Orbán emberei nem magyar érdeket képviselnek az Európai Parlamentben

Közzétéve July 13, 2019, 10:02 am
10 mins

Az európai parlamenti tisztviselők megválasztásával kapcsolatban a Fidesz propagandistái előadják azt a hamis játékot, mintha az Orbán embereinek megválasztása ellen szavazó ellenzéki képviselők magyar érdekek ellen szavaznának, amikor ellenzik Orbán bábjainak kinevezését. Azt állítják, hogy ezzel gyengül Magyarország európai érdekképviselete. Ezzel azt a látszatot keltik, mintha a “Fidesz”, egy nem létező párt képviselői magyar érdekeket képviselnének az Európai Parlamentben. Még az uniós pénzek sem Magyarország érdekeit, hanem Orbán rendszerének fenntartását és az ő gazdagodásukat szolgálják.

Ezzel szemben a valóság az, hogy Orbán emberei kizárólag Magyarország teljhatalmú urának személyes érdekeit képviselik, amelyek ellentétesek az Európai Unió alapértékeivel és Magyarország érdekeivel. Az is botrány, hogy egyáltalán az Európai Parlament tagjai lehessenek az európai demokratikus értékeket tagadó és azokat szándékosan romboló politikusok, még inkább az, hogy még pozíciókat is töltsenek be. Mintha a bankrabló követelné a bank vezérigazgatói székét.

Magyarország az Unió első fasiszta állama, Orbán pedig az európai szélsőjobboldallal szövetkezve (orosz támogatással), arra tette fel az életét, hogy Európában megdönti a liberális demokratikus jogrendet. Magyarországon ezt már megtette, államellenes bűncselekményt követett el, amikor megdöntötte a demokratikus alkotmányos rendet, és a hatalom kizárólagos birtokosává tette magát. Orbánt ezért a tettéért életfogytiglan járó szabadságvesztéssel kell büntetni, ha egyszer helyreáll a jogállam Magyarországon. Magyarországon is törvénytelen hatalmat birtokol, az európai parlamenti válastást is csalással nyerte, az ország népének becsapásával, hazug propagandával, a közmédia és a sajtó többi részének elfoglalásával.

Ezek után a legtermészetesebb reakció, ha az európai demokratikus pártok képviselői, köztük a magyar ellenzéki pártok képviselői, nemet mondanak Orbán embereire, és megakadályozzák, hogy egyetlen fasiszta is bármilyen tisztséget töltsön be az Európai Parlamentben. Erre őket felhatalmazza a Sargentini-jelentés európai parlamenti elfogadása is, amely kimondta, hogy Magyarországon nincs jogállam. Ezek után az lenne a normális, hogy egy ilyen rendszer képviselői automatikusan kizárják a jelölhető és választható tisztségviselők sorából. Az Európai Unió és a liberális demokrácia válsága az, hogy megengedi ezt. A gyengeség és a válság az, hogy a demokratikus jogokat taposó, azokat megszüntetni készülő fasisztáknak demokratikus jogokat adnak, ami egy önfelszámolással ér fel.

Az elvárható minimum az, hogy egy demokrata, legyen az magyar vagy bármely országbeli, nem szavazhat szélsőjobboldali fasisztákra, így Orbán embereire sem. Ez a minimális önvédelem a fasisztákkal szemben. Ez egyébként a nemzeti érdek is, mert Magyarország nemzeti érdeke az, hogy a demokratikus Nyugathoz tartozzon, ne a világ keleti részének diktatúráihoz. Orbán harcban áll a világ demokratikus országaival és vezetőikkel, és kiváló viszonyt ápol kommunista és fasiszta diktatúrákkal, diktátorokkal, őket állítja példaképül. Ez kizárólag az ő családi maffiájának érdeke, de ez nem Magyarország érdeke. Ezért az ellenzéki képviselőktől elvárható minimális nemzeti érzés megköveteli, hogy Orbán fasiszta csőcselékéből, bűnszervezeteiből az Európai Parlamentbe küldött bábjai ellen szavazzanak, és mint a NER jó ismerői, mindenki mást is erre buzdítsanak.

