia egyik fontos sajátossága, hiszen a romlás gyakran hirtelen következik be, kész tervekkel kell rendelkeznünk.
    A lélegeztetőgépeket a használat során a betegekhez egy csővel kötjük, ezt hívjuk légzőszárnak. Ezen terméké újrasterilizálható. A mindennapi használatban, a protokolloknak megfelelőn, az intenzív osztályokon, a lélegeztető szárakat minden új beteg esetében cseréljük, a további fertőzések megelőzése céljából. Ehhez az szükséges, hogy kellő mennyiségben álljon rendelkezésre raktáron a légzőszárakból. Hogy a ResMed Lumis 150 gép légzőszára tisztítható, egyértelműen azt jelzi, hogy egy beteg huzamosabb ideig történő kezelésére alakították ki, mert ott költséghatékony. Tehát otthoni használata a legoptimálisabb. Amennyiben a készülék saját párásítását, a saját, fűtőszállal felszerelt légzőszárával nem szeretnék alkalmazni, úgy egy pára és hőcserélő filtert kell a tubus és a légzőszár közé illeszteni. Amennyiben ezt megtesszük, úgy a termékleírás alapján, bizonyos nyomásértékek felett a gép kielégítő üzemeltetése nem lehetséges: „20 H2Ocm fölötti nyomáson való használata esetén lehet, hogy a készülék nem képes optimális teljesítmény nyújtani.” Ezen nyomásszükségre szinte minden COVID-19, pneumonáis betegnél fel kell készülni.
    Több helyen azt írták, hogy a kapott készülékek csak kínai menüvel rendelkeznek. A termékleírás szerint egyébként magyar nyelvű opcióval nem rendelkezik. Az elérhető nyelvek opciója pedig a termék forgalomba hozatali régiójától függ.
    Összességben elmondható, hogy a beszerzők minden jóakarata ellenére a ResMed Lumis 150 lélegeztetőgép SARS-CoV-2 vírusfertőzöttek intenzív osztályos, non-invazív lélegeztetésére sem alkalmas. Ezt erősíti, hogy azon munkatársaim, akik intenzív osztályon dolgoznak, gépi lélegeztetéssel rendszeresen foglalkoznak, azok ugyanígy vélekednek.
    .
    remélem ezt a kis véleményt még a svéd, az angol, a kenyi, vagy kongói – ki nem szarja le mivel dicsekszik a barma! – és a magyar orvosi kamar is elfogadja!
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok
    .
    .
    Ps.: ha és amennyibe bárki is azzal vádolna, hogy egy földön fekvőbe rugdalok, annak figyelmébe ajánlom a csuti geci saját mocskos pofájával a világba röfögött örökbecsűjét, mely szerint ha lehetőséged van az ellenfeled – itt ebben nem értek vele egyet, hiszen egy csutiseggevége állat nekem nem lehet az ellenségem, az olyan csak egy elpusztítandó féreg lehet a szememben! – megölésére ne tétovázz, tedd meg!
    nos, én megteszem.
    megjegyezni kívánom, rendkívül szórakoztatónak tartom, s kiválóan szórakozom a megsemmisítésén.
    egyszerűen mulattat.

    Reply
  16. corsair

    May 17th, 2020

    Kopasz barmok országa

    Csak apró tényként jegyezném meg Önnek, orvos vagyok és külföldről jöttem haza segíteni a járvány leküzdésében, mivel az én évfolyamom volt az utolsó aki katonai szolgálatot teljesítet az egyetem után, így tartalékosorvos századosok és őrnagyok vagyunk. Magátol érthetően eleget tettünk a behívó parancsnak.

    Tudom nehéz lehet követni és értelmezni a Semmelweis egyetem vizsgálati eredményeit, es az abból levont következtetéseket, de próbáljuk meg.

