2024, június18, kedd
KezdőlapFesz leszAz ATV-ben pénzért adott megszólalási lehetőség olyan, mint a katolikus egyházban a...

Az ATV-ben pénzért adott megszólalási lehetőség olyan, mint a katolikus egyházban a búcsúcédula árusítása

-

Ha létezik „istenkáromlás” a sajtóban, akkor az ATV-ben pénzért árusított megszólalási lehetőség az. Nem is lehet máshoz hasonlítani, mint az „egyháztörténet” legnagyobb istentelenségéhez, a bűnbocsánat pénzért történő árusításához a középkori katolikus egyházban (már amennyiben a Constantinus császár által létrehozott katolikus egyházat és vallást egyáltalán az egyháztörténet részének tekintjük, mert szellemi értelemben ez nem Jézus Krisztus egyháza). Ennél nagyobb blaszfémia, istenkáromlás nem képzelhető el „egyház” címén, s nem képzelhető el a sajtóban.

Az ATV esetében a búcsúcédula árusításával való párhuzam adja magát, mivel egy olyan médiumról van szó, amelynek eredeti tulajdonosa egy egyház, a Hit Gyülekezete volt, amelytől a tulajdont a vezető lelkésze (a pápája) ellopta. Mindkét esetben egyházi személyekről van szó, akik pénzért adják azt, ami ingyen jár, s aminek ingyen biztosítása alapvető kötelességük, az alaptevékenységük. Az igazi egyház alapfeladata az Isten által megszerzett ingyen bűnbocsánat átadása az embereknek, az igazi sajtó feladata a tájékoztatás, az informálás, az ingyen megszólalási lehetőség biztosítása.

Aki ezt pénzért adja, pénzért kiárusítja, mindkét esetben „istentelen” ember, aki a legszentebb kötelességét árusítja ki, és pénzt csinál mások kiszolgáltatottságából. Ennek a romlottságnak, velejéig züllött erkölcstelenségnek bizonyítéka önmagában az is, hogy az ATV (az egyházvezető tulajdonos és a nepotizmusból vezérigazgató fia) gátlástalanul belehazudik a nyilvánosság arcába. Németh Sándor és családjának televíziója azt állítja, hogy egyes politikusok nem pénzért szerepeltek a műsoraikban, miközben szerződés van róla, és az érintettek ez alapján számoltak el közpénzeket.

Ahogyan azt a 24.hu alaposan megírta, arról Virág elvtárs sem nyitna vitát. A XVIII. kerületi önkormányzat szerint a DK-s Szaniszló Sándor többször is egy több millió forintos szerződés keretében járt az Egyenes Beszédben, ahol tavaly ő volt a legtöbbször szereplő kerületi polgármester. A cikk szerint Zugló MSZP-s vezetője mellett Óbuda és Újpest DK-s polgármestere is szerződés keretében jelent meg az ATV-ben többször is, de azt senki nem tudja, még hány ilyen szerződés létezik, és ki mennyi pénzért beszélhet az ATV-ben. Nyilván úgy is kérdezik az alanyt, amennyit fizetett.

Sajtóban ennél nagyobb korrupció nem létezik, mint ahogy az egyházban sem, ahol a Jézus Krisztus vérén megszerzett és ingyen adott bűnbocsánatot árusítják ki, és csinálnak pénzt belőle. Ha ezt lehet még fokozni, a legkorruptabb az olyan egyházi vezető, aki egy médiumot birtokol (miután saját egyházától ellopta), és pénzért adja azt, aminek ingyen biztosítása a sajtó alapvető kötelessége. Ami az egyházban az ingyen bűnbocsánat, az a sajtóban az ingyen szabad megszólalás. Ezek után már semmi meglepő nincs abban, ha hazudik is az, aki lopott, és letagadja, amiről szerződés van.

Csupán a tények kedvéért idézzük fel, hogy a XVIII. kerületi önkormányzat hivatalos adatigénylés keretében azt a tájékoztatást adta, hogy 2021-2022-ben összesen 8 millió forintért 13 alkalommal szerepelhetett a polgármesterük az ATV műsoraiban, méghozzá 4 alkalommal „A nap híre”, 8 alkalommal az Egyenes Beszéd és 1 alkalommal az ATV Start című műsorban. Az ATV nyilván ezekkel a megjelenési lehetőségekkel számolta el a 8 millió forint dugi közpénzt, amit az önkormányzat fizetett. Ha ezek közül bármelyik nem a pénzért lett volna, akkor hibádzik az elszámolás, tartoznak.

Ennek azért van látszólagos jelentősége, mert az ATV-s Németh-klán jó farizeusok módjára játszik a szavakkal, s azt próbálja előadni, hogy „Szaniszló Sándor nem az ATV-vel kötött önkormányzati megállapodás részeként szerepelt az Egyenes Beszédben. A szerkesztők saját döntésük és kizárólag szakmai szempontok alapján hívták a műsorba szerepelni, mivel Szaniszló Sándor országosan ismert, országos érdeklődésű ügyekben is megszólaló politikus, akit az átlagnál többen néznek”. Ezen csak röhögni lehet: Szaniszló Sándor, mint országosan ismert politikus, akit sokan néznek.

A képmutatás az Egyenes Beszéd című műsor körül forog, mintha az ATV által elkövetett blaszfémia, korrupciós lefizetés csak abban az esetben lenne igaz, ha a befizetett politikus az „Egyenes Beszéd” (már ez a cím is micsoda hazugság) című műsorban szerepelne. Ezért állítják azt, hogy Szaniszló, az „országosan ismert” politikus (akit egy budapesti kerületi önkormányzat fizetett be az ATV-be, hogy a kerület ügyeiről beszéljen, ami a kerületen kívül senkit nem érdekel), az Egyenes Beszédben nem a pénzért, hanem önmaga jogán került be, mint akit annyian néznek.

Tájékoztatjuk az ATV hazudozó tulajdonosait, hogy nincs különbség. Ha Szaniszló Sándor bármelyik hírműsorban jelenik meg pénzért, és nem a hirdetési blokkban, amelynek végén nem tüntetik fel, hogy „a XVIII. kerület fizetett hirdetését látták”, akkor az ugyanolyan korrupció, csalás, törvénytelenség és blaszfémia, mintha a szent „Egyenes Beszédben” történik ez meg, mint ahogyan ez a kerület elszámolása szerint meg is történt, méghozza a legtöbb (nyolc) alkalommal. Befizette az önkormányzat a polgármesterét az ATV legnézettebb hírműsorába, az Egyenes Beszédbe (is).

Mivel az Egyenes Beszédben való szereplés a pénz elszámolásának része, ezért kár a hazudozásért. Ez akkor is teljes lebukás, ha csak az Egyenes Beszédben való szereplés lenne pénzért immorális és törvénytelen, mert az is megtörtént. De törvényesen és etikusan Szaniszló Sándor pénzért csak az ATV ugyancsak nagy nézettségnek örvendő Ékszer TV műsorában kaphatott volna helyet, vagy valamelyik hasonló gagyi, bizsu reklámműsorában, ahol hamis dolgokat árulnak. Mint a Vidám Vasárnap című, ugyancsak politikai propagandaműsorban, amelyet sokan nem is istentiszteletnek, hanem pénztiszteletnek hívnak. Ezért kapják (Orbántól) a legtöbb pénzt. Ebben keveredik aztán össze minden, ez az istemkáromlás és a blaszfémia csúcsa.

Azzal, hogy politikusok pénzért kerültek az ATV fő hírműsoraiba, az ATV deklarálta, hogy ezek a hírműsorai és az egész televízió is az Ékszer TV színvonalán működik, hamis, gagyi, bizsu az egész. Az ATV állelkész tulajdonosának csak a pénz számít, mert pénzéhes tolvaj a tulajdonosa, akinek nem elég a százmilliók, amit az ellenzéki nézők becsapásáért Orbántól kap, hamis dolgokat árul. Aki fizet, az szerepelhet, megszólalhat, a riporterek az eltitkolt, rejtett és bújtatott pénz fejében nem újságírói kérdéseket tesznek fel nekik, hanem alákérdeznek, mint az Ékszer TV háziasszonyai tették.

Az ATV tehát több szinten is becsapja a nézőit, pénzért árul búcsúcédulát, megszólalási lehetőséget. Ahogy a Hit Gyülekezete nem egyház, Németh Sándor nem lelkész, úgy az ATV nem sajtó.







Amerikai Népszava
Amerikai Népszava
Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.
25,000KövetőKövessen minket!
1,000KövetőCsatlakozzon!
340KövetőIratkozzon fel!

Legutóbbi bejegyzések