A keresztény szélsőjobb fenyegeti a zsidókat, nem a muszlimok

Közzétéve May 26, 2019, 12:11 pm
4 mins

Németország antiszemitizmus elleni kormánybiztosa, Felix Klein szerint az antiszemitizmus erősödése miatt már nem ajánlatos az országban élő zsidóknak, hogy nyilvánosan kipát viseljenek. Az antiszemita támadások 90 százalékát a keresztény szélsőjobboldal hajtja végre, és csak elenyésző számban muszlimok. Ez a bejelentés a kapitulációval felérő beismerés, amire azonnal reagált is a német belügyminiszter, hogy ez megengedhetetlen, mert minden német polgárnak biztosítani kell azt a szabadságát, hogy a vallását nyíltan vállalhassa. Az államnak garantálnia kell a vallásgyakorlás szabadságát.

Elfogadhatatlan, hogy a zsidóknak Németországban titkolniuk kelljen a vallásukat, és hasonlóképpen nyilatkozott Reuven Rivlin izraeli államelnök is. Az illiberális szélsőjobboldali propaganda, az idegengyűlölet mindig a zsidókat éri el először, és Németországban a hazug bevándorlásellenes propaganda és uszítás az oka az erősödő antiszemitizmusnak, nem a muszlimok. 90 százalék az elsöprő többség, és mindezt a retorikát ráadásul a kereszténység nevében adják elő, amely azonnal feltámasztja a hagyományos keresztény antiszemitizmust is. A kettő együtt pedig erőszakhoz vezet.

Mindez rávilágít arra is, hogy hazug az antiszemita magyar Orbán-kormány retorikája, hogy a muszlimbevándorlás növeli az antiszemitizmust Európában. A muszlimoknak csak egy kevés százaléka, amely az interneten szélsőséges tartalmakat fogyaszt, követ el zsidóellenes atrocitást, ezzel szemben a keresztény illiberális szélsőjobboldal, Orbán Viktor lelki rokonai és szellemi testvérei tömegesen veszélyeztetik a zsidókat. Orbán legnagyobb hazugsága a “zéró tolerancia” az antiszemitizmussal szemben, miközben évek óta rendszeresen teleragasztják a neonácik jelképével, a zsidó világ-összeesküvés szimbólumával, Soros Györggyel a magyar utcákat, metrókat, buszmegállókat, tömegközlekedési eszközöket. A náci Németországhoz hasonló antiszemita uszítást folytat Orbán.

Amerikában a pittsburgh-i zsinagóga elleni brutális terrortámadást is egy keresztény fehér tömeggyilkos követte el, méghozzá azután, hogy Trump átvette Orbántól a Soros-gyűlöletre épülő bevándorlásellenes propagandát. Ezekre a hazugságokra hivatkozva gyilkolt a fehér keresztény terrorista a zsinagógában. Ugyanez játszódik le Németországban is. Magyarországon nincsenek fizikai támadások a zsidók ellen, de európai felmérések szerint Magyarország a leantiszemitább ország a kontinensen, és ez az illiberális fasiszta, szélsőjobboldali, keresztény uszítás és gyűlöletkeltés eredménye. A feltámasztott Horthy-kultusz, a deportálások évére visszarendezett, ijesztő és szörnyeteg Kossuth-tér, a holokaszttagadás (hamisítás), a náci emlékmű, Schmidt Mária tízmilliárdokért folytatott tudatos történelemhamisítása mind ezt gerjeszti.

 





4 hozzászólás : A keresztény szélsőjobb fenyegeti a zsidókat, nem a muszlimok

  1. altul

    June 9th, 2019

    Kedves Bartus László.

    Amint időnként olvasom a cikkeit , arra jöttem rá , hogy ön a jelenlegi muszlim migráció pártfogoja, eddig semmi gond evel, mert az ön döntését tiszteletben kell tartani. De azért engedje meg , hogy egy ajánlatot tegyek önnek , amivel , ha akar egyet ért, ha nem akar egyet érteni , akkor nem ért egyet. Ha már annyira együttérző a migránsokkal, akik pont most a balkán útvonalon keresik a “rést” az EU-ban való bejutásra , kérem, hogy vegye fel a kapcsolatot egy(1 személy, nem egy család) ilyen menekültel, tegyen meg minden hivatalos eljárást, hogy ön be is fogadja az ön otthonában, mint igaz istenfélő keresztény. Miután befogadta, tájékoztassa a követőit, rajongó táborát itt a netten, a kedves migráns beilleszkedésével kapcsolatban és bizonyitsa be az ön keresztény példamutató cselekedetéből, hogy érdemes migránst befogadni, mert az magváltozik, beilleszkedik az új “otthonába”, nem erőszakol meg egy nőt sem, nem szemetel, nem verekedik, vagyis civilizált emberré változik.