    “A 8276 eddig elvégzett PCR-tesztből két pozitívat találtak a H-UNCOVER vizsgálat során, illetve az első 1524 vérmintában 9 embernél (0,6 százalék) mutatták ki, hogy már átesett a koronavírus-fertőzésen. Ezek alapján az értékek alapján 10 ezer lakosonként 2,4 fő fertőzöttről lehet beszélni, 8 284 165 főre vetítve pedig összesen 243-7230 aktív fertőzött emberrel lehet számolni, illetve 1,1 és 2,7 ezrelék – vagyis 22 399 és 92 624 fő – közé lehet becsülni (95 százalékos biztonsággal) a lakosság átfertőzöttségét – közölte a Semmelweis Egyetem keddi online konferenciáján Merkely Béla, a Semmelweis Egyetem rektora, az országos reprezentatív koronavíru0s-szűrővizsgálatról.

    Ön szerint mekkora kapacitás kellett volna 1.000.000 ember 3 napos különbséggel való leteszteléséhez?

    Az orr, garatváladék levételéhez szakképzet személyzet plusz minimum 5 perc kell, ebből következik egy 8 órás
    müszak az 480 perc. Vagyis naponta egy ember 100 körüli mintát tud levenni!
    Az említett egyetemi vizgálat lebonyolításában több mint 1500 ember vett részt a minták levételében és itt csak 18.000 emberről volt szó, illetve 9.000 mintát vettek le.
    Gondolja végig hogyan szervezné meg akár csak 100.000 minta levételét, az emberek berendelését a mintavételre a minimális 1,5 – 2 méter betartását a várakozási idö alatt?
    A halottak számára visszatérve, nincs semmi eltitkolás a számokban, itthon az igazolt fertőzöttek számához viszonyítunk nem a tesztekben pozitív, gyakorlatilag tünetmentes emberek számához.
    Ha a teszt eredményét vesszük alapúl akkor a középarány 40.000 vírusfertőzésen átesett emberről beszélhetünk, így 1-2 % halálozási arány adódik

    Reply
    • Kopasz barmok országa

      May 17th, 2020

      “…nincs semmi eltitkolás a számokban, itthon az igazolt fertőzöttek számához viszonyítunk nem a tesztekben pozitív, gyakorlatilag tünetmentes emberek számához.”

      Mi ez a halandzsa?! Igazolt fertőzött az, akinek a teszteredménye pozitív. Fertőzött a személy akkor is, ha tüneteket nem produkál, nem betegszik meg, csak szimpla vírushordozó. Hozzájuk kell viszonyítani a COVID-19-be belehaltak számát. 13%-os halálozási ráta??! Szar helyzetben van a magyar egészségügy, de ennyire azért mégse… Világelsők vagyunk a halálozási mutatót tekintve, magának nem tűnt fel?!

      Tesztelni azért kell(ett volna) minél többet, hogy a tünetmentes fertőzötteket minél nagyobb számban különítsük el a társadalomtól. Ők jelentik ugyanis a legnagyobb veszélyt, lévén nem is tudják, hogy elkapták a vírust, de akaratlanul is fertőzhetnek másokat. Akik közül viszont többen meg is betegedhetnek, akár meg is halhatnak. Aki megbetegszik, az vagy otthon marad vagy kórházba kerül. De aki tünetmentes, vagy csak egészen apró tüneteket produkál, amiket talán észre sem vesz magán… Az ő elkülönítésük, házi karanténba helyezésük segít(ett volna) lassítani a járvány terjedését. Ez különösen a járvány itthoni kitörése utáni első hetekben lett volna minél fontosabb, amikor még senki sem tudta, mivé fajulhat ez az egész. Elszúrták. Ne akarja a szart megmagyarázni, amikor nálam sokkal okosabb, a témában jártas szakemberek is hasonló kritikát fogalmaztak meg a tesztelés szükségességét, illetve annak elégtelen mennyiségét illetően.

