//

A Klubrádió frekvenciája után az Indexet is a “Németh-család” kaphatja meg

10 perc olvasási idő
3

Csak a bolond nem látja, mire készül Rogán Antal: az ATV és az Index megtette az első lépést a fúzió felé, és nem az Index fogja beolvasztani az ATV-t, hanem az Orbán-rendszer szolgálatában már érdemeket szerzett álellenzéki csatorna, az ATV az Indexet. Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezetője egy liechtensteini offshore cég közbeiktatásával ellopta az ATV-t a Hit Gyülekezetétől, és az Orbán ügyészsége által kézzel vezérelt rendőrség Németh Sándort futni hagyta (beleértve a milliárdos áfacsalás gyanúját is), így Németh családi maffiája a legmegbízhatóbb szolgája Orbánnak.

A partneri együttműködés szerint az ATV munkatársai már most felbukkannak az Indexben, és fokozatosan átveszik az egészet. Már most közös produkciókat terveznek, már most megosztják a költségeket, elkezdődik az Index és az ATV egybeolvadása. Amikor az ATV már mindenbe belelát, fokozatosan átveszi az Index működtetését és irányítását, és az egészt beleolvaszják a Németh-család maffiájába. Az ATV professzionális szintre fejlesztette az álellenzékiséget, miután úgy tudja az Orbán-rezsim érdekeit védeni, hogy azt az ellenzéki nézők nagy része sem veszi észre.

Orbán médiaügyeit Rogán propaganda- és titkosszolgálati miniszter intézi, aki évek óta nagyon szoros kapcsolatot ápol a Németh-maffiával, elsősorban Németh Sándor fián, Németh S. Szilárdon keresztül, aki az ATV vezérigazgatója, és a Klubrádió frekvenciáját lenyúló Spirit FM Rádió fő tulajdonosa. Németh S. Szilárd a NER-lovagok belső köréhez tartozik, felesége, Németh Anna a NER-ribancok néven ismert, Rogán Cecília és Sarka Kata általa vezetett kör tagja, akinek melle – valami csodatevés folytán – egyenes arányban nő a médiabirodalom méreteivel.

A Klubrádiót a Fidesz a Németh-család kezére játszotta, azt a látszatot keltve, mintha nem a sajtószabadság egyik zászlóshajóját végezte volna ki a hatalom, hanem egy másik “ellenzéki” csatorna törvényes versenyben szerezte volna meg. Erről a csalásról kiváló oknyomozó riportban rántotta le a leplet a 444.hu. Németh Sándor hullarabló módjára fosztotta ki a Klubrádiót és a hallgatóit, akik nagymértékben a saját televíziójának nézői is. Kíméletlen módon közreműködött a Klubrádió kinyírásában, a sajtószabadság durva lerombolásában, a jogállamiság lábbal tiprásában.

Ugyanezt csinálják meg várhatóan az Index-el is, amely a leglátogatottabb online újság volt valaha, a függetlensége nagy szálka volt az Orbán-rezsim szemében. Több lépcsőben tudták megszerezni és kinyírni a lapot. Az Index ma Telex néven működik, ami az Index domain neve alatt maradt, az nem az Index, hanem egy fasiszta propaganda oldal, egy korcs torzszülemény, az egykori Index meggyalázása, amely csak a volt Index külsejében és helyén jelenik meg, de tartalmilag az ellentéte a valódi Indexnek.

Az Index a jelenlegi állapotában nemcsak nívótlan, koncepció nélküli fos, hanem az egész tulajdonlás, vezetés és irányítás bizonytalan. A Fidesz azonban nem akar lemondani az egykori Index tévedésből megmaradt olvasótáboráról, a lap egykori befolyásáról, és még azelőtt biztos kezekbe akarja adni, mielőtt az egész eljelentéktelenedik és érdektelenné válik. A “biztos kezek” alatt azt kell érteni, hogy ellenzékinek látszó, tudatosan manipuláló, de az Orbán-rendszernek dolgozó tulajdonos irányítja.

Ki más lehetne erre alkalmasabb, mint a börtöntől megmentett, zsarolható bűnöző, a tolvaj Németh Sándor, aki egyébként is ezt a mocsok tevékenységet folytatja az ATV-vel nagy rutinnal immár 12 éve. A Németh Sándor által vezetett családi maffia pedig Rogán kezesbáránya. Addig-addig megy az “együttműködés”, így partnerség, úgy költségmegosztás, hogy egyszer csak kézen fekvőnek látszik a megoldás, hogy ha már ennyire összefonódott a két médium, miért ne lehetne a kettő egy. S akkor, mintegy hirtelen támadt ötletet, bejelentik az egyesülést.

Az még bizonytalan, hogy ezt hogyan papírozzák le, de ha az lesz a mese, hogy az “ATV Csoport” megvásárolja az Indexet, akkor arra Németh Sándor előre megkapja a pénzt. Ha nem lesz rá pénz, akkor majd kitalálják, hogyan barterezik le, vagy hogyan számolják el egymás közt az eddigi “költségmegosztást”. A lényeg, hogy az Index a Németh-család kezébe kerül, az ATV Csoport tulajdona lesz, s ezt már előre lezsugázták, a “partnerség” pedig az első lépés a fúzió felé. Ugyanaz, mint a Klubrádió ideiglenes frekvenciahasználata esetén.

Arról pedig, hogy mindez mi célt szolgál, senkinek ne legyenek kétségei, miután a “partnerség” bejelentése után az Index azonnal nagyinterjút készített a jövőbeli főnökével, Németh S. Szilárddal, méghozzá “Az ATV-nél ‘hánynak’ a szekértábor-logikától” címmel. Ebből mindenki érthet. Németh S. Szilárd és az általa vezetett ATV (s annak kép nélküli hangos változata, a Spirit FM Rádió, az Index lesz az írott változat) a korlátlan hatalmat gyakorló önkényuralom és annak ellenzéke között nem akar különbséget tenni, mintha azok ugyanolyan rendes emberek, demokraták lennének.

Ez a cél, összemosni a jót és a rosszat, a NER-t és az ellenzéket, a szart és a libamájat, felszámolni az Orbán-rendszerrel szembeni ellenállást, mert az “szekértábor-logika”, ugyebár, amitől hány ez a derék ellenzéki médiacsászár, akinek az apukája lopta össze a médiabirodalmát, szerencsétlen becsapott hívők kifosztásával, majd az ellenzék elárulásával, és Orbánnak való behódolásával. Mi is hányunk ettől az egésztől, hogy ellenzéki média címén ilyen aljas tevékenységet végeznek, és egy fasiszta rendszert kiszolgálnak, abból gazdagodnak, és “virágoznak”, ami mást nyomorba dönt.

Németh Sándor szerint ez “Ábrahám áldása”. De Ábrahám nem mások kifosztásából, árulásból és lopásból, becstelenségből lett gazdag. Ez nem áldás, hanem lopás. A kettő között a Btk. és a Biblia egyaránt jelentős különbséget tesz.

 





Amerikai Népszava Opinion

Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.

Előző cikk

Az EU lebuktatta Orbánt, hogy hazudott a rezsicsökkentésről, nincs “energia-veszélyhelyzet”

Következő cikk

Németh Sándor elvitatja Fekete Dávid üdvösségét, de saját evangéliuma szerint ő sem üdvözül