Orbán bandája arra hivatkozik, hogy a bevett európai normákat és íratlan szabályokat rúgnak fel ezzel, miszerint a különböző frakciók tagjai nem szavaznak más frakciók jelöltjei ellen. Ez egy udvariasság lehet demokraták között, de nem vonatkozhat fasisztákra. Egyébként is jogosan kritizálja a közvélemény a demokratikus normákat mellőző alkudozásokat, ahogy az Európai Bizottság elnökét jelölték, ugyanilyen nem demokratikus forma az, ha egy bizottság tagja a saját maga által képviselt értékek szerint nem szavazhat például fasiszták ellen, mert a frakciók egymással lepacsizták, hogy mindenki tiszteletben tartja a másik jelöltjét. Ez nem lehetséges olyan esetben, amikor az Európai Néppárt mindenféle hangzatos ígérete ellenére nem hajlandó megszabadulni egy fasiszta diktátortól, mert a német gazdasági érdekeket maximális mértékben kiszolgálja ezért cserébe, a magyar dolgozók rabszolgasorsba történő eladásával, és különféle kedvezményekkel. A németek Orbán esetében pénzért eladták a demokratikus normákat.

Ebben az esetben nincs más védekezés, mint a lelkiismeret, a valódi nemzeti érdek és a jogállamiság szerinti ellenszavazat. Jellemző a Fasiszta Magyarországra, hogy Orbán lefizetett bűntársai fenyegetik az ellenzéket, hogy ebben az esetben majd Magyarországon büntetik őket azzal, hogy a jog szerint nekik járó tisztségeiktől megfosztják őket. Először is, Orbán fasiszta rendszerében ezek a tisztségek semmit nem érnek, mert ezek jogait kiüresítették, az ellenzéknek semmiféle jogai nincsenek és értelmetlen pofázáson kívül a magyar parlamentben, mármint abban a hazug intézményben, amit annak hívnak. Ezért az ellenzéket csak a tisztséggel járó pénztől foszthatnák meg, ami visoznt kényesen érinti őket, mert a magyar kollaboráns álellenzék kizárólag a pénz miatt asszisztál Orbán rendszeréhez és legitimálja azt.

Az európai parlamenti ellenszavazat egy bojkottként is felfogható, és ebben az esetben az lenne a logikus, hogy ha a magyar ellenzék Magyarországon is bojkottálná Orbán fasiszta rendszerét. A megválasztott ellenzéki európai parlamenti képviselők feladata pedig az lenne, hogy módosíttassa azokat a szabályokat, amelyek egy fasiszta diktatúrában is a zsarnok legitimálásához kötik az európai parlamenti választáson való részvételt. Például el kell fogadni egy államcsínnyel létrehozott törvénytelen, illegitim fasiszta alaptörvényt. Európa öt év haladékot kapott, hogy kidolgozza a szélsőjobboldallal szembeni védelmet, kemény szankciókat hozzon a liberális demokráciát tagadó tagállamokkal, nacionalista, fasiszta, burkoltan antiszemita illiberális tolvajbandákkal szemben. Ha ezt nem teszik meg, a történelem tanulsága az, hogy idővel a szélsőjobb, a fasiszták felmorzsolják az ellenállást, a hazug populista propaganda a szabadságot és a demokráciát teszi felelőssé a bajokért, és katasztrófába viszik a világot.

 





23 hozzászólás : Orbán emberei nem magyar érdeket képviselnek az Európai Parlamentben

  1. Amanda

    July 13th, 2019

    Zárójelben annyit, hogy a Fidesz 2009 óta a többi magyarországi képviselő ellen szavazott folyamatosan. Legalábbis a HVG szerint. Sok okom nincs a kételkedésre.

    Reply
  2. Geyza

    July 14th, 2019

    A kínaiak világuralmi törekvéseihez kapcsolódó érdek-kiszolgálás is megérne egy ” misét”

    Reply
  3. Hulladékok

    July 14th, 2019

    Mindent elmond egyébként a néppártról, hogy a FELFÜGGESZTETT Fideszből jelöl embereket. Nem az volt, hogy semmilyen tisztséget nem tölthetnek be? Semmilyen néppártit sem, de “magasabb” eu bizottsági al/elnökit meg igen? A jókurva anyjába menjen a néppárt is… Jó maximum javíthatnak, ha közleményt tesznek közzé, hogy annyi balfasz alkalmatlan emberből átt az egész néppárt, hogy O1G emberein kívül más nem vállalta a jelöltséget, így “muszáj” volt nekik őket jelölni. Egyébként lehet, hogy így van, és tényleg egy söpredék, hulladék banda a néppárt. És ha netalántán esetleg majd kirúgják a fideszt, akkor a már megválasztott fideszesekkel mi lesz?

