2024, február26, hétfő

Tag: ATV

Az ATV mostantól közvetlenül Mészáros Lőrinctől kapja Orbán pénzét

Az Atmedia felel többek között a közmédia reklámfelületeiért, és ez a cég kezeli a TV2-csoport csatornáinak reklámidejét is. Az Atmedia látja el hirdetésekkel az ATV-t is, ami egyértelműen burkolt kormánytámogatást jelent. Az ATV, amelynek Orbánt kellene "megbuktatnia", Orbántól kapja a pénzt, Orbán tartja el. Milyen ellenzéki televízió az, amit az állítólagos ellenfele tart fenn és finanszíroz? Ez a magyar sajtószabadság. Ez a NER, Orbán önmaga ellenzéke is. Az ATV feladata, hogy kontroll alatt tartsa az ellenzéki pártokat, az ellenzéki értelmiséget és manipulálja az ellenzéki nézőket. Gondosan ügyel arra, hogy ne jelenhessen meg olyan ellenzéki hang, amely képes megszólítani az embereket és alapjaiban kérdőjelezi meg az Orbán-rendszert. Amikor az ellenzéki előválasztás első fordulója előtt megjelentek azok a vélemények, hogy az alaptörvény semmis, a rendszer törvénytelen, az ATV azonnal színre lépett, Hack Péter és mások polgárháborúval fenyegették meg az ellenzéki jogászokat.

Hadházy Ákos rátapintott Németh Sándor és az ATV lényegére

Az elsőfokú bíróság helyesen állapította meg, hogy Hadházy Ákos a véleményét fejtette ki a lopott vagyon és az ATV álellenzéki működése közötti összefüggés tekintetében, és a tények alapján helyesen és logikusan következtetett arra, amilyen véleményre jutott. Ez azt jelenti, hogy a bíróság szerint logikusan lehet összefüggést találni Németh Sándor lopott pénze és állami támogatása, valamint az ATV hazug "álellenzéki" működése között. A kettő szorosan összefügg egymással. Németh Sándort lefizette Orbán, ezért hazudozik a Bibliával hadonászva globalistákról.

A válság biztos jele: veszteséges a propagandasajtó

Az EU pénze nélkül az Orbán-rendszer a csőd szélén áll. Nem jut pénz a kórházakra, az iskolákra, a tanároknak, az állam alapvető funkcióinak ellátása is gondot okoz. Ha lenne pénz, akkor Orbán nem a könnygázt választaná a diáktüntetések és a tanárlázadások letörésére. Az is sokat elmond, hogy nemzetközi sportesemények megrendezését mondják le sorban. Márpedig Orbán nem fog hozzájutni az uniós pénzekhez, mert a rendszerét nem fogja az EU elvárásainak megfelelően demokratizálni, az oroszpárti politika pedig nem szerez neki barátokat Európában.

Az ATV a pedofíliát relativizálta Szabó Tímeával szemben

Miután Szabó Tímea sérelmezte az ATV és a riporter elfogadhatatlan álláspontját, amivel gyerekek szexuális bántalmazásaiért felelős papot megvédett, cinikusan relativizálva a pedofíliát, az ATV a sajtóban elfogadhatatlan, s csupán a Hit Gyülekezetében megszokott durva stílusban támadott saját interjúalanyára, amiben mégcsak nem is volt igaza, amelyben hazugnak és uszítónak nevezte a parlamenti képviselőt, aki a bántalmazott és megerőszakolt gyerekek védelmében egy korrekt nyilatkozatot adott ki. Ilyen stílusban egy televízió nem beszélhet egy képviselővel, aki interjút adott.

Az ATV Németh Sándor magáról mintázott „apafigura” elméletével hibáztatja a Deák téri áldozatot

A konkrét esetben azt tartotta fontosnak leírni a csöppet sem szektás és demagóg ATV, hogy a meggyilkolt áldozat édesapja a börtönben gyászolja a fiát. Ezzel azt sugallja, hogy az áldozat és annak családja nem vétlen abban, hogy a 18 éves fiút meggyilkolták. Így járnak az ilyenek, akiknek nincs egy vaddisznó, állat "erőskezű" apa az életükben, mert már az is a börtönben van. Mindenkinek egy Németh Sándort kellene adni "apafigurának", és akkor majd nem szúrnák le.

A Fidesz füredi frakcióülését is Németh Sándor fia, az ATV vezérigazgatója üzlettársának cége biztosította

Már évekkel ezelőtt megírtuk, hogy amíg az ellenzék az ATV-be jár, és az ellenzéki érzelmű emberek az ATV-t nézik, addig az Orbán-rendszer megmarad. Választhatnak: ATV vagy szabadság. Az ellenzéki pártok választottak: ATV. Ez a választásuk teljes összhangban áll azzal a választással is, hogy a Fidesz álparlamentjében baksisért legitimálják az Orbán-rendszert. Miközben eljátsszák az ellenzéket, a rendszer ellenfeleit, ők jelentik a legitimációt. Valójában pontosan olyanok, mint az ATV. Adhatnának 50 százalékos tulajdont ők is Bessenyeinek vagy Orbán más emberének.

Az ATV-ben pénzért adott megszólalási lehetőség olyan, mint a katolikus egyházban a búcsúcédula árusítása

Tájékoztatjuk az ATV hazudozó tulajdonosait, hogy nincs különbség, ha Szaniszló Sándor bármelyik hírműsorban jelenik meg pénzért, és nem a hirdetési blokkban, amelynek végén nem tüntetik fel, hogy "a XVIII. kerület fizetett hirdetését látták", akkor az ugyanolyan korrupció, csalás, törvénytelenség és blaszfémia, mintha a szent "Egyenes Beszédben" történik ez meg, mint ahogyan ez a kerület elszámolása szerint meg is történt, méghozza a legtöbb (nyolc) alkalommal. Befizette az önkormányzat a polgármesterét az ATV legnézettebb hírműsorába, az Egyenes Beszédbe (is).