      Minél több helyszínen lehetne teszteket végezni. A pénz sem számít, amikor emberéletekről van szó. Amiket magyarázatként írt, az – már bocsánat – nevetséges magyarázkodás egy olyan országban, ahol minden fölösleges dologra forintmilliárdok állnak rendelkezésre! Én is mentem volna, ha lehetett volna. Most is mennék. Honnan tudjam, hogy bennem van-e a vírus, ha tünetmentes vagyok? Attól még másnak könnyen bajt okozhatok. Bennem volt a félsz. Most már egyre kevésbé, de ez csak utólag, a kedvező fejlemények tükrében mondható el. Ezen az előre kiválasztott, meghívásos alapon történő, 4 orvosi egyetem és 17 ezer néhány száz fő bevonásával készült (és megkésett!) tesztvizsgálaton is csak nevetni lehet. Ki a franc hiszi el, hogy a felmérés reprezentatív? Marhára nem hiszem el!

      Egy dologban egyetértünk:a járvány első hulláma lassan lecseng. Bár most is vannak új fertőzések és halnak is meg emberek, a görbe (még ha hazug számokon is alapul), valóban ellaposodhatott. Mindent összevetve ki lehet mondani: úgy néz ki, ezt most megúsztuk. De nem az illetékeseken múlt, sokkal inkább szerencsénk volt. Történhetett volna másként, sokkal rosszabbul is, ha a vírus még agresszívebb, illetve még magasabb halálozási aránnyal bírt volna. Akkor a terjedésének fékezése céljából még inkább igaz lett volna a kívánalom, miszerint TESZTELNI, TESZTELNI és TESZTELNI!!!

      Nem tud meggyőzni ennek ellenkezőjéről.

      Reply
      • abramovics

        May 18th, 2020

        te Kopasz!

        hagyd ezt a csutiseggevége barmot!
        vigyázó szemedet az általam alkotott
        .
        IGAZI HÜLYE
        .
        kategóriára, annak definíciójára vesd! abban benne van minden erről a patkányról.
        az meg különösen mulattató, hogy állandóan százados, meg őrnagy a lelkem!
        próbál fenyegetni, befolyásolni. engem is próbált.
        azt az embert, akit a Kádár villánál fogtak el a testőrök.
        nem úgy, mint a gazdáját a csuti gecit, akit az akkori belügyminiszter veje a stumpf védett, segített, míg mások valóban ellenálltak.
        .
        a tesztelésekről.
        https://index.hu/techtud/2020/04/02/a_lakossag_nagy_reszet_tesztelni_lehetne_nehany_nap_alatt_ha_bevalik_a_magyar_kutatok_terve/
        .
        a varázsszavak:
        kettő hatványai,
        poolozás
        .
        Török Ákos mondta még:
        A számításaink szerint a 10 milliós magyar lakosság teszteléséhez 200 PCR-készülékre lenne szükség, ami rendelkezésre áll az országban. Ha ezeket a gépeket elosztjuk, és három műszakban működtetjük őket, végigszűrhető a magyar lakosság elvileg egy, a gyakorlatban inkább kettő-négy nap alatt
        .
        természetesen az önjelölt próféta csuti geci seggében élőnek erről sem fogalma, sem tudomása nincs,
        .
        DE
        .
        ennyit jelent az élőhely helytelen megválasztása, ha tudatos!
        véleményem szerint esetében inkább a Kertész Ákos által tűpontosan meghatározott „genetikusan alattvaló” kitétel az érvényes.
        tehát nem tudatos választása ez neki, ennél többet nem tud, hiszen a génjeiben kódolva van szellemi nyomora.
        ha és amennyiben az emberi faj csak és kizárólag az ilyen alattvaló mentalitással meghatározott egyedekből állt volna a történelem során, akkor még ma is a fákon himbi-limbiznénk, s a hokizást gyakorolnánk, mint a csuti geci, ha nadrágot húz, és azt hiszi nem látják mit csinál annak zsebében.
        azonban, mint azt a történelem bizonyította, szerencsére, ha nem is olyan nagy számban,
        .
        DE
        .
        vannak, voltak, s lesznek olyan egyedei az emberi fajnak, akik képesek fejlődni, harcolnak az előrejutásért, s ezzel biztosítják fajunk fennmaradását az akolmeleget kedvelő genetikusan alattvaló senkik helyett, s számukra is.
        közbevetés:
        véleményem szerint az USA, mint ország olyan emberekből áll – mind valamikor bevándorolt egy nagyon rövid időintervallumon belül! – akiket az avítt, dohos Európából üldöztek el, s akik
        .
        NEM GENETIKUSAN ALTTVALÓ MENTALITÁSSAL RENDELKEZNEK GÉNJEIKBEN!
        .
        nos, pont ezért váltak a jelenlegi világ vezető hatalmává.
        .
        .
        abramovics voltam, s vagyok

