Havas Henriket cenzúrázta az ATV, mert “Rogántól kapják a pénzt”

Közzétéve September 20, 2019, 2:51 pm
5 mins

Nem mindennapi interjú jelent meg a Nemzeti Televízió Facebook oldalán. Az interjúban Havas Henrik beszél arról, hogyan és miért kellett távoznia az ATV-ból. A televíziós személyiség elmondta, hogy az ellene koholt zaklatási vád tipikus lejáratás volt, amelybe bekapcsolódott az ATV és a Hit Gyülekezete. Havas Henrik beszámolt arról, hogy az ATV hamis közleményt adott ki, amelyben azt állította, hogy a csatorna vizsgálatot folytatott, és annak alapján távolították el az ATV-ből. Mint közölte: semmiféle vizsgálat nem volt, sem őt, sem az érintett kollégákat nem hallgatták meg az ügyben. Németh S. Szilárd, az ATV vezérigazgatója, Németh Sándor, a tulajdonos Hit Gyülekezete vezető lelkészének fia hazudott.

Havas Henrik sok egyéb mellett elmondta azt az esetet, amikor Rogán Antal méregdrága táskájáról beszéltek volna a műsorában, de Szlazsánszky Ferenc (aki Németh Sándor egyik jobbkeze, Németh Sándor beépített embere, aki kontrollálja az ATV-ben zajló eseményeket, és jelentsen róla – a Szerk.), azt mondta neki, hogy ez ne kerüljön szóba a műsorban. Havas Henrik elmondása szerint Szlazsánszky azzal indokolta, hogy az ATV Rogántól kapja a pénzt, “Rogán osztja a hirdetési pénzeket”. Mindez nem meglepő, mégis mellbevágó “ellenzékinek” mondott csatorna esetében, amikor a kormánypárti cenzúra ilyen konkrét formában kitudódik.

Ez egy olyan “ellenzéki” csatorna, amelynek tulajdonosa Orbán mellett kampányol és Orbántól kapja a pénzeket, de attól még “független” ellenzéki televízió. Kiderült, nem így van. Havas Henrik azt is mondta, hogy “miközben Iványi Gáborék tönkremennek, Németh Sándor és csapata adómentesen üzletelhet”.

Havas Henriknek nincs sok veszíteni valója, mert a fideszes propagandagépezet Németh Sándor televíziójával karöltve karaktergyilkolta, és gyakorlatilag eltüntette a pályáról. Ennek oka, hogy a Fidesz embereit kritizálta az ATV-ben. Állítása szerint az ő eltüntetése után érkezett a Hit Gyülekezete számlájára az a 800 milliós támogatás, amit részben a gyülekezet teológiai főiskolájára, részben a Hit Park fejlesztésére kaptak. Havas Henrik úgy fogalmazott, szerinte ez volt az ő “vérdíja”.

Az interjú végén Havas Henrik üzent az ATV tulajdonosának és embereinek. Nyilatkozatát szó szerint idézzük: “Hogy aztán van-e pofája Szlazsánszkynak letagadni, hogy ő kért meg arra, hogy a Rogánt ne bántsuk, mert ő osztja a hirdetési pénzeket, Van-e pofája Németh Szilárdnak azt hazudni, miközben jó keresztényekről van szó, hogy vlt itt vizsgálat, csak engem nem kérdeztek meg és a kolléganőimet sem, hogy Németh Sándornak, ha úgy alakul, lesz-e pofája letagadni, hogyan adta el a gyülekezetet a Fidesznek, az egy másik kérdés.”

Havas Henrik kérdéseire a legbiztosabb módon tudunk válaszolni, miután a Hit Gyülekezete vezető lelkésze és emberei, köztük Szlazsánszky Ferenc is, a bíróság előtt szemrebbenés nélkül hazudnak, hogy mindhárom embernek “lesz pofája” hazudni, mindent letagadni. E felől Havas Henriknek nem lehet kétsége. Ilyen sok időt eltöltött az ATV-nél és ez még kérdés lehet a számára?