Németh Sándor propagandája már azt terjeszti, hogy az ATV soha nem volt a Hit Gyülekezete tulajdona

Az ATV Zrt. fő részvényese, a legnagyobb tulajdonosa a Broadcast Project Kft., a másik tulajdonos a Hadar Gold Kft., míg a harmadik tulajdonos magánemberként Németh Sándor. A két cég, a Broadcast Project Kft. és a Hadar Gold Kft. a gyülekezet cégei voltak akkor (méghozzá mindkettő a Hit Gyülekezete 100 százalékos tulajdonában volt, a Hit Gyülekezetét képviselő Új Spirit Kft.-n keresztül, ügyvezető Németh Alexandra, Németh Sándor lánya), amikor Németh Sándor előbb az offshore cégen keresztül, majd a saját nevén többségi tulajdonos lett.

Ha az ATV ellenzéki lenne, és nem Orbánt szolgálná, a NER firtatná Németh Sándor vagyonát

Korábban el tudta volna képzelni bárki, hogy a Pesti Srácok propagandistája jelenik meg az ATV-ben? Méghozzá azzal a bizarr és nevetséges indoklással, hogy az "objektivitás" jegyében. A Prosti Srácok az objektivitás, miközben Németh Sándor szisztematikusan kinyírta az ATV-ből a magyar sajtó legkiválóbb személyiségeit, szakmai legendáit, akik a diktatúra ellenzéke voltak, hitelesek és igazi újságírók. Olyan, a volt TV2-ből kihullott, prostituált ripacsokkal váltotta fel őket, akik a szakmai tudásukat az ATV csalásának és manipulálásának leplezéséhez használják fel.

Baranyi Krisztina téved, mert az újságíráshoz az ATV-nek sincs semmi köze

Orbán még soha nem fizetett és nem tartott el "ellenzéki" csatornát, amely nem neki dolgozott. Az ATV-nek ugyanonnan öntik a pénzt, ahonnan a Pesti Srácokba és a többi propagandamocsokba. Az ATV egy ugyanolyan propagandamocsok, mint az Orbán-rezsim propagandagyárának bármelyik más része, beleértve a Pesti Srácokat is. Az ATV célközönsége és módszere más, kifinomultabb, de a cél és a tevékenység ugyanaz. Csak az ATV sokkal hatásosabban és hatékonyabban végzi a feladatát, mert leplezi az Orbán-rendszer szolgálatát. Miközben a tulajdonos véres szájú fideszes.

Németh Sándor szerint azért nem lophatta meg a Hit Gyülekezetét, mert ő maga a Hit Gyülekezete

Ezek után a "keresztény" vezető lelkész, egyházi vezető a szószékről még "kétlábú barmoknak" nevezi azokat, akik leleplezték a lopását, szóvá teszik, hogy meglopta saját egyházát, kifosztotta a saját híveit. Majd azt mondja, hogy "ezért fontos táplálkoznunk Isten Igéjével, betöltekezni Szentlélekkel, hogy ezeken tudjon az ember nevetni". Hát persze, erre való a Szentlélek. Hogy amikor lebukik a lopáson és az adócsaláson a lelkész, akkor tudjon rajta nevetni. De amíg csak a Szentlélekre számított Németh Sándor, addig nem tudott rajta nevetni. Kellett hozzá a NER segítsége.

A Klubrádió frekvenciája után az Indexet is a „Németh-család” kaphatja meg

Csak a bolond nem látja, mire készül Rogán Antal: az ATV és az Index megtette az első lépést a fúzió felé, és nem az...

A szektatulajdonos Németh Sándor családja törvénytelenül szerezte meg a Fidesznek a Klubrádió frekvenciáját

Az ATV-t az Orbán-rendszer tartja fenn. Németh Sándor televízióját Orbán Viktor fizeti, a pénzt ugyanazon a csatornán keresztül kapják, mint a NER propagandagyárának további szereplői. Az ATV a legelkötelezettebb illiberális médium, a legfontosabb és leghatékonyabb része Orbán és Rogán propagandamédiájának, mivel a teljes ellenzéket (a pártokat, az értelmiséget, a holdudvart, a szavazókat) bekebelezte, és kontroll alatt tartja. Németh ezt olyan professzionálisan csinálja, hogy ugyanerre a feladatra kérték fel a rádiózásban is.

Az ATV és a Hit Gyülekezete Orbánnal összejátszva végleg lenyúlta a Klubrádió frekvenciáját

Az ATV érdekeltségébe tartozó Spirit FM esetében nyilvánvaló a lebukás, hogy az ATV összejátszik az Orbán-rezsimmel, és az Orbán-rendszer által pénzelt és felhasznált propagandacsatorna. Ami a televíziózásban az ATV, az a Spirit FM a rádiózásban. Innen tudható, mi az ATV. Mindkettő szerepe az, hogy ellenzéki csatornának álcázzák magukat, amivel a sajtószabadság hamis látszatát adja a közmédiumok elfoglalása és megszállása után, másrészt az ellenzék fölött kontrollt gyakoroljon, levezesse a gőzt, s bújtatott módon manipulálja az ellenzéki pártokat és az ellenzéki közvéleményt.

- A word from our sponsors -

spot_img

Follow us

KezdőlapCímkékATV