        Reply
        • abramovics

          May 18th, 2020

          egy bötű kimaradt:
          ALATTVALÓ
          így helyes
          jav. én
          .
          .
          abramovics voltam, s vagyok

          Reply
        • Haymarket

          May 18th, 2020

          A diagnózis helyes Magyarországgal kapcsolatban, de az allatvalóság hátterét illetően a genetika legfeljebb csak szimbolikusan értendő ( leginkább úgy hogy nemzedékről nemzedékre nem alakultak ki demokratikus viszonyok Hunniában ). Összetett történelmi-politikai-társadalmi-gazdasági folyamatokat magyarázhatunk ugyan genetikával, csak nem lesz túl tudományos. Viszont világnézetileg meglepő módon egy platformra kerülhetünk a politikai szélsőjobb különféle árnyalataival, akár a csutisegg híveivel. Persze ha mindez a genetikázás, csak szimbolikusan volt értve, akkor elnézést.

          Az Amerikai Egyesült Államok pedig ugyan a világ jelenleg katonailag és – egyelőre – gazdaságilag legerősebb állama, de azért én nem idealizálnám; se a jelenjét, se a történelmét. A rabszolgaság és az őslakosság elleni háborúk korától kezdve, a hol nyilt, hol burkoltabb rasszizmus által végigkísérve, Trump mai Amerikájáig. Mondjuk igaz, egyetlen más országot se szeretnék idealizálni.

          Reply
          • Haymarket

            May 18th, 2020

            Meg persze igaz, hogy Amerikában Magyarországhoz, vagy éppen Oroszországhoz képest több szabadság van, de mondjuk csak az angolszász országok között nézve is pl. Kanada, Új-Zeland társadalmilag, politikailag sokkal liberálisabbak, az olyanokról mint az észak-európai országok nem is beszélve.

          • Kopasz barmok országa

            May 18th, 2020

            Nem genetikailag: genetikusan alattvaló népség.

            A két fogalom közti különbségre emlékezetem szerint maga Kertész Ákos is rámutatott, amikor a nemtelen támadások után magyarázkodni kényszerült.

            Genetikusan = az alattvaló mentalitás már a zsigereinkben van. Az nemzedékekről-nemzedékekre öröklődik, továbbhagyományozódik, mivel minden generáció születésétől fogva ebben nő fel, ezt látja szüleitől, és ezt a szolga mentalitást adja tovább saját gyermekeinek is.

        • Kopasz barmok országa

          May 18th, 2020

          Jó a cikk, ez elkerülte a figyelmemet – igaz, már nem olvasok Indexet.

          Az, hogy az alattvaló mentalitás a génjeinkben lenne, azt azért kétlem. Nincs a szolgalelkűséget meghatározó parancs a DNS-ben. Ez a genetika – genetikus nevezék közti különbséget maga Kertész Ákos is körüljárta, amikor magyarázkodni kényszerült. Egyetlen gyermek sem születik a génjei által alattvalónak. A környezet teszi – akár azonnal – azzá. Nemzedékről-nemzedékre hagyományozódik tovább a szolgai mentalitás. A szolgalelkűséget látjuk magunk körül, ezt tanuljuk el szüleinktől, és ezt az alattvaló mentalitást adjuk tovább gyermekeinknek is. Tehát az alattvaló mentalitás genetikusan, történelmi léptékben öröklődő jelenség. Ettől még lehet mondani, hogy az a “zsigereinkben van”, de időközben eszi be magát oda és nem biológiai örökléssel.