    Reply
  4. Geyza

    July 14th, 2019

    Azt is szemelőtt kellene tartani
    hogy nem EU állampolgárok szavazatai
    is hozzásegítették a FIDESZ-es képviselőket
    a zsíros pozícióikhoz.Azthittem valamiféleképpen
    ennek lesz visszhangja Brüsszelben. De persze nem…

    Reply
  5. Amanda

    July 16th, 2019

    Off: én nem voltam mindenért kiakadva Trumpra azok közül, amik miatt például az AN kiakadt rá. Csak kábé minden második miatt voltam.

    Most viszont azt gondolom, hogy ha a Republikánusok nem akarnak mindenkit egészen biztossá tenné abban, hogy ők a Ku Klux Klán, akkor holnap megkérik a demokratákat, hogy segítsenek nekik ezt a szennyet kipucolni a Fehér Házból.

    Én kedvelem Arnoldot, és tudom, hogy ő az egyik legnagyobb kritikusa Trumpnak arról az oldalról, de nem fér a fejembe, hogy mit keres azok között, akik ezt az állatot nem akarják most azonnal lekapcsolni.

    Reply
  6. Amanda

    July 16th, 2019

    Na, a Nácipárt megválasztotta a Merkelbábút, aki annyira gáz, hogy épp le kellett mondania miniszterként, mert a haverjának utalgatta az állami lóvét.

    Merkel – Orbán – Putyin tengely.

    Reply
    • Amanda

      July 16th, 2019

      Vagyis az EU választotta meg a Nácipárt jelöltjét

      Reply
      • Buksi Kiszökött

        July 16th, 2019

        “Így megy ez…” (Ha már Kurt bácsi nemrég szóba került 🙂

        Reply
  7. Amanda

    July 16th, 2019

    TGM megint alkotott a HVG-n. Az első bekezdésen nem jutottam túl. Valaki nálam mazochistább idegrendszerrel rendelkező, ha van kedve, vehetné a fáradságot, hogy elmagyarázza neki a jelentését a szavaknak, amiket használni próbál.

    Például az autoriter rendszer nem jelenti azt, hogy diktatúra light. Ezt a baromságot terjeszteni olyan, mint szemetelni az utcán. Attól, hogy átveszik egymástól a hülyeséget, még nem lesz igaz.

    Korábban linkeltem a forrásokat. Most csak idemásolom röviden a lényeget:

    “Az autoriter rendszer és a diktatúra bizonyos szempontból ugyanaz. A különbség az, hogy a szó mit ír le.

    A diktatúra állapot.

    Az autoriter rendszer államforma.

    Vagyis, minden autoriter rendszer diktatúra, de nem minden diktatúra autoriter rendszer.

    Mondok egy példát. Ha egy demokráciában valaki alkotmányos vagy katonai puccsot hajt végre, az első körben diktatúra lesz. Ha nem lövik agyon, hanem átadja a hatalmat a fiának, az meg az unokájának, az meg a dédunokájának, akkor elnondhatjuk, hogy kialakult egy autoriter rendszer.

    Ennek a világon semmi köze ahhoz, hogy a rendszer mekkora szívás.”

    Reply
    • ???

      July 19th, 2019

      Talán azóta végigolvastad, és lehet, hogy már megváltozott a véleményed.
      Szerintem itt nem arról beszél a költő, hogy autokrácia, vagy diktatúra, hanem, „ a rezsim érdeke … az autoritáriusból a totalitárius szakaszba tartó fokozatos átfejlődés.” „ … legfőként Orbán miniszterelnök különös elméjében … összpontosuló államhatalom fokozatosan megszünteti az összes többi tekintélyt.”
      Amit ezelőtt is írtál erről, ez már simán lehet egy kifejlett autoriter rendszer. Ha Orbánon múlik, akkor 90 évesen Récsölkének fogja átadni a hatalmat, ahogy Bartus Laci már régen és többször kifejtette.

      Egy autokratikus rendszerben gondolom még műkődhetne ugyanúgy tovább mondjuk akár az MTA is, vagy legalább egy gittegylet, de Orbán totalitárius világképébe nem fér bele, hogy ugyan még csak az országban, de bármi létezzen, ami nem neki van alárendelve.
      (Lehet hogy ifjúkorában sokat nézte a Hegylakót, és elhitte, hogy „csak egy maradhat”.)