6 hozzászólás : Havas Henriket cenzúrázta az ATV, mert “Rogántól kapják a pénzt”

  1. Zoltán Pataki

    September 21st, 2019

    Nem meglepő, de hát a magyar Népszava is címlapon hozta le az IMF elleni hirdetéseket, majd a migráncsozást is, mint ellenzéki lap. Majd a 168 óra kivágta Bolgár Györgyöt mint Köves Slomó és rajta keresztül a nerrencek meghosszabíott kraja.

    Reply
    • abramovics

      September 21st, 2019

      azt a bolgár hímezem-hámozom, egyrészt-másrészt györgyöt, aki abban a klub rádióban dolgozik, amit ugyanaz a köves slomó által befolyásolt cég tulajdonol bizonyos százalékban,amelyik a 168 órát birtokolja?
      Bartus ezerszer megírta a Brit Médiáról van szó
      a bolgár hímezem-hámozom, egyrészt-másrészt gyujika remekül érzi magát ott, hiszen rettenetesen megértően tudja félrevezetni a szerencsétlen marhákat, akik, betelefonálnak neki a műsorába, illetve ámulattal vegyes csodálattal nyalizva “kérdezi” a csuti gecigány csicskáit, akik szóba állnak vele.
      .
      abramovics voltam ,s vagyok

      Reply
  2. proaktiv

    September 21st, 2019

    “interjú jelent meg a Nemzeti Televízió Facebook oldalán.”

    Van ilyen nevû tv-csatorna?

    Reply
    • abramovics

      September 22nd, 2019

      n1tv a jobbiké
      .
      az odáig ok, hogy tuggyuk meg, hogy a tuggyuk kik mit is mondanak, írnak, hogy a tuggyuk kik elleni harcban a tuggyuk kikről szerzett információk alapján ügyesek legyünk,
      .
      DE
      .
      én úgy gondolom, hogy van az a szint, ami alá nem megyünk le, azaz nem nézünk n1tv-t, illetve nem regiszrálunk a facebook oldalukra.
      .
      UGYANIS ROSSZ FÉNYT VET RÁNK
      .
      szerintem…
      .
      .
      abramovics voltam, s vagyok

      Reply
  3. Morgenstern

    September 22nd, 2019

    Lacika, a költői kérdés fogalmát nyilván ismered. Henrik bácsi költői kérdéseket tett fel, amikre ugyanolyan jól mint te vagy én, tudja a választ. 🙂

    Reply
  4. Amanda

    September 28th, 2019

    Abban az országban, ahol a “médiapiac” szó jelentése “állami hirdetés”, ott olyan embereknek lesz TV-je, mint Németh Sándor. Megkockáztatom a kijelentést, hogy Németh Sándor és a tévéje kisebb eséllyel Isten áldása Magyarország számára, mint logikus következménye az ottani állapotoknak.

    És itt most hozzáteszem, hogy ez kivételesen nem a “Magyarországon minden rossz, máshol minden jó” vonal. Kisebb országokban eleve nehezebb helyzetben van a független média. Miért? Azért, mert az gyártási költségei nem egyenesen arányosak az ország méretével, a piaci bevételei, vagyis a lehetőségei viszont igen.

    Ez az újságokra kevésbé volt igaz, hiszen ahhoz, hogy több példányt adjanak el, többet is kell nyomtatni, és ezzel a kiadások nőnek. Viszont ha kétszer akkora az ország, és kétszer annyian veszik a lapot, akkor emiatt nem kell a szerkesztőségbe kétszer annyi újságíró. Nem kell kétszer akkora iroda se.

    A digitális médiumok esetén ez markánsabban érvényesül. Ha egy országban kétszer annyian élnek, akkor egy adott hírportált kétszer annyian látogathatnak, ha minden más körülmény egyezik. A portál technikai fenntartási költsége között elhanyagolható lesz a különbség, és újságíróból pont ugyanannyi fog kelleni mindkét esetben.

