Mészáros Lőrincen keresztül Orbán fizeti az ATV-t

Közzétéve October 25, 2018, 7:21 pm
14 mins

Mint arról a 24.hu beszámolt, összenőtt, ami összetartozik: az ATV reklámidejét a fideszes háttérember, Tombor András, és Orbán strómanja, Mészáros Lőrinc kezében levő Atmedia nevű cég “értékesíti”.

A megfogalmazás, miszerint az ATV reklámfelületeit egy fideszes háttércég “értékesíti”, azt jelenti, hogy az ATV Orbán fizetési listájára került. Orbán az állami cégek százmillióit ezen keresztül önti a propagandagépezet sajtójába, s mostantól a magát “ellenzékinek” nevező ATV-be is. A megállapodás az ATV nyilvános belépése Orbán médiabirodalmába.

Köztudott, hogy Orbán válogatott eszközökkel foglalta el, szüntette meg, vagy éheztette ki a szabad és független sajtót. E módszerek egyike, hogy csak Orbán propagandagépezete és az általa kontrollált ellenzéki sajtó jut állami cégek hirdetéseihez, amely hirdetések nagy része nem is valódi hirdetés, hanem burkolt médiafinanszírozás. Csak azok kapják, akik a NER kiszolgálói, Orbán alattvalói, vagy Orbán által meghatározott keretek között működik.

Az Atmedia nevű cég nem kereskedelmi reklámcég, mely a piacról vadássza a hirdetéseket, hanem ez egy strómancég, amelynek az a feladata, hogy az orbáni propagandabirodalmat finanszírozza, így Orbán e célra fordított pénzeit elossza. Ez egy politikailag és tematikailag egyoldalú és egyszínű médiahálózat, a központilag irányított propaganda végrehajtói. Vagy Orbán által fizetett ellenzéki sajtó, amelynek feladata annak a hamis látszatnak fenntartása és demonstrálása, hogy Magyarországon sajtószabadság van.

Az ATV eddig is százmilliókat kapott bújtatva az Orbán-rezsimtől, miután a 2010-ben kötött paktum óta Németh Sándor magántelevíziója az Orbán-rendszer legszilárdabb bástyájaként tartja fogságban, manipulálja és csapja be a politikai ellenzék nézőit. Az Amerikai Népszava a 2010-ben megkötött paktum óta erre folyamatosan felhívta a figyelmet, a demokratikus közvélemény mégsem hitte el, hogy egy primitív manipuláció áldozata.

Márpedig a Hit Gyülekesete nem véletlenül kapott egyházi státuszt attól a Fidesztől, amely korábban nagyon helyesen ismerte fel Németh vallási vállalkozásának szektás, családokat romboló és az emberi jogokat súlyosan sértő jellegét. Miután Németh hátba döfte az MDF-et, és az ATV-t Orbán szolgálatába állította, egyházi státuszt kapott. Szemben például más hasonló kisegyházakkal, amelyek nem egy család tulajdonai, és nem a család mértéktelen gazdagodását eredményezték.

Németh korábban igyekezett leplezni és letagadni az Orbánnal kötött paktumot, de az ATV ettől kezdve azt a célt szolgálta, hogy a rendszerbe konszolidálja, kifárassza, az unalomba és a tehetetlenségbe kergesse az ellenzéket, s ezt sikerrel tette. Miután Orbán hatalma a parlamenti ellenzék kollaborációjának köszönhetően megszilárdult, Németh egyre nyíltabb kiállása már nem is leplezte, hogy az “ellenzéki ATV” egy szemérmetlen csalás, hazugság, s Németh Sándor elemi érdeke, hogy Orbán soha meg ne bukjon. Az ATV ezt a célt szolgálja.