      Reply
      • Amanda

        July 24th, 2019

        Először is gyorsan leszögezem, hogy igazad van, valóban nem olvastam el a cikket. Így az is lehetséges, hogy abban is igazad van, hogy nem pont arra gondolt, amire hittem.

        Ezzel együtt, mielőtt válaszoltam volna neked, ránéztem még egyszer a szavakra a wikipedián. A Wiki-t nem tekintem megbízható forrásnak (mint ahogy a világon semmi mást sem tekintek annak). Ebben az esetben egybevág azzal, amit máshol olvastam, illetve gondoltam.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Authoritarianism

        “Authoritarianism is a form of government characterized by strong central power and limited political freedoms. Under an authoritarian regime, individual freedoms are subordinate to the state, and there is no constitutional accountability. Authoritarian regimes can be autocratic, with power concentrated in one person, or can be a committee, with power shared among officials and government institutions.”

        Ez azt írja, hogy az autoriter rendszer lehet egy ember által irányított. Idáig egyébként kompatibilis azzal, amit te írtál, miszerint lehet úgy nézni, hogy az autoriter rendszerben még mehetne az MTA, a totalitáriusban nem.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Totalitarianism

        “Totalitarianism is a political concept of a mode of government that prohibits opposition parties, restricts individual opposition to the state and its claims, and exercises an extremely high degree of control over public and private life. It is regarded as the most extreme and complete form of authoritarianism.”

        Ez már kevésbé kompatibilis vele. Ugyanis a totális diktatúra is autoriter rendszer.

        Az autoriter szó semmilyen módon nem utal arra, hogy mennyire kemény a diktatúra. Arra utal, hogy milyen módon áll fent. Rendszerszintű vagy áldatlan állapot.

        “Under an authoritarian regime, individual freedoms are subordinate to the state, and there is no constitutional accountability.”

        A helyzet az, hogy O1G rendszere sosem volt autoriter. Dolgozik azon, hogy az legyen, de még nem az. *Elvileg* ugyanis létezik a független bíróság, szabad sajtó, véleményszabadság, ellenzéki pártok, választások. Még az Alaptörvénynek csúfolt fecni is valamilyen szinten a jogállam alapja lehetne, ha nem Polt Péter lenne a főtrágyadarab.

        Magyarország nem autoriter rendszer, hanem diktatúra. Minden autoriter rendszer diktatúra, de nem minden diktatúra autoriter rendszer.

        Valószínűleg az lenne a helyes leírás, hogy Orbán rendszere első körben puha diktatúra volt, és abból megy át totális diktatúrává.

        Ha királlyá koronozzák, vagy formálisan is megszünteti az ellenzéket, és hivatalosan se lehet leváltani, akkor lesz autoriter rendszer belőle.

        Puha autoriter rendszerre példa lehet valamelyik olajban gazdag arab királyság. A totális autoriter rendszer Hitler és Sztálin birodalma. (Ezek egyben diktatúrák is).

        Reply
        • ???

          July 25th, 2019

          „Ugyanis a totális diktatúra is autoriter rendszer.”
          Ha félreérthető voltam a totálist én is fokozatnak szántam, nem másik rendszernek.

          „*Elvileg* ugyanis létezik a független bíróság, …” és „Ha királlyá koronázzák, vagy formálisan is megszünteti az ellenzéket, és hivatalosan se lehet leváltani, akkor lesz autoriter rendszer belőle.”
          Akkor soha sem lesz, mert ez Orbán rendszerének a lényege, a báránybőrbe bújt farkas esete. Ahhoz nincs elég ereje és lehetősége, hogy nyíltan vállalja. A demokrácia szót még nem tudta úgy lejáratni, mint a liberalizmust, még az Alaptörvénybe is be kellett vennie. Ha kiderül, hogy farkas valószínűleg rögtön vége. Ezért segített volna talán a választások bojkottja.

          Reply
          • Amanda

            July 26th, 2019

            Pontosan. Erről van szó.

            Ezért van az, hogy nem csak nyelvi és esztétikai okból zavarhat valakit, aki “finnyás”, hogy rossz neveket adnak neki. Hanem azért is, mert ezzel is O1G-t segítik hatalomban maradni.

            Autoriter rendszer soha nem lesz, mert azt az EU-ban nem lehet összehozni.