    A tévé szerintem az utóbbihoz áll közelebb, bár ott a műsorszórásnak lehetnek a nézetttséggel arányos költségei. Ha tippelnem kéne, valahol a kettő között lehet olyan értelemben, hogy a forgalommal és a bevétellel milyen összefüggésben növekednek a költségek.

    A lényeg az, hogy már az újságnál sem lineáris. Magyarul: kis országban nyereséges médiát vinni sokkal nehezebb, nagyobb kihívás. (Nagyobb szívás).

    Azért van, akinek összejön. Például az ÉS is fennmaradt, pedig az a függetlenség mellett még a piacon is csak egy szűk szegmens számára eladható. De valahogy úgy érzem, hogy még egyik szerzőjük sem élte át a dilemmát, hogy a hétvégi Tescos bevásárláshoz vajon a piros, a kék, vagy a fekete Porsche-be pattanjanak-e be.

    Tehát egyfelől megértem, hogy miért él a médiumok nagy része az állam tőgyén, másfelől, akár az olvasó, akár egy elképzelt vagy valódi, elvekkel rendelkező médium szeméből nézem, ez rohadt nagy gáz.

    Tudom, egy tucatszor írtam már itt, hogy én nem sírattam meg a Népszabadságot egy pillanatra sem, mert az is egy rohadt nagy kifizetőhely volt. Valószínűleg az is bejátszik, hogy az egyik konkurenciámat is pénzelték “okosba”. (A korrupció egyik tulajdonsága, hogy a benne résztvevőkön kívül mindenki más rosszul jár vele, nekik viszont kölcsönösen hasznos. “Visszafizetés” és társai).

    Ha valaki emlékszik még a magyar történelem valaha létezett egyetlen nézhető tévécsatornájára, a TV3-ra, az mindent elmond arról, hogy ilyen országban mi vár arra, aki piaci alapon akar bármit nyújtani. Az ő esetükben például ez a valami minőségi adás volt.

    És még csak nem is üzletileg buktak bele, hanem odáig fajult a dolog, hogy az összes többi fél, beleértve a hatóságot, többé kevésbé minden vonatkozó törvényt megszegett és bűncselekményt elkövetett, amit el lehetett, azért, hogy bezárják őket.

    Hogy milyen hatalmi harcok mehettek a háttérben, arról fogalmam sincs. Erről nincsenek belsős infóim még pletyka szinten sem. Az bőven elég, ami látszott belőle. A magyar állam levadászta. Ennyi.

    Amikor a Docler Luxemburgba költözött, ment a szöveg, hogy persze, adót akarnak “optimalizálni”. Ez hülyeség. Igaz, hogy Luxemburgban kevés adót kell fizetni, Magyarországon viszont egyáltalán nem kell. Sőt, lehet negatívat is fizetni. De ezt most hagyjuk.

    Ők annyit mondtak, hogy nem az adó miatt költöztek ki. Akinek volt füle, és figyelt, az értette.

    Azóta a helyzet annyit változott, hogy amíg egy földi sugárzású vagy kábeles tévét fenntartani iszonyat drága, addig egy internetes adást a töredékéből össze lehet hozni. Vagyis az ellenzéknek semmi mentsége nincs rá, hogy ezt nem csinálta.

    “Hagyományos” tévéje ilyen piacon csak a Németh Sándoroknak lesz. Sőt. Ha jól rémlik, ő az ATV egyik olyan tulajdonosa, akiről még nem merült fel, hogy gyilkossági ügybe keveredett volna, vagy hogy maffiát irányítana. A másik az Adventista egyház volt.

    Aztán ugye ott dolgozott Forró.

    Jusztról nem tudom, mit gondoljak. Ötleteim azért vannak.

    Ha a 444-et valóban Soros pénzeli vagy pénzelte (erről fogalmam sincs, nem is érdekel, csak sokszor hallottam), akkor az is biztos, hogy nem Orbán volt az utolsó kapitális baklövése.

    Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)