Aa egykori szabad sajtó lefizetett árulói pénzért kiszolgálják ezt a játszmát, egy orbánista szekta televíziójának adnak olyan látszatot, mintha az egy független és ellenzéki médium lenne. A személyükkel hitelesítik Orbán leghűbb csatlósának, Németh Sándornak minden értelmet és morális érzéket felülhaladó közönséges csalását. Most eljött az ideje annak, hogy ezt a szoros kapcsolatot nyilvánosan is felvállalják, és feliratkozzanak Orbán fizetési listájára. Mostantól nyíltan is Orbán finanszírozza az ellenzéket gúzsba kötő ATV-t. Vajon eléri-e ez az ellenzéki nézők ingerküszöbét, vagy semmi nem számít, a hamis is megteszi?

Már maga az ATV működése is törvénysértő, mert amit Németh a csatornával és a szekta tagjaival művel, az nem egyházi, hanem politikai tevékenység. Németh már évtizedek óta tiltott párttevékenységet folytat, miközben a pénzügyek és a családi tulajdonosi viszonyok átláthatatlanok. Vajon tudja-e valaki, hogy offshore cégeken keresztül a gyülekezethez és az intézményeihez tartozó cégek, vagyontárgyak kinek a tényleges tulajdonában vannak? Ki, milyen pénzből fizetett értük, ki a végső tulajdonos: a közösség vagy a Németh-család?

A választások előtt Németh Sándor országos kampánykörúton vett részt, amelyen Orbán és a Fidesz melletti szavazásra buzdított – ellenzéki televízió tulajdonosaként. A manipuláció gazdag tárházát használva manipulálja, fordítja egymással szembe, szegi kedvét az egész ellenzéki közvéleménynek, amely az ATV-t a benne szereplő bérújságírók miatt tévesen az ellenzéki érzelmű emberek televíziójának gondolja. Németh ha kell elaltatja őket, ha kell, a figyelmüket más irányba tereli. Az elkötelezett baloldali újságírókat gondosan kigyomlálta.

Nemrég a tulajdonában levő Szent Pál Akadémia egymilliárd forintos támogatást kapott az Orbán-kormánytól, amelyet nem kell visszafizetni. Orbán megvásárolja a Hit Gyülekezete vezetőjét, aki a kognitív disszonancia elkerülése végett feladta liberális demokratikus elveit, megtagadta az állam és az egyház szétválasztásának alapelvét, szélsőjobboldali eszméket, összeesküvés-elméleteket hirdet, menekültellenes, és a rasszista Donald Trump lelkes híve. Ezen elvei mentén és érdekében a fián keresztül kézzel vezérli az ellenzéki televíziót.

Németh Sándor fia, Németh S. Szilárd, aki az ATV vezérigazgató-helyettese, hírigazgatója egy személyben (s akit Németh egy blaszfémikus színjáték keretében utódjának felkenetett és gyógyító csodatevő képességgel ruháztatott fel), cinikus módon azt mondta a 24.hu-nak a fideszes finanszírozás kapcsán, hogy “nem hiszem, hogy Mészáros Lőrincnek van köze Miki egérhez attól, hogy az Atmedia adja el a Cartoon Network reklámidejét”.

Csakhogy a Cartoon Network reklámidejét nem a miniszterelnök strómanja tölti meg állami cégektől e célra einstandolt pénzekkel, olyan országban, ahol ilyen hirdetésekhez kizárólag a hatalom propagandagépezetéhez tartozó és azt kiszolgáló, a hatalmat támogató médium részesülhet. Mert akkor a Miki egér pontosan az ellenkezőjét tenné, mint amit most, ahogy az ATV Miki egere burkolt EU-ellenes, menekültellenes, CEU-ellenes, homofób és rasszista propagandát folytatna, ahogyan alig burkoltan ezt teszi. Fideszes agymosást végez korábbi liberális demokraták fejében.