            Ami a diktatúrát illeti, a kezdetektől volt. Egy ember kezében központosul a hatalom, nem kiszámítható a rendszer, illetve nem jogállam (visszamenőleges törvények és adók), nincs társadalmi képviselet és aktivitás (a civil szervezeteket a kezdetektől darálták, ahogy a szakmaiakat is, lásd földrajzinév-bizottság), nincs szabad sajtó (ez a piaci működés hiánya miatt örökség is), nincs szólásszabadság (a médiatörvény miatt minden portál leszedte a kommentelést, és évekig egyáltalán nem lehetett írni), félnek az emberek.

            Viszont van “ellenzék”, alaptörvénybíróság, “független ügyészség”, sőt, meglepő módon valamennyire független bíróság még valóban létezik. Csak dönteni nincs miről, mert nem kerül elé semmi, Poltnak hála. Az ellenzéknek hála, vannak választások is. Ezért nem autoriter rendszer.

            Azt, hogy diktatúra, a magyar “értelmiség” nagy része sose fogja kimondani, mert megtanulta az iskolában, hogy azt csak akkor szabad, ha lőnek. Ennyit fogott fel agyilag.

            “Én éltem diktatúrában, és az nem ilyen” – köszönjük, TGM, köszönjük, Egyenes Beszéd.

            Mindenféle nevet adnak neki a zsenik, amelyek sokkal kevésbé igazak rá, mint az, hogy diktatúra, ezért jogosan lehet velük vitatkozni.

            Jó volna lejátszani élő adásban Bolgárnak azt a beszélgetést, amit 2013-ban folytatott Bartus Lászlóval. És utána megkérdezni tőle, hogy hogyan néz tükörbe.

          • ???

            July 28th, 2019

            (A saját hozzászólásom alatt válaszolok, mert lejjebb már nincs válasz gomb, de remélem jó helyen jelenik meg.)

            A „Minden autoriter rendszer diktatúra, de nem minden diktatúra autoriter rendszer.” alapján aki azt állítja, hogy ez autoriter rendszer (autokrácia, autoritárius rezsim stb.) egyben elismeri azt is, hogy diktatúra. Már ha tudja, hogy mit beszél. (Én nem mindig, de igyekszem az olyat minimalizálni.)

            Attól, hogy a farkas báránybőrbe bújik, még farkas marad. Bárki, bármilyen ruhát felvehet az nem fogja megváltoztatni, legfeljebb egy kicsit másképp érzi magát benne, és meg tud téveszteni másokat. Ezért gondolom, hogy ez lehet, egy a demokrácia és kereszténység köntösébe bújtatott autoriter, fasiszta diktatúra.

            De nem is ez érdekel igazán. Elképzeltem (?), ahogy Orbánék most egy kicsit visszafogják magukat, amíg lecsillapodnak a kedélyek az EU-ban, addig kitalálják még hány 2/3-os törvényre van szükségük. Aztán még a következő országgyűlési választások előtt megszavazzák azokat, létrehozzák a közigazgatási bíróságokat. Vagy lesz még tüntetés, vagy nem, de amikor azt halljuk, hogy „Nem hagyjuk! Nem hagyjuk!” mindenki tudhatja, hogy Orbán ezt is megcsinálta.
            Na ezek után, akár nyerni is hagyhatja az ellenzéket, bár erre tényleg csak a matemetika ad esélyt.
            És majd hirdethetik, hogy na ugye itt demokrácia van és a Bartus is tévedett, mert nem lett 2/3-a a Fidesznek.

            „Ha a civil társadalom viszont kinyújtja a kezét az államhatalom felé, annak a neve: forradalom.
            Ilyesminek semmiféle jele nem tapasztalható.” (TGM: Vége)

  8. Bogatyr

    July 18th, 2019

    Kedves Népszava! Botrány, amit a Demokrata párt csinál magával meg a hangoztatott értékeivel! Gyk saját magukat szavazták le, méltatlanok a váltásra! Ugye írnak a legújabb impeachment ügyről??

    Reply
    • Amanda

      July 18th, 2019

      Azon én is néztem.

      A Demokraták most bizonyították, hogy Trump megválasztása nem volt véletlen. Tényleg akkora hülyék, amekkorának öt évvel ezelőtt tűntek. Lehet azzal jönni, hogy oroszok így, Facebook úgy. Nem csak lehet, kell is ezekkel foglalkozni. Csak közben nem muszáj szőnyeg alá söpörni az elmeroggyant húzásokat, amiket műveltek.