          Reply
          • Haymarket

            May 18th, 2020

            👍

          • abramovics

            May 18th, 2020

            Kopasz!

            kösz, hogy helyettem elmagyaráztad, így nekem már nem kell.
            .
            más
            .
            én sem az indexről tudok a tesztelés ilyetén forma alkalmazásának lehetőségéről, csak most rákerestem a neten, s ez tűnt a legérthetőbb leírásnak
            .
            .
            abramovics voltam, s vagyok

    • Aszter1956

      May 18th, 2020

      Nagy Britanniában mindenki postán kiküldött tesztszerkezettel . otthon, önállóan végzi a tesztet….napi 200 000, napi kettőszázezer tesztet végeznek így…..itt nem kell olyan sokat számolni…

      Reply
      • Kopasz barmok országa

        May 18th, 2020

        Ennyi…

        Reply
    • lora

      May 19th, 2020

      utálom mikor emberek a nyelvtannal hozakodnak elő, de:))

      corsair, hangoztatod, hogy orvos vagy, meg nem is értem milyen katona..
      értem én, h nem a helyesírás gyógyít, na de, hogy egy t, avagy két t…..
      általános iskola alsó tagozat:)

      ócska troll szint:))

      Reply
  17. Aszter1956

    May 18th, 2020

    Nagy Britanniában, póstán kiküldött eszközökkel, mindenki otthon végzi önállóan a tesztet….napi 200 000 tesztet végeznek….napi kettőszázezret……

    Reply
  18. Ede bácsi

    May 18th, 2020

    A képről:
    Megdöbbentő! Mint Nicolae Ceausescu. Hátborzongató!

    Reply
  19. Kopasz barmok országa

    May 18th, 2020

    Jó a cikk, ez elkerülte a figyelmemet – igaz, már nem olvasok Indexet.

    Az, hogy az alattvaló mentalitás a génjeinkben lenne, azt azért kétlem. Nincs a szolgalelkűséget meghatározó parancs a DNS-ben. Ez a genetika – genetikus nevezék közti különbséget maga Kertész Ákos is körüljárta, amikor magyarázkodni kényszerült. Egyetlen gyermek sem születik a génjei által alattvalónak. A környezet teszi – akár azonnal – azzá. Nemzedékről-nemzedékre hagyományozódik tovább a szolgai mentalitás. A szolgalelkűséget látjuk magunk körül, ezt tanuljuk el szüleinktől, és ezt az alattvaló mentalitást adjuk tovább gyermekeinknek is. Tehát az alattvaló mentalitás genetikusan, történelmi léptékben öröklődő jelenség. Ettől még lehet mondani, hogy az a “zsigereinkben van”, de időközben eszi be magát oda és nem biológiai örökléssel.

