Mintha Csipkerózsika-álmukból ébredtek volna fel az ellenzékiek. Hirtelen mindenre ráeszmélnek, amire nyolc évig hiába vártunk. A vasárnapi tüntetés végén a Momentum vezetésével elzarándokoltak végre az MTVA székházához, amely elvileg a magyar közszolgálati televíziózás központja.

Nincs sajtószabadság addig, amíg a közszolgálati televízió fideszes párttelevízió és a központi kormányzati propaganda szócsöve, amely a tisztességes tájékoztatás elemi követelményeinek sem tesz eleget. Megfosztja magyarok millióit az információs szabadság jogától és a valóság ismeretétől.

Nyolc nyomorúságos éven át az egyetlen Nagy Navarro Balázs tiszteletre méltó ellenállásán kívül senkit nem érdekelt, hogy az ATV egy illiberális orbánista vallási szekta televíziója, és nem helyettesítheti, nem is helyettesíti az Orbán által megszállt közszolgálati televíziót. Ellenkezőleg: Orbán fizetett kiszolgálója.

Az Orbán által elfoglalt és megszállt közszolgálati televízió nemcsak elhallgatja a híreket, a tényeket és az információkat, hanem meg is hamisítja a valóságot. Álhíreket közöl, propagandaeszközzé silányult Orbán gátlástalan és lelketlen kiszolgálóinak kezén. A törvénytelen rendszert fenntartó gyűlöletpropaganda eszköze. Az szinte természetes, hogy a tolvajok fejedelmének keze alatt ez is a pénzlopás és a rablás egyik bázisa. Százmilliókat lopnak ki belőle. A magyar ellenzéket nyolc éven át nem zavarta, szinte szótlanul tudomásul vette, hogy Orbán fizikailag lerohanta, megszállta a közszolgálati médiumokat, kisöpörte onnan a szakembereket, politikai tisztogatást hajtott végre, majd beültette a lakájait, akik meghamisítják a híreket, párhuzamos valóságot építenek, elbutítják az embereket, elzárják őket a valóság ismeretétől. A sajtószabadság alapja a közszolgálati média, nem a kereskedelmi televíziózás. A közszolgálati televízió közpénzből működik, a közt kellene szolgálnia, és elszámoltathatónak kellene lennie.

Az ATV Orbán szolgálóleánya

A magyar társadalmat Orbán és az ATV tulajdonosa, a vallási- és médiavállakozó Németh Sándor az orránál fogva vezeti. Az ellenzék és a demokratikus értelmiség megbocsáthatatlan bűne, hogy bedőltek, vagy úgy tettek, mintha bedőlnének ennek a cselnek, és úgy tettek, mintha az ATV pótolhatná a közszolgálati televíziót. Ezért tudomásul vették, hogy a köztévéből párttévé lett, az embereket saját pénzükön hülyítik és butítják, vezetik félre, és ezt zavartalanul megtehették nyolc éven át. A budapesti értelmiség magára hagyta a vidékieket, az ország lakosságának 80 százalékát.

A rabszolgatörvény elleni tüntetés sokadik napján vezette a Momentum az MTVA széházához a kitartó tüntetőket, és hívta fel a figyelmet arra, hogy nem az ATV a köztévé. Az ATV-n nem lehet számon kérni az objektivitást, a korrekt tájékoztatást. Ez egy sajátos szempontokat érvényesítő, Orbánnal paktumot kötött vallási szekta magántelevíziója, amelynek tulajdonosa Orbán és Trump lelkes híve, a liberális demokrácia és a jogállam ellensége, az orosz álhírek fogyasztója és terjesztője, aki rafinált módon manipulálja és becsapja a nézőit, akiket Orbán kezére játszik.

Az ATV se nem köztévé, se nem ellenzéki csatorna. Ha az ATV becsületes ellenzéki televízió lenne, és nem az orbáni médiabirodalom egyik legerősebb bástyája, amelyet az Orbán-rezsim pénzel, akkor sem helyettesítené és nem pótolná a közszolgálati televíziót.

Így azonban jelentős szerepe van abban, hogy a magyar jogállamiság megszűnt. Jogilag kiépült egy zsarnoki rendszer, Orbán egyszemélyes diktatúrája. A tulajdonos úgy üzemeltetett egy “ellenzékinek” hazudott TV-t (a lelküket eladó balliberális médiamunkások álnok és becstelen közreműködésével), hogy közben Orbán mellett kampányol, Soros-gyűlölő, Trump-imádó és szélsőjobboldali összeesküvések lelkes híve. A Németh Sándor vezette vallási szekta, a Hit Gyülekezete, a maga kategóriájában ugyanolyan diktatúra és egyszemélyes gazdasági vállalkozás, mint a NER. Orbán és Németh egy tőről fakad.

Az ellenzék mostani megvilágosodásának el kell vezetnie odáig, hogy a tiltakozásoknak ki kell terjednie a sajtószabadság ügyére, amelynek első és legfontosabb követelése a közszolgálati televízió független és szabad működése. Az ATV szektatévé azt csinál, amit akar, de becsületes ember oda a lábát nem teszi be. Viszont a köztévét vissza kell venni Orbán bűnszervezetétől. Ez a követelés azonban elvezet oda, ahova minden ügy, hogy a rendszer megdöntése nélkül ez lehetetlen. Márpedig sajtószabadság és információs szabadság nélkül nincs szabadság, nincs demokrácia, nincsenek szabad választások.

A rabszolgatörvény rámutatott Orbán aljasságának mértékére, hogy képes eladni saját népét a profithajhász multiknak. De a sajtószabadság, a köztévé nélkül Magyarország nem tudja megvédeni magát és a sötét középkorba süllyed. Ezért a rabszolgatörvény eltörlésével egyenrangú követelés a köztévé szabadsága, a sajtószabadság.

Mivel Orbán nem véletlenül kezdte a rendszerét a sajtószabadság felszámolásával, ezért soha nem fog lemondani arról. Ezért az Orbán-rendszer, a gyűlöletes fasiszta NER felszámolása nélkül nem fog történni semmi. Ezért a tiltakozásoknak nem az egyes részletekre kell koncentrálnia, hanem a törvénytelen diktatúra megdöntését kell célul tűznie.

Ez már nyolc éve is látszott, most is látszik. Miért kell még eltelnie újabb nyolc évnek, mire erre a tisztelt demokraták rájönnek?

 

 







2 hozzászólás : Végre világos lett, hogy az M1 a köztévé, nem az ATV

  1. Mist

    December 17th, 2018

    Az ATV az ál-ellenzéki média, melynek O1G által finanszírozottan szerepe annyi,
    hogy az EU-ban ha a sajtószabadságot kérik rajta számon,
    mondhassa nézzék meg mit mondanak róla az ATV-ben pl.
    Igaz, az ATV kb 5%-hoz jut el,
    gyakorlatilag csak az ellenzék nézi, tehát nincs országos jelentősége.

    Reply
  2. Geyza

    December 17th, 2018

    Csak átmeneti az ébredésük.
    Ha nyolc évig aludtak, akkor mi várható most?
    Max annyi hogy átfordulnak a másik oldalukra és tovább húzzák a lóbőrt.

    (Bár ne lenne igazam)

    Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)