/

Várkonyi Andrea belépett a propagandasajtó irányításába

4 perc olvasási idő
10
Fazonigazítás.

Várkonyi Andrea mostantól nem csupán ártatlan szerelmes feleség, aki viszolyog a pénztől, és egészen véletlenül esett bele a miniszterelnök milliárdos strómanjába, hanem a NER szerves része. A TV2 Média Csoport Kft. igazgatótanácsának tagja lett, és ezzel szerepet vállalt a NER propagandasajtójának irányításában, amivel része és felelőse az Orbán-rendszer működésének. Feltételezzük, hogy Várkonyi Andreát nem azért helyezték a TV2 igazgatótanácsába, hogy felszámolja a hazugsággyárat és helyreállítsa az objektív tájékoztatást, hanem azért, hogy tovább működtesse azt.

Várkonyi Andrea valamikor újságíró volt, ha nem is abban a klasszikus értelemben, hogy a hírek előállítója vagy szerkesztője lett volna, hanem hírolvasó volt, akin látszott, hogy sokszor fogalma sincs arról, amit hírolvasóként mond. Az is látszott, hogy az idő múltával ez semmit nem változott, mert nem olvasott utána azoknak, amikről a hírekben beszélt. Ez látszott a kifejezéstelen arcán, amiről az tükröződött, hogy politikai tájékozottsága nem éri el az átlag televíziónéző szintjét. De annyira nem volt tájékozatlan, hogy ne tudná, kihez ment férjhez.

Mint ahogy azzal is tisztában kell lennie, hogy a TV2 valamikor a hírverseny része és valódi televízió volt, amely tiszteletben tartotta az objektív tájékoztatás szabályait. Amikor ez megszűnt, nem állt fel, hanem csak 2018-ban mondott fel a TV2-nél. Utána a NER és a Mészáros nevére írt médiabirodalom egyik televíziójához, a Life TV-hez került, amely Mészáros Lőrinc feleségének kezében volt, akinek végül elszerette a férjét. Állítólag hónapokkal azután, hogy elváltak egymástól. Ez így keresztényi.

A TV2 Média Csoport Kft. felsorolja Várkonyi Andrea érdemeit, kifelejtve ezek közül a legfontosabbat, hogy a tulajdonos felesége. Diplomáit már úgy sorolják fel, mint Elene Ceausescu diplomáit és tudományos fokozatait, jelezve azt, hogy nem csupán a férje okán jelentős személyiség. Várkonyi Andrea ezzel a NER kiszolgálóinak és működtetőinek egyike lett, teljes felelősséggel tartozik a TV2 hazugságaiért. Nem valószínű, hogy álmatlan éjszakái lesznek miatta.

Nem fogadnánk nagy tételben senkivel, hogy belátható időn belül az egész TV2 nem kerül az ő cége, a Whitedog Media Kft. tulajdonába, s a cégbe befolyó bevételek egy jelentős része nem Várkonyi Andrea nyeresége lesz. Valamiből végülis mindenkinek meg kell élni.







Amerikai Népszava Opinion

Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.

Előző cikk

Mennyire ízléses megtekinteni Brüsszelben az ereszt, amelyen Szájer távozott egy orgiáról?

Következő cikk

Márki-Zaynak volt két jó mondata: “Orbán puccsot hajtott végre” és “fasiszta pártállamot épít”