2024, május25, szombat
KezdőlapMagyarországLázár János is bement az Origóba

Lázár János is bement az Origóba

-

Az Origo alapos oknyomozó munkával feltárta, hogy Lázár János külföldi útjaira a cimboráit vitte magával, és a szállodaköltség kétmillió forintba került. Két éjszakát töltöttek kettesben egymillió forintos szállásdíjjal például az egyik alkalommal.

Egy 2012 november végi háromnapos (két éjszakát jelentő) angliai utazáson 920 ezer forint volt a szállásköltség, egy tavaly márciusi kétnapos svájci úton 469 ezer forintba, egy tavaly júliusi, szintén kétnapos olaszországi úton pedig 582 ezer forintba került a szállás. A lebukás után Lázár visszafizette a kétmilliós szállodaköltséget.

A Magyar Telekom, az Origo tulajdonosa, bevételeinek jelentős részét állami szerződésekből szerzi, amelyek Lázár Jánoson múlnak. Először Lázár csak úgy adta a szerkesztőség tudtára, hogy nem tetszik, amit az Origo csinál, hogy „Lázár János szomorú ezért vagy azért”. Aztán kormányzati kérésre a Magyar Telekom kinevezett elnöknek egy hölgyet, akivel el lehetne simítani minden „konfliktust”. A „konfliktus” a sajtószabadság lázári neve.

Jött a telefonos frekvenciák kiosztása, amelynek során Lázár egyszerűen megzsarolta az Origo tulajdonosát, a Magyar Telekomot, hogy az Origo-t vagy fogják vissza, vagy adják el, de így nem működhet tovább, különben a nagy bevételt hozó frekvencia bánja. Lázár saját maguk által elfoglalt és meggyalázott hirado.hu köpedelemhíreivel hasonlította össze egy igazi sajtó teljesítményét, a Magyar Telekom szemére vetve, hogy az Origo ellenzéki.

Lázár ezzel párhuzamosan elkezdte kiéheztetni az állami reklámköltések visszafogásával is az Origo-t. Lázár büntette a sajtót, amely megírta róla a gazemberségeinek minimumát, a jéghegy csúcsát. A politikai kifogásoknak gazdasági következményei lettek a tulajdonosnál. Lázár egy százmilliárdos projekt lehetőségét villantotta meg a Telekommal, másnap pedig kirúgták az Origo főszerkesztőjét, Sáling Gergőt. A főszerkesztő kirúgása megrendelés volt.

Aztán sorban távoztak az újságírók is. Eközben Lázár János azt mondogatta, hogy ő soha senkire nem gyakorolt nyomást. Ennyit ennek a képmutató, önimádó, bájgúnárnak a szavai hitelességéről. Ennyit ér minden szava:

Soha senkire

Soha senkire – Coub – GIFs with sound by Tamás Botos

Mindez nem volt elég, Lázár megoldotta azt is, hogy az Origo-t a Magyar Telekom eladja a New Wave Médiának, az egyik fideszes médiarabló cégnek, ahova a zsákmányt gyűjtik, majd a sajtó látszatát fenntartva az orosz állami médiához hasonló propagandagyárakat működtetnek a helyükön. Az Origo azóta álhíreket és dezinformációkat gyártó propaganda website lett.

Mindez azt jelenti, hogy miután az Origo leleplező tényfeltáró cikkeket írt Lázár Jánosról, Lázár bement az Origo-ba, rátenyerelt az asztalra, először megfenyegette az újságírókat, majd a tulajdonost, utána megzsarolta őket, berontott a főszerkesztői szobába, ahonnan kivágta a főszerkesztőt, kikergette az újságírókat. Ezután „fegyvert” fogott a tulajdonosra, és megszerezte az Origo tulajdonjogát, egy erre a célra létrehozott cég nevén, amely a Lázárék által elrabolt lapokat helyezi a kormány irányítása alá.

Ezzel kell összevetni Fekete-Győr akcióját a Lázár által elrabolt Origo szerkesztőségében, hogy az mennyire pancser, piti, tehetségtelen és ízléstelen eljárás volt. Így is, meg úgy is. Csak a hülyék mennek be egy bankot megfenyegetni, a nagy gazemberek ellopják az egész bankot. Fasiszták és maffiózók mindezt egyetlen saját fillér nélkül teszik.

Kezükben egy fegyvernek látszó tárggyal, amivel szétlövik a plafont. Apropó, fegyver: Lázár esetében vadászfegyverrel. Mert ezek úgy vadásznak, mint egykor a királyok. Nemcsak az ország vadállományára, hanem mindenre, ami mozog.





Amerikai Népszava
Amerikai Népszava
Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.
25,000KövetőKövessen minket!
1,000KövetőCsatlakozzon!
340KövetőIratkozzon fel!

Legutóbbi bejegyzések