//

A bebörtönzött Jün testvér kérdezi, mennyi pénzt kapott a Hit Gyülekezete a kínai diktatúrától?

5 perc olvasási idő
1

Mint megírtuk, a Hit Gyülekezete központi lapja, a Hetek, fizetett hirdetésként pénzért terjeszti a kínai állami propagandát, a China Media Group cikkeit. Lapunk nyomán a Magyar Hang is megírta, hogy a Hetek lett a kínai propaganda hazai szócsöve. A lap “élvezetes” részeket szemléz a kínai kommunista diktatúra propagandacikkeiből, amelyek a szovjet időket idézik, amikor a Hit Gyülekezete illegalitásban működött, s e korszak alapján Németh Sándor vezető lelkész a kommunizmus üldözöttjének nevezi magát. Ma már pénzért terjeszti azt a kommunista propagandát, amely állítólag őt üldözte.

A kínai kommunista diktatúra jelenleg éppen az ujgur kisebbség ellen folytat népirtást, de üldözi a kínai keresztényeket is. A Hetek 2005-ben még “Mártírok országa” címmel számolt be a kínai keresztények, köztük Jün testvér, Liu Csen-jing üldözéséről. A Hetek cikke szerint Jün testvér több ízben is börtönbe került, és több évet töltött különböző munkatáborokban. Feleségét kényszersterilizálták. Ennek a kínai diktatúrának a propagandáját terjeszti Németh Sándor fizetett hirdetésként a Hit Gyülekezete újságjába. A pénz mindennél fontosabb, felülírja a bibliai elveket és a keresztény szolidaritást is.

Ez annál is döbbenetesebb, hogy Jün testvér “A mennyei ember” című könyvét a Patmos Records, a Hit Gyülekezete könyvkiadója jelentette meg. Sőt, Jün testvér 2019. januárjában a Hit Gyülekezete vendége volt. Tavaly január 25-én a kínai földalatti kereszténységről előadást tartott a Szent Pál Akadémián. De két év sem telt el, és Németh Sándor az általa alapított és főszerkesztett újságban már a kínai diktatúra állami propagandáját kezdte terjeszteni fizetett hirdetésként. Németh Sándor két éve még ölelkezett a bebörtönzött Jün testvérrel, ma már pénzért terjeszti az üldözői propagandáját.

Németh Sándor és Jün testvér. Vajon mit szólna a kínai üldözött, ha a kínzói propagandacikkeit látná a Hetekben?

Jün testvér biztosan megértő, hogy Németh Sándornak kell a pénz, még csak három balatoni nyaralója van, de azért nyilván kíváncsi lenne, hány tál lencséért adták el őt és a hívő testvéreit a Hetekben. Mennyi pénzt fizetett a kínai állami hírügynökség a Hit Gyülekezetének azért, hogy a kínai kommunista diktatúra propagandacikkeit megjelenteti a Hetek című újságban? Eddig 32 propagandacikk jelent meg, amelyek itt láthatók. A Hetek médiaajánlata szerint egy PR cikk közlése 485 ezer forintba kerül.

Ha a kínai diktatúrával ugyanezen az áron kötöttek szerződést, akkor tavaly december elejétől a mai napig 15 millió 520 ezer forintot kapott a Hit Gyülekezete azért, hogy elárulta Jün testvért és a többi bebörtönzött, üldözött, megkínzott kínai keresztényt. De lehet, hogy egy ilyen nagy állami céggel drágábban állapodtak meg. Mivel a Hit Gyülekezete közpénzekből is gazdálkodik, köteles lenne nyilvánosságra hozni, hogy mennyi pénzzel vesztegette meg a korrupt vezető lelkészt a kínai állami hírügynökség, legalább, ami a hivatalos szerződést illeti.

 





Amerikai Népszava Opinion

Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.

Előző cikk

A halottak nem sportolnak, de Orbán a járvány alatt is a sportot támogatta

Következő cikk

British Police Warn Drug Users Of “Extra Strong, IKEA Branded” Ecstasy Pills