      Nem az a baj, hogy Hillary a hűtőszekrény mellett lévő szerveren tartotta a levelezését. Az a baj, hogy hazudott róla össze-vissza. Azt nem értik sokan, sem a Demokrata szavazók, sem például a DK szavazók között, hogyaz, hogy a másik oldal frontembere is hazudik, nulla relevanciával bír.

      Azért bír nulla relevanciával, mert mások az elvárások. Nem lehetnek ugyanazok, mert az paradox lenne. Az, hogy valaki kereszténydemokrata, önmagában akkora hazugság, hogy meg se kell szólalnia. Semmit se kell mondania ahhoz, hogy rá csak azok szavazzanak, akiket a hazugság nem zavar. Létezik olyan ember, aki keresztény is és demokrata is, csak őket soha nem találod meg a kereszténydemokraták között. Azért nem, mert ott az álszent nácik laknak.

      Én szeretem Arnoldot. Neki pont annyi keresnivalója lenne a republikánusok között, mint azoknak a pornószínésznőknek, akik szintén oda lépnek be. Körülbelül ugyanazon okokból lenne ott ugyannyi keresnivalója, mármint egy olyan világban, ahol amit az előző bekezdésben írtam, nem igaz. Mivel igaz, értető és normális, hogy náluk landolt. Magyarországon szegény pornósok, prostituáltak, melegek és transzszexuálisak kénytelenek voltak a Jobbikba belépni, mert a Fidesz egyebek mellett még nőgyűlölő is. Több szélsőjobbos párt meg ugye nem volt.

      Ezzel szemben a demokrata típusú emberek között (akiket Magyarországon ballibeznek, de a liberális alapból nem a klasszikus baloldal) akadnak olyanok, akiknek valamivel több elvárásuk van annál, mint hogy az őket képviselő politikai jelölt létezzen.

      Ez olyan extrém kérésekig is el tud menni, hogy a jelölt ne toljon már egy ordas nagy idióta hazugságsorozatot a pofámba.

      Például miért nem lehetett azt mondtani, hogy “Igen, a hűtőszekrény melletti szerveren voltak az emailjeim. Csak azért voltak ott, mert a hűtőben már nem volt nekik hely. A szerveren amúgy 4096 bites AES titkosítás van, amiről fogalmam sincs, hogy micsoda, de nyugodtan próbálja meg feltörni bárki, akinek hét anyja van.” Ezek után meg lehetett volna kérni egy három tagú szakértőcsoportot, aminek a legalább az egyik tagja republikános, hogy nézzék meg, biztonságos volt-e a szerver. És erről nyilatkozzanak.

      Feltéve, hogy a szerver titkosítva volt. Amiről gőzöm sincs. Ha nem volt, akkor Hillary a politika közelébe se menjen soha az életben. Különben viszont ki lehet alakítani úgy egy otthoni szervert, hogy semmivel se legyen kevésbé biztonságos, mint egy kormányzati. Elég figyelembe venni azt, hogy a kampánytanácsadójuknak jó eséllyel hivatalos szerveren voltak a levelei, csak sajnos kb. az volt a jelszó, hogy abcde.

      (Az interneten a három leggyakoribb jelszó évről évre változik, de többnyire az első három helyezett az abcde, 12345, 123456. Ha kell bele nagy betű is, akkor Abcde123).

      Én totál megértettem volna, hogy nem akart két külön telefont használni, mert az macerás.

      Most lehet ezt úgy is nézni, hogy az oroszoknak dolgozó WikiLeaks szivárogtatta ki, ássuk el őket a föld alá, meg lehet úgy is nézni, hogy aki ebben a kérdésben mellébeszél, az hogy a bánatban képviselné Amerikát.

      Az impreachment majdnem ugyanez.

      Tele volt a világsajtó azzal, hogy a demokraták szerint Trump rasszista. Emellett még legalább két másik okból indokolt lenne az impreachment. Erre mit csinálnak? Leszavazzák. A házalnök is leszavazta, aki a fő hangadó volt a rasszistázásban.

      Tehát a Demokrata párt szerint jobb, ha Amerikának rasszista elnöke van, mint az, ha legalább egy folyamat elindul, ami dönt az alkalmasságáról.

      Most így kívülről nézve az jön le, hogy:

      A Demokraták idióták, össze-vissza beszélnek, és nem zavarja őket a rasszizmus.
      Trump idióta, össze-vissza beszél, nem zavarja a rasszizmus, viszont legalább szép felesége van.