    Reply
  20. abramovics

    May 19th, 2020

    BUDIDUMA
    .
    NE SZÉPÍTGESSÜNK A VALÓSÁGON!
    .
    MONDJUK KI ÚGY, AHOGY VAN!
    .
    s akkor idézek Ángyán Józseftől, kit ugyanolyan bűnözőnek tartok, mint mindenkit, akinek valaha is bármi köze volt a csuti geci féle maffiához:
    .
    „Ön még ezt követően is maradt a Fidesz-frakcióban, egészen 2013 júniusáig. Miért?
    Hittem, képes leszek megszólítani pár fideszes képviselőtársamat.
    Sikerült?
    Esélyem sem volt rá. A tatabányai Bencsik János is kihátrált mellőlem, mögülem, miután rájött, hogy vannak még tervei az életben. Pedig jólelkű ember, ahogy a frakciótagok többsége is az, „piszoárbeszélgetéseken” kiálltak mellettem.
    Mi hangzik el piszoárbeszélgetéseken?
    „Professzor úr, de jó neked.” „Miért, Józsikám?” „Te vagy az egyetlen szabad ember a frakcióban.”
    Megérti őket?
    Inkább sajnálom. Szegények, ők csak a piszoárban élték meg a szabadságot. Konkrét beszélgetést idéztem! Az illető 2014 után magas állami pozícióba került, távol a frakciótól.
    Orbán hogyhogy nem lökte ki önt azonnal a képviselőcsoportból?
    Magam sem értem. Talán akkor nem akart ezzel a lépéssel politikai kockázatot vállalni. A kihelyezett frakcióülésen mindenesetre azt mondta, hogy „addig maradsz, ameddig kibírod, nem fogunk mártírt csinálni belőled”.
    .
    forrás:
    https://24.hu/belfold/2020/05/19/angyan-jozsef-rendszervaltas30-orban-fidesz-fold-interju/
    .
    én ezt az őszinte kitárulkozást egy kiváló alkalomnak tartom arra, hogy a magát demokratikus ellenzéknek hazudó kollaboráns férgek a közbeszédet tematizáljá valamelyest.
    természetesen nem vagyok olyan naiv, hogy ezt meg is fogják tenni, tekintettel kollaboráns féreg mivoltukra,
    .
    DE
    .
    azért mi egyszerű emberek rájuk égethetjük a
    .
    BUDIDIMA
    .
    KITÉTELT, S BÁRHOL BÁRMIT IS MOND, ÍR, ÁLLÍT BÁRMELYIK FIDESZÁLLAT PUSZTÍTANDÓ PONDRÓ, CSAK ENNYIVEL REAGÁLUNK.
    .
    BUDIDUMA
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  21. abramovics

    May 20th, 2020

    már csak maga ez az írás:
    .
    https://24.hu/belfold/2020/05/20/lantos-gabriella-tanarok-es-orvosok-halalkozeli-elmenyei-pandemia-idejen/
    .
    is egy
    .
    VÁDIRAT,
    .
    mely alapján teljesen mindegy, hogy mikor,
    .
    DE
    .
    meg kell majd indítani a büntetőeljárást!
    .
    VIGYÁZAT!
    .
    a cikk nem való a fideszállat ide írkáló csutiseggevége barmoknak, mint például az angol, a svéd, a kenyai, és a magyar orvosi kamarában magát tagnak kikiáltó orvosszázadosőrnagy fékevesztett baromnak!
    csak és kizárólag értelmes, felnőtt, önálló értelemmel, analizáló gondolkodásra, problémamegoldásra képes embereknek való.
    mondom! az emberi fajba nem sorolható csutiseggevége fideszállatoknak nem szabad elolvasni!
    nem értenék ugyanis.
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok

    Reply
  22. abramovics

    May 21st, 2020

    STEFANO BOTTONI

    nagyon tanulságosnak tartom az ÉS-ben megjelent interjút Stefano Bottoni „történ (ésszel)”, aki bevallottan csutiseggevége birkából mára a csutit despotának nevező címmel írt könyvet.
    azért tanulságos, mert megmutatja, hogy alapvetően milyen hazugok azok a mára csutiellenessé vált valaha csutiseggevége férgek – ürge-vorsatz, mellár, ángyán ez a bottoni, s vannak még, mint tudjuk – akik még mindig részei a közéletnek.
    nagy baj, hogy ebből kifolyólag a magát függetlennek tartó sajtó milyen bután, idiótán támogatja valójában a csuti gecit, miközben azt hiszik magukról harcolnak, tesznek ellene.
    hiszen ezeket az árulókat – azok, mert valaha a konda tagjai annak valódi haszonélvezői voltak, míg a csuti a lábukra nem lépett, s akkor hirtelen „megvilágosodtak” és a csuti ellen fordultak –nem a helyükön kezelik, hanem nap nap után fürdetik a rivaldafényben, s muníciót adnak kezükbe, hogy akár akaratukon kívül is,
    .
    DE
    .
    mégis a csutit támogassák most is.
    ennek alátámasztására a mondandóm végén bemásolom az ÉS cikkéből az utolsó kérdést, és az arra adott választ, mert abban van a lényeg valójában.
    .
    AZ A LÉNYEG,
    .
    ami megmutatja ezeknek az alakoknak a romlottságát, a saját önös érdekeiktől vezérelt hamisságát, amit igyekeznek a közjó érdekében fellépő értelmiségi képeként eladni a buta tahó magát magyarnak valló csürhének.
    és sikerrel teszik, hiszen a „független, még szabad” sajtó ehhez teret ad nekik.
    nem kommentálja kik is, mik is valójában, s milyen okok, indokok mozgatják őket kisded játékaikban, amikkel becsapják azokat az embereket, akik még hisznek, bíznak a tiszta erkölcsben, a tisztesség, a becsület, az ország javát, s ezzel annak népének javát szolgálni akaró, s valóban szolgáló emberek létében.
    mindezenközben agyonhallgatják, összejátszva negligálják azokat a tiszta erkölcsű, tisztességes, becsületes, az ország javát, s annak népének javát valóban szolgálni akaró, s arra törekvők igyekezetét.
    ahelyett, hogy az ilyeneknek teret adva, segítenék megtisztulni ezt a fertőt, ami ez az ország mára lett!
    ezzel a magatartással elkövetik azt a „több mint bűn hibát”, hogy jelenlegi magát „demokratikus ellenzéknek” hazudó kollaboráns megélhetési politikusokkal gazemberekkel összejátszva ők is legitimálják a csuti geci diktatúráját
    azokkal közösséget vállalnak, akik értelmes, elfogadható okot nem tudnak felmutatni arra, hogy jelenlétükkel miért legitimálják a csuti geci diktatúráját azon kívül, hogy
    .
    VAN AZ A PÉNZ!
    .
    .
    abramovics voltam, s vagyok
    .
    .
    Ps.:
    az ígért utolsó kérdés-felelt:
    „– Még mindig nem mondta el konkrétan, hogy mi fordította el véglegesen Orbántól, ami miatt 2019-ben elment Magyarországról, és ami miatt könyvet írt a despota miniszterelnökről!
    – Ezzel kapcsolatban önbírálattal tartozom. Nem vagyok jogász, és – részben ezért – nem érzékeltem 2011 körül az új Alaptörvény korszakos jelentőségét. Csak később esett le, hogy a demokratikus jogállamiságot ott ásták el, és létrehoztak egy külön bejáratú jogállamot. Az első ok, ami miatt elkezdtem vitatkozni fideszes barátaimmal, talán Paks II aláírása volt. Én még abban a szabadelvű-jobboldali miliőben nevelkedtem, amelyben együtt szidtuk a Szovjetuniót. Egy orosz autokratával való kokettálás már nem fért bele. Az első Orbán-ellenes tüntetés, amin kint voltam, az internetadó elleni volt. Furcsa érzés volt hallani az Orbán-ellenes skandálást, el is mosolyodtam. A CEU ügye már személyesen is érintett számos barát és kolléga révén. Úgy éreztem, hogy most értünk, az értelmiségiekért jöttek. S mivel én továbbra is alapvetően libertiánusnak tartom magam, az arrogáns és utasítgató Orbán szívből taszít. Tíz évig büszkén dolgoztam az Akadémia egyik kutatóintézetében, és szabadnak éreztem magam. De amikor az Akadémiát is felforgatták, és kiszervezték a kutatóhálózatot a szervezet alól, rá kellett jönnöm, hogy a tudomány szabadsága is veszélyben van, és a cenzúra vagy öncenzúra mindenhova bekúszhat. Így mikor a Firenzei Egyetem megkeresett egy ajánlattal közvetlenül a 2018-as választások után, azonnal igent mondtam, és tavaly óta ott tanítok. Azt is mondhatnám, hogy Orbánnak köszönhetem ezt a döntést.”

    Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)