2024, május22, szerda
KezdőlapMagyarországKiemelt hírekAz ATV mostantól közvetlenül Mészáros Lőrinctől kapja Orbán pénzét

Az ATV mostantól közvetlenül Mészáros Lőrinctől kapja Orbán pénzét

-

A magát ellenzékinek nevező, de a kormánypropaganda egyik zászlóshajójaként működő ATV mostantól közvetlenül Mészáros Lőrinctől kapja az állami hirdetéseket, Orbán pénzét. Ez egyértelműen elhelyezi az ATV-t a médiapiacon, mert állami hirdetéseket csak olyan médiumok kapnak Magyarországon, amelyek a rendszer támogatói és kiszolgálói. Az ATV is ezek közé egyike.

A Mészáros Csoporthoz tartozó Status MPE Magántőkealap egyedüli irányítást szerez az Atmedia és leányvállalatai felett, írta meg a G7. Az Atmedia felel többek között a közmédia reklámfelületeiért, és ez a cég kezeli a TV2-csoport csatornáinak reklámidejét is. Az Atmedia látja el hirdetésekkel az ATV-t is, ami egyértelműen burkolt kormánytámogatást jelent. Az ATV, amelynek Orbánt kellene „megbuktatnia”, Orbántól kapja a pénzt, Orbán tartja el. Milyen ellenzéki televízió az, amit az állítólagos ellenfele tart fenn és finanszíroz?

Ez a magyar sajtószabadság. Ez a NER, Orbán önmaga ellenzéke is.

Az ATV feladata, hogy kontroll alatt tartsa az ellenzéki pártokat, az ellenzéki értelmiséget és manipulálja az ellenzéki nézőket. Gondosan ügyel arra, hogy ne jelenhessen meg olyan ellenzéki hang, amely képes megszólítani az embereket és alapjaiban kérdőjelezi meg az Orbán-rendszert. Amikor az ellenzéki előválasztás első fordulója előtt megjelentek azok a vélemények, hogy az alaptörvény semmis, a rendszer törvénytelen, az ATV azonnal színre lépett, Hack Péter és mások polgárháborúval fenyegették meg az ellenzéki jogászokat.

Az ATV a gőz leengedésére is szolgál, a fotelforradalmárok etetése a feladata, ezen kívül azt a hamis látszatot kelti, hogy Magyarországon sajtószabadság van, az ellenzéknek is van televíziója. Az, hogy ellenzékiek megjelenhetnek egy erre kijelölt propagandaeszközben, nem jelenti azt, hogy sajtószabadság van, mert ennek a TV-nek az a feladata, hogy ezeket az embereket megválogassa, kiszűrje, hiteletelenítse és mindentől elvegye a nézők kedvét.

Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy az ATV létezése elfeledtette az emberekkel a kisajátított közmédiát, mintha az orbánista vallási szekta televíziója betölthetné a közmédia szerepét. De az ATV nem közmédia, hanem magántelevízió, manipulatív tevékenysége nem közszolgálat, hanem az ellenzék leszerelése, az ellenzéki nézők elringatása.

Ezt a feladatot rendkívül átlátszó módon, de technikai szempontból professzionálisan hajtja végre Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze, a fia és korrupt újságírók révén. Az ATV korábban a Hit Gyülekezete cégeinek 100 százalékos tulajdonában állt, aminek többségi tulajdonát Németh Sándor egy liechtensteini offshore cég közbeiktatásával saját nevére írta, magyarul: sikkasztott, ellopta. Itt olvasható az ATV ellopásának története.

Bűntársa az egyik lánya, a HGY vagyonkezelő cégének ügyvezetője volt, aki lehetővé tette a lopást. Németh ellopta az ATV-t saját gyülekezetétől, saját híveit lopta meg, de nemcsak a vagyont lopta el, hanem a hirdetési bevételek egy részét is. Németh Sándor és az ATV a NER médiabirodalmába tökéletesen beépült, miután a Mészáros Lőrinc (Orbán strómanja) érdekeltségébe tartozó Atmedia „értékesítette a reklámidejét”, magyarul: ezen keresztül kapja az ATV az állami hirdetések formájában Orbántól a pénzt. Ezzel fizetik le.

A konstrukció azért érdekes, mert az állami cégek a „Mészáros-cég” közbeiktatása nélkül is hirdethetnének közvetlenül a listán átadott médiumokban, de az Atmedia révén még Orbán a strómanján keresztül is megcsapolja a közpénzt, hirdetésszervezési jutalék formájában. A diktátor hasonmása és legjobb tanítványa, Németh Sándor is létrehozott egy ilyen céget, s ő is megsarcolja az ATV-be érkező fideszes támogatást és jutalékként levesz belőle.

Az X and A Marketing Kft. (az ATV ellopásában közreműködő lánya, Németh Alexandra nevéből) székhelye az ATV székháza. Az állami pénz két lépcsőben érkezik az ATV-hez, az első lépcsőben Orbán, a második lépcsőben bűntársa, Németh Sándor lelkész sarcolja meg a pénzt, amiből az ATV-nek nincsenek anyagi gondjai, mint Iványi Gábornak. Ez a Júdás-pénz, amit most már közvetlenül Mészáros Lőrinctől kap Németh Sándor „ellenzéki” tévéje.

A magyar ellenzék és értelmiség tisztességes része nem teszi be a lábát az ATV-be, nem asszisztál Orbán és Németh piszkos játékaihoz. Ahogy nem is jelenhet meg az ATV-ben igazi ellenzéki, aki nem ismeri el Orbán-rendszerét. Orbán és Németh összejátszása kellett a Klubrádió kivégzéséhez is. A Klubrádió frekvenciáját pályázaton kívül adták a Spirit FM rádiónak, amit Németh Sándor a Klubrádió helyének elfoglalása céljából hozott létre.

A Spirit FM egy éppen olyan csaló álellenzék rádió, mint amilyen az ATV, mindezeket Orbán finanszírozza. Németh a pénzért cserébe a Fidesz politikai kampányait szervezi gyülekezete tagjaival, és szolgáltatásaiért cserébe Orbán elsimította az ATV ellopásának ügyét, így nem került börtönbe több milliárdos lopás után a lányával együtt. Németh most már zsarolható is. Tökéletes mintapéldánya a fasiszta NER kiszolgálóinak.

Németh olyan mélyre süllyedt, hogy a kínai és az orosz állami propagandát is leplezetlenül hirdeti és terjeszti. A magyar ellenzéki nézők pedig engedik, hogy a lefizetett orbánista Németh manipulálja őket, mert nem tudnak lemondani a tévézésről. De nem értik, miért nincs „forradalmi” hangulat, miért fásultak az emberek. Ezért. Vagy szabadság, vagy ATV. Tessék választani.







Amerikai Népszava
Amerikai Népszava
Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.
25,000KövetőKövessen minket!
1,000KövetőCsatlakozzon!
340KövetőIratkozzon fel!

Legutóbbi bejegyzések