      Trump nyert.

      Reply
  9. Amanda

    July 18th, 2019

    http://www.atv.hu/kulfold/20190718-von-der-leyen-megertest-szorgalmaz-a-kelet-kozep-europai-orszagok-irant

    ‘”A közép- és kelet-európai országokban sokaknak az az érzésük, hogy nem fogadják el őket teljesen. Ha ilyen kiélezett vitákat folytatunk, mint jelenleg, akkor az azzal fenyeget, hogy egész népek és országok gondolják majd azt, hogy mindannyiukat kifogásoljuk, amikor konkrét hiányosságokat teszünk szóvá” – fejtette ki a politikus. […]

    A leendő elnök a jogállamiság magyarországi és lengyelországi helyzete, illetve az olasz államháztartás ügyében is visszafogottságra intett.

    “Mindannyiunknak meg kell tanulni, hogy mindig teljes jogállamiságra kell törekedni, de senki sem tökéletes” – hangoztatta Ursula von der Leyen. A bizottság megválasztott elnöke a korábban felvetett pénzbüntetés vagy forrásmegvonás lehetőségével kapcsolatban arra az álláspontra helyezkedett, hogy az csakis a leges legutolsó eszköz lehet egy sor más intézkedés után.’

    A rohadt büdös ribanc kurva, hogy hágná meg szászor a lápi lidérc, miután lemászott Merkelről.

    Reply
  10. Amanda

    July 20th, 2019

    Olvasom a hvg.hu-n, hogy a Fidesz szavazati nélkül nem ment volna át Ursula von der Leyen.

    Nahát. Milyen érdekes. Akkor vajok a DK és a Momentum szavazatai nélkül átment volna?

    ‘“Mindannyiunknak meg kell tanulni, hogy mindig teljes jogállamiságra kell törekedni, de senki sem tökéletes […] pénzbüntetés vagy forrásmegvonás csakis a leges legutolsó eszköz lehet egy sor más intézkedés után (O1G családjával szemben – szerk.)’

    Aki a DK-ra vagy a Momentumra szavazott, az erre szavazott. A DK és a Momentum igennel szavazott erre a bolygópusztító (hét gyerek, hadügyminisztérium) nőre, aki még gondviselője, Angela kormányában is megbukott részben korrupció, részben alkalmatlanság végett. Az ilyen selejtet küldi Angela az EU élére, és ezt a DK és a Momentum megszavazza.

    Akinek az első dolga bejelenteni, hogy O1G családjától és stadionjaitól nem szabad a forrásokat megvonni, és hogy szegény fasiszta keletiek megbántva érzik magukat a monitorozás miatt, ezért most jól megmonitorozzák a nyugati országokat is. Ki tudja, hátha Hollandia vagy Dánia jobban fenyegeti a demokráciát, mint a lengyelek, vagy Orbán.

    Tehát, aki a DK-ra szavazott, vagy a Momentumra, az erre szavazott. És arra, hogy elárulják a választók akaratát. Az nem érv, hogy Weber nem lett volna jó jelölt, mert akkor esetleg a választás előtt kellett volna lecserélni. A szavazók annak a tudatában szavaztak, hogy ő a csúcsjelölt. Ennyi. Egyébként ennél a nőnél ő is jobb volt.

    Ő legalább poénból megfenyegette Orbánt.

    Ja, és nem igaz, hogy nem lehetett tudni. Az, hogy Macron és Merkel leül a V4-ekkel tárgyalni, és később O1G-vel beszélnek először a német-francia paktumról, mindent elmondott erről a nőről.

    Leírtam előre, O1G nem lehet akkora idióta, hogy miután nyíltan nekimegy Junckernek és Webernek, beáll Ursula mögé úgy, hogy nem tudja, hogy ez neki az érdeke. De, tudta, azért röhögött a pofátokba.

    Nem a Fideszesekébe röhögött, hanem akik a DK-t és a Momentumot nyomták.

    2019-ben ott tartunk, hogy egyedül az atomjaira hullott, Fidesz által felvásárolt MSZP-ben van valami szikrányi értelem.

    Ha érted, amit írtam, akkor azt javaslom, tíz évre csinálj útlevelet, mielőtt elindulsz. Azt jó eséllyel csak egyszer kell meghosszabbítani majd, mielőtt állampolgárságot kapsz az új hazádban.

    A többieknek, hajrá DK, hajrá EU.

    Reply
    • Bogatyr

      July 24th, 2019

      Na ezekről nem tudtam ! (Részleges korrupció, alkalmatlanság, nyugati monitorozás).
      És lefogadom a nép 98%-a se tud erről, és ez a legnagyobb baj! Kéne újra egy második nyilvánosság – jöhet a szamizdat? 🙁

      Reply
      • Amanda

        July 24th, 2019

        A korrupció úgy volt, hogy ki akarta szervezni (“oursourceolni”) a honvédelmi minisztérium egyes tevékenységeit magáncégeknek, mert úgy mennyivel hatékonyabb. Ezekre egyrészt rendes rálátásuk se volt (végülis nem gáz, nekik nincs annyi rakétájuk, mint Amerikának, csak pár darab), ráadásul a pénz jó része valamelyik rokonánál vagy barátjánál landolt. Most hirtelen nem emlékszem.

        https://www.google.com/search?ei=d-s4XcncEY2xrgSxi5SIDA&q=ursula+von+der+leyen+corruption+charges&oq=ursula+von+der+leyen+corr&gs_l=psy-ab.3.0.0i324j0.2480.4009..5794…1.0..0.92.514.6……0….1..gws-wiz…….0i67j0i20i263j0i22i30.KroXz9IuXEc

        Nem véletlen, hogy ilyenek jönnek fel, hogy “Von der Leyen’s nomination is a betrayal of democracy”

        A legnagyobb baj, hogy sokak fejében az “Európai Egyesült Államok” azt jelenti, hogy “Meseország”.

        Az EU-t vezető politikusok fejében azt jelenti, hogy “Nagy-Németország”, korábbi nevén “Merkelreich”.

        Szerintem öt év múlva már mindenkinek szembe kell néznie azzal, hogy a Brexit Anglia történelmének egyik legjobb húzása volt.

        Az megvan, hogy Theresa May iszonyatos szenvedése, bénázása, és a bizonytalan időszak ellenére is növekedésnek indult a Brit gazdaság, és csökkent a munkanélküliség?

        Csak erről nem megy a károgás.

        Európa leggazdagabb országai közül kettő, amelyek a világ legélhetőbb országok listáján azt hiszem az első és a negyedik helyet foglalják el, az EU-n kívül vannak. Nem azért nem lépnek be, mert sajnálják a lóvét. Norvégia is és Svájc is adakozik ezerrel. (Norvég alapítványok, stb.)

        Azért nem lépnek be, mert értelmes emberek élnek itt és ott, akik nem kíváncsiak arra a baromkodásra, amit az EU művel.

        Elvben én is EU párti lennék, sőt, szerintem már rég ideje volna egy közös, hivatalos nyelvet használni a bolygón, és eltörölni az összes vámot. Totál agyrém.

        Csak nem ezekkel a vezetőkkel fog ez összejönni, hála a magasságos égnek.

        Reply
  11. Amanda

    July 26th, 2019

    http://www.atv.hu/kulfold/20190726-timmermanstol-egy-kelet-europai-politikushoz-kerulhetnek-a-jogallamisagi-ugyek-a-von-der-leyen-bizottsagban

    Taps taps

    Köszönjük, Momentum. Köszönjük Feri, Klára, hogy megszavaztátok Ursulát.

    Amúgy 9 szavazaton múlott. Ebből a 6-ot hozott A Momentum és a DK. Vagyis még három embert meg kellett volna győzniük, hogy ez nem a Macron-Merkel backdoor sexclub, hanem valami EU-s intézmény, ahol vannak szabályok.

    Csak hát aki megszavazta, az nyilván nem győzködött másokat, hogy ne szavazza meg.

    Szuper. Most Ursula berakhatja Szájert, vagy akár O1G-t a jogállamiságot vizsgáló bizottság élére. Legalábbis annyit tudunk, hogy kelet-európai lesz. Ez azt jelenti, hogy vagy lengyel, vagy magyar. A másik kettőt nem sértegetjük ezzel a jelzővel.

    És ha magyar lesz, akkor Fideszes lesz. Más nem lehet, mert az EP-ben a magyarok közül csak fideszesek ülnek.

    Remélem, 2022-ben, 2026-ban, és 2030-ban is lesz elég szavazója ezeknek a pártoknak (DK, Momentum, ki tudja) ahhoz, hogy O1G-t hatalomban tartsák. Nélkülük nem fog menni. Együtt ez is sikerülhet.

    Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)