Havas Henrik lerántja a leplet az ATV belső viszonyairól, hogy a kirúgásával hogyan tettek gesztust a Fidesznek

Közzétéve February 12, 2021, 7:11 pm
5 mins

Havas Henrik videóblogjában elmesélte a Baukó Éva-féle ügy részlteit, amelynek kapcsán elég világosan kirajzolódik az, hogy a Fidesz bekerítette és szervezett karaktergyilkossággal eltávolította őt a sajtóból. Mint elmondta, ebbe a videóblogba szorult vissza. Ennek részeként felidézte azt is, hogy az ATV-ből hogyan rúgták ki, ami teljes egészében illeszkedett ebbe a stratégiába, még stílusában is hasonló. Havas Henrik az ATV volt munkatársaként tényként közli, hogy a Hit Gyülekezete és a Fidesz megegyeztek, összefonódtak, és ennek az összefonódásnak része a magát “ellenzékinek” mutató ATV is.

Az ATV-nek semmi köze nem volt ahhoz a kampányhoz, amit a TV2 és nyomában a fideszes propagandamédia indított ellene, ezért már az is furcsa, hogy Németh Sándor, az ATV tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezetője, aki az ATV többségi tulajdonát egyszerűen csak ellopta saját gyülekezetétől, felhívta telefonon, és megígérte, hogy az ATV nem avatkozik ebbe az ügybe, nem indít vizsgálatot. Nem is lett volna miért. Aztán eltelt egy hétvége, és utána közölték Havassal, hogy mégis folytattak egy “vizsgálatot”, és annak alapján nem hosszabbítanak szerződést vele.

Havas Henrik elmeséli a “vizsgálatnak” nevezett nevetséges koncepciós eljárást, és elmondja, hogy a kirúgása után nem sokkal kapta meg a Hit Gyülekezete a csaknem 800 milliós vissza nem térítendő állami támogatást a Orbán-kormánytól. Havas Henrik szerint a pénzt nem érte kapták, de ennek az összejátszásnak a keretében: Németh Sándor gesztust tett a Fidesznek azzal, hogy őt kirúgták. Ezzel az ATV tette fel a koronát a NER egyik legszabadabban beszélő kritikusának kikapcsolására. Gyakorlatilag átadták Havas Henrik fejét Orbánnak, mint Keresztelő János fejét Heródesnek.

Havas Henrik ezen kívül elmondja, hogy Rogán táskájáról azért nem beszélhetett, mert Szlazsánszky elmondta neki, hogy az ATV Rogántól kapja a pénzt. Ezen kívül nemtetszésüket fejezték ki, amikor Orbán környezetében levő embereket jellemezte. Bepillantást engedett abba is, hogy az ATV is ugyanolyan szektásan működik, mint a Hit Gyülekezete, ahol Németh S. Szilárd az apja bábja. Az elmondottakból arra lehet következtetni, hogy azon mesterkednek, hogy az ATV ellenzékinek látszó csatorna legyen, de Orbánt támogassa. Ezt már csak az nem veszi észre, aki nem akarja.

Most arról nem is beszélve, hogy Németh Sándor hogyan használja ki a gyülekezetéhez tartozó híveket, hogy ők “szolgálatból” dolgoztak, és nem kapnak fizetést, míg ő megszerezte a Hit Gyülekezete mintegy kétmilliárdos vagyonát. Ez olyan ingyen rabszolgamunka, amilyet a legsötétebb szekták végeztetnek a tagjaikkal, csak azok ellen eljárás indul. A fia által alapított Németh Média Kft. pedig minden bizonnyal arra a célra alakult, hogy az apja abba tolja át a Hit Gyülekezetéből ellopott ATV-s vagyont. Vajon kit szolgálnak az ATV-ben azok a hitesek, akik nem kapnak pénzt a munkájukért? Rajtuk spórol a Németh család.

Itt látható az egész műsor:







Az Amerikai Népszava szerkesztőségi cikke. Az írás az Amerikai Népszava véleményét és álláspontját tükrözi.