Az Atmedia nem független forrásokból szerez hirdetéseket, hanem Orbán propagandájának eszközeit látja el anyagi forrásokkal. A központi pénzt juttatja el az Orbán-médiába. Ezért jól mondta a hírigazgató Németh-gyerek, hogy miután nyíltan is az Orbán-Mészáros média részei lettek “a megállapodásnak köszönhetően jelentősen nőnek az ATV reklámbevételei”. Nincs kétségünk felőle. Ézsau jóízűen felfalja mindennap az Orbántól küldött tál lencsét.

Aki fizet, az dirigál. Az Atmedián keresztül Orbán fizet, és az ATV-nek dirigálnia sem kell. Németh tudja a dolgát, hogy mivel tartozik a milliárdokért. A volt SZDSZ-alapító eközben azt állítja a megbotránkozó híveknek (akiket Isten ellen lázadóknak titulálnak, ha Németh köpönyegforgatását, a “keresztény Európáról” szóló bibliaellenes szólamokat, a hajléktalan és a menekült emberek üldözését, Soros György gyalázását, a gyűlöletpropagandát nem tudják sem a korábbi elvekkel, sem a Bibliával összeegyeztetni), hogy ő nem változott.

Az ATV a NER legerősebb bástyája. Mert a fideszes agymosottakat is táplálni kell, de az ATV ennél sokkal fontosabb szerepet lát el: az ellenzéket tartja gúzsba kötve, az ellenzékieket kontrollálja, vezeti le a gőzt, manipulálja és pacifikálja az Orbán-rendszerbe, gyeplőt tesz a szájukba. Orbánnak nincs gondja az ellenzéki emberekre, amíg van az ATV. Emellett azt a hamis látszatot kelti, mintha lenne sajtószabadság, hiszen van ellenzéki televízió. Amelyet természetesen Mészáros Lőrincen keresztül most már nyíltan is Orbán finanszíroz.

2010 óta azért nem keresik az emberek a Fidesz által elfoglalt közszolgálati televíziót, mert elfogadták azt a hazugságot, hogy az ATV ellenzéki tévé, Holott csak egy kis szekta tévéje, amelynek tulajdonosa kilóra eladta az ellenzék nézőit Orbán Viktornak. Az ATV már nyíltan is Orbán egyik kifizető helye. A benne dolgozó újságírók ugyanúgy Orbánnak dolgoznak, és ugyanúgy Orbán által fizetett propagandisták, mint a kormányzati mocsokmédia bármelyik lefizetett komisszárja. Hogy ez el van rejtve, nem mentség, hanem súlyosbító körülmény.

Aki ezek után is nézi az ATV-t, annak semmi morális érzéke, s önvédelmi képessége nincs. Az folyamatosan nagy adagban kanalazza az ATV-ből a lélekölő gyilkos mérget.







Egy hozzászólás : Mészáros Lőrincen keresztül Orbán fizeti az ATV-t

  1. Amanda

    October 26th, 2018

    Nahát, Feri ma vagy kevesebbet, vagy többet ivott, mint szokott.

    ‘Gyurcsány Ferenc a Jókai téren mintegy kétszázötven szimpatizánsa előtt rendezett eseményen úgy fogalmazott: “ha van bennünk elég bátorság kimondani, hogy ez egy diktatúra, akkor meg kell érteni, hogy diktatúrákat nem a parlamentben szoktak megdönteni”.’

    Az a baj ezzel, hogy szövegkörnyezetből kiragadva olyan szövegnek tűnik, aminek a szerzőjéről azt gondolnánk, hogy esetleg lehet, hogy van agya.

    Ez veszélyes.

    Majd esetleg megint beállnak mögé jobb sorsra érdemesek, akik elfelejtik, hogy ha máshonnan nem is (de), az “Orbán titkos számlái” óta tudható, hogy minimum három-négyszeresen retardált.

    Nem az a baj, hogy nyolc éves késésben van. Hanem az a baj, hogy nincs nyolc éves késésben.

    2011-ben is ezt mondta. Aztán mondott annyi mindent, hogy ihajj.

    Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)