2024, július24, szerda
KezdőlapFesz leszAz ATV-Csoport Spirit FM rádiója "Tibet felszabadításáról" sugárzott kínai propagandát

Az ATV-Csoport Spirit FM rádiója „Tibet felszabadításáról” sugárzott kínai propagandát

-

Egyre inkább áthallásosak a kínai propagandaműsorok Magyarországon. Ezek zászlóshajója az ATV-Csoporthoz tartozó Spirit FM rádió, amely a kínai propagaganda szócsöve, a China Media Group anyagait adja le változtatás nélkül. A szombati program első felében „Tibet felszabadítása” volt a téma, és annak fantasztikus hatásai Tibet fejlődésére és az ott élő emberek életére. Magyarországon a „felszabadítás” a szovjet megszállást jelentette, s éppen most van küszöbön a kínai „felszabadítás”.

Mindez nemcsak azért érdekes, mert a Spirit FM a Hit Gyülekezete rádiója, amely a Hetek című újságjában is fizetett hirdetésként közli a keresztényüldöző kommunista Kína propagandacikkeit. A Spirit FM az Orbán-rezsimmel összejátszva nyúlta le a Klubrádió frekvenciáját, amelyen immár az ATV-hez hasonló álellenzéki, csaló rádiót működtet. De a Fudan egyetem Budapestre költöztetésének terve még különösebb akusztikát ad annak, amikor a Spirit FM rádióban Kína „felszabadítja” Tibetet és ahogy legutóbb megvédelmezte Hongkongot.

Sajátos magyar jelenség a NER-ben, hogy két órával a Fudan egyetem elleni tüntetés előtt a magát „ellenzékinek” nevező Spirit FM rádióban a kínai kommunista állam által fizetett műsorban Tibet felszabadításáról beszélnek, és minden fenntartás vagy kommentár nélkül olvassák be egy az egyben a kínai kommunista párt propagandáját. Ugyanebben a rádióban pedig más idősávokban magukat demokratának, tisztességes embernek nevező újságírók, riporterek dolgoznak, akiket ez nem zavar.

Ha esetleg nem hallották volna, érdemes itt meghallgatni a „Kínából szeretettel” című műsort, amely a „szeretet” különleges jelentésébe vezeti be a gyülekezeti rádió hallgatóit, akik az ötvenes évek Szovjetuniójában érezhetik magukat, ahogyan a Spirit FM riporternője monoton hangon beolvassa a kommunista propagandát. Elég tanulságos: https://soundcloud.com/spiritfmbp/kinabol-szeretettel-20210605

A Hit Gyülekezete, s annak vezető lelkésze, Németh Sándor prostituálódása közismert tény, de még annak fényében is különös, hogy magát „keresztény” egyháznak nevező szervezet a keresztényüldöző kommunista rezsim propagandáját közvetíti pénzért. Miközben Németh magát a pártállam üldözöttjeként, a kommunizmus által „üldözött keresztényként” szereti mutogatni, noha ismernek olyan kínai pásztorokat, prédikátorokat, akik megszenvedték a kínai üldözést (mint a náluk is járt Jüan testvér). De ez sem zavarja őket.

Azt viszont nehéz elvonatkoztatni, hogy Németh Sándor bizniszegyházának hetilapja és rádiója éppen akkor lett a kínai kommunista párt propagandájának szócsöve, amikor az általuk kiszolgált Orbán-rezsim épp a kínai kommunista diktatúrának adja el az országot. Gyanítjuk, hogy az egymásra találás nem véletlen, és a Hit Gyülekezete az ATV-Csoporttal együtt része az Orbán-rezsim által elindított kínai gyarmatosításnak. Tevékenységével azt szolgálja. A Hit Gyülekezete ezzel rendkívül súlyos erkölcsi terhet és felelősséget vett magára, amivel egyszer el kell számolnia.

Így most már azt a nem mindennapi dicsőséget is magukénak tudhatják az ATV orbánista propagandacsatornájának ellenzéki vendégei, hogy a kínai állami propaganda magyarországi képviselőinek médiájában szerepelnek. Abban a televízióban, amelynek rádiója Tibet felszabadítását ünnepli és a kínai központi állam erőfeszítéseinek sikereiről számol be. Ugyanezek az ellenzéki politikusok észre sem veszik, hogy a kínai propagandagyár magyar kisozlgálóitól indulnak tüntetni a Fudan egyetem ellen. Nem találnak ebben semmi kivetnivalót.

Mindennek majd akkor lesz jelentősége, amikor Kína Tibet és Hongkong után „felszabadítja” Magyarországot is. Érdemes a Spirit FM fenti műsorát úgy hallgatni, mintha Magyarországról szólna. Ez most már elérhető közelségbe került. Várjuk Németh Sándor prédikációját a kínai felszabadításról, „akiket Kína szabaddá tesz, azok valósággal szabadok” címmel.







Amerikai Népszava
Amerikai Népszava
Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.
25,000KövetőKövessen minket!
1,000KövetőCsatlakozzon!
340KövetőIratkozzon fel!

Legutóbbi bejegyzések