    Innen válasszon egy migránst, ebből a csapatból ,akik éppen ezekben a napokban a balkán útvonalon haladnak az EU fele. És kérem a rajongó táborát is bátoritsa erre a migráns segitő cselekedetre, mivel ez a helyes út. “Szeresd felebarátod, mint önmagadat.” Köszi

    https://pannonrtv.com/rovatok/regio/ismet-osszeverekedtek-migransok-velika-kladusa-i-befogadokozpontban

    Reply
    • Amerikai Népszava

      June 10th, 2019

      Kedves Altul,

      először is, Ön téved, én nem a “muszlim migráció” támogatója vagyok, hanem a menekültjogok tiszteletben tartását támogatom. A menekültek, a rászorultak, segítségre és támogatásra szorulnek, a menekülteket a nemzetközi egyezmények szellemében be kell fogadni. Ennek törvényi előírásai vannak, amelyeket meg kell vizsgálni, és a törvények alapján dönteni. Menekültekkel szemben az előre kihirdetett zéró tolerancia törvénytelen és embertelen. Európa nagy “védelmezője” semmit nem véd meg, hanem a menekültek belépnek máshol az Unióba, olyan országból, amely tiszteletben tartja a menekültjogot és a nemzetközi törvényeket. Aztán az Ön javaslatával azért nem tudok élni, mert nem élek Magyarországon, hanem Amerikában élek, itt pedig együttélek mindenféle származású és vallású emberekkel, többek között muszlimokkal is, akik ugyanolyan civilizált életet élnek, mint bárki más. A legjobb gyerekorvosunk egy muszlim orvos volt, nagyon kedves ember. Ezen kívül, ha Magyarországon élnék, akkor sem kellene befogadnom senkit az otthonomba ahhoz, hogy a menekültjogok betartását követeljem a magyar államtól, mert a nemzetközi jog ezt a kötelezettséget – nem véletlenül – nem az egyéni polgárok, hanem az államok kötelességévé teszi. De ezen kívül, ha tehetném, mindenféle segítséget és támogatást megadnék magánemberként a menekülteknek. Ahogy korábban ezt meg is tettem. A menekülteknek nem arra van szükségük, hogy magáncsaládokba helyezzék el őket, hanem arra, hogy biztonságban önálló, szabad életet kezdhessenek, saját családi életükben. Megnyugtatom, hogy a “kedves migránsok” ahogy Ön tévesen nevez egy menekültet, mindig jobb és törvénytisztelőbb polgára a befogadó országnak, mint az őslakosok, ezt itt Amerikában látva is igazolni tudom. A menekültek, de még az illegális bevándorlók is, mert itt olyanok is vannak, szemben Magyarországgal, ahol nincsenek, a töredék bűncselekményét sem követik el annak, mint amit az ország született állampolgárai. Naponta tudnám Önnek a hírekből idézni a magyarok közül, amikor nőket erőszakolnak meg, verekednek, stb., amikor nem civilizáltan viselkednek. Ez nem a menekültek sajátja, Önnek súlyos elúítéletei vannak és rasszista. De tudok Önnek mondani egy példát, Iványi Gábor befogadott egy afgán (vagy iráni?) fiatalembert, egy menekültet, aki nagyon kedves ember, mindenki nagyon szereti, a magyarok számára is példakép lehet, és az őt körülvevő emberek hatására szeretne megkeresztelkedni. Amit Ön képvisel, az egyrészt gyűlölet, másrészt előítélet, harmadszor rasszizmus, negyedszer törvénytelen. Amit pedig nekem javasolt, az üres demagógia. Bartus László

      Reply
  2. altul

    June 10th, 2019

    Pont erre a válaszra számitottam.

    Én nem vagyok Orban rajongó egyáltalán, én csak a tényekre épitem az álláspontom, amiket látok a hirekben, konkrétan a videó felvételeken. Amiket a videó felvételeken látok a hirekben a migránsokkal kapcsolatban, azt az én itélőképességemmel kezelem(hogy jó az itélő képességem v. nem jó, az kiderül) vagyis nem érdekel milyen tv adja le a hirt, nem érdekel, hogy milyen befolyás alatt van az a tv, hirforrás v. pont ki mondja be. Sajnálom László , de amit a balkán utvonalon müvelnek a migránsok, abból a civilizációból nem kérek. Nap mint nap verekednek, lopnak, szemetelnek tömegesen. Ha Magyarország megnyitná a “kapúját” a migráció fele, nem egy két ember kerülne az országban, tömegesen érkeznének, mint 2015-ben. Ez jó lenne Magyarországnak? Mikor láttam 2015-ben, hogy a keletiben , hogyan utasitották el az ivóvizet , amit a honvedség adott nekik, azt is mondtam, ezek nem menekültek, ezeknek más a céljuk. Egy menekült, megköszöni azt a pohár vízet amit kap és hálás a befogadásért, nem , hogy még hisztizik , mert nincs wifi jel, v. éppen nincs feltöltve az okostelefonja , ami nem is az olcsóbb okostelefonok közé tartozik.

    Németországban is sok a probléma velük , de ott a média nem mutogatja, mert sértené valakiknek az érdekeit. Természetesen vannak valós menekültek is , akik az EU fele tartanak, de nagyon sokuknak semmi köze a háborús övezetből való meneküléshez, csak jobb életre vágynak v. még lehetnek más “érdekes” okok. Hogy most kik valós menekültek v. kik nem , nehéz erre válasz adni. Ezt tudja ön is.

    Persze, nem vártam, hogy élismerést kapjak öntöl a fenti üzenetemre, mert engem ez nem érdekel. Élek a szólásszabadság jógával, elmondom az álláspontom egy helyzetről és nem érdekel, hogy kinek tetszik vagy kinek nem. Nem a like-okért irtam it sem. 🙂

    Reply
    • Amerikai Népszava

      June 10th, 2019

      Kedves Altul,

      eloszor is felejtse el a “migracio” kifejezest. Menekultek vannak, es nem menekultek. Ezt a menekultugyi eljaras hivatott eldonteni, mar ha Magyarorszagon ez egy korrekt eljaras lenne. A menekulteket megilleti a nemzetkozi jog alapjan a menekultstatusz es az azzal jaro segitsegnyujtas. A nem menekulteknek nem jar semmi, nekik minden orszag vizum- es bevandorlasi torvenyeinek kell megfelelniuk. Ezert nincs olyan, hogy a “migracio” elott nyitja meg valaki a kaput, hanem csak menekulteket kell befogadni a nemzetkozi torvenyek es a magyar torvenyek alapjan, nem menekultek elott pedig nincs nyitva sehol semmifele kapu, hanem bevandorlasi es vizum torvenyek vannak, azok szabalyozzak, ki lephet be az orszag teruletere. Ez mindenhol igy van az egesz vilagon, azokban az europai orszagokban is, amelyekben korrekt modon befogadjak torvenyesen a tenyleges menekulteket, es siman kitoloncoljak azokat, akik nem menekultek a bevandorlasi birosag dontese szerint. Ami pedig a magyar televizokban latott hireket illeti, amiket bemutatnak a menekultekrol, ott igenis szamit, hogy milyen csatorna, milyen celbol, milyen hamis hireket es propagandat kozvetit. Ha ez Onnek nem szamit, miert nem nez a harmincas evekbol naci propagandafilmeket? Azt is nezhetne, es azok alapjan is kialakithatna a vilagnezetet. Ez igenis fontos. Vagy miert nem eszik merget? Miert nezi meg, mit iszik, miert nem huzza le a benzint is? A lelket is ugyanigy eteti es itatja, es ha ott nem nezi meg, milyen mereggel taplaljak, akkor miert nem eszik halalos merget? Hagyjuk ezeket az elutasitott vizeket, amiket a magyar rendorok muveltek, toluk en sem fogadtam volna el egy pohar vizet sem, ha szomjan halok akkor sem. Ez mutatja, hogy van emberi meltosaguk, ok is emberek, es nem allatok, mint ahogy a magyar rendorok es hatosagok viselkedtek veluk. Nem allatok, meg egyszer mondom, mert On azoknak nezi oket most is. Amikor talalomra felrugott a szelsojobbos operator egy embert a kisgyerekevel, az kapasbol egy ismert futballedzo volt, egy nagyszeru ember, aki azonnal a spanyol elso osztalyban kapott allast. Sok kivalo ember menekult, mert jobbara ok tudtak megtenni, sokan ezerszer kivalobb es kulonb emberek, mint a sok magyar bunko, akik a propagandabol tajekozodnak es allatnak nezi oket. Ezen a ponton en be is fejeznem ezt a beszelgetest, ami fontos volt, azt megbeszeltuk. B.L.

      Reply

Szóljon hozzá

  • (nyilvánosan ez nem